Kendra, Holly, Hugh en Bridget. Toch niet zo'n 'happy family'."Omdat ik seks moést hebben" heeft Kendra Wilkinson haar ex-vriend en Playboybaas Hugh Hefner bedrogen. De 23-jarige Kendra, die onlangs brak met de 82-jarige Hefner en zijn Playboy Mansion verliet, geeft toe dat ze geregeld uit het huis glipte om op zoek te gaan naar de seksuele bevrediging die Hugh haar niet kon bieden.
"Nu en dan moest ik gewoon seks hebben, en dan deed ik dat stiekem", bekent Kendra. Ze onthult ook dat Bridget Marquardt, die inmiddels ook het huis verliet, er wel in slaagde haar broodheer trouw te blijven.

Zoals iedereen
"Bridget zei me dat ze al die jaren trouw is gebleven. 'Hoe slaag je daar in godsnaam in?', vroeg ik haar. Ik moest seks hebben zodat ik me jong voelde, zoals elke mens", vertelt Wilkinson in US Weekly.

Weinig contact
In de jaren dat ze in de Mansion woonde, zagen Kendra en Hugh elkaar amper. "Er waren avonden dat we uitgingen, maar daarnaast zag ik hem één keer per dag, in de gang naar zijn kantoor. Nooit ging ik alleen met hem op stap, altijd waren de andere meiden er ook bij. Onze gesprekken gingen niet verder dan 'ik zie je graag', 'ik jou ook', 'ik hoop dat je een goede dag hebt' en 'had je een goede dag'".

Controle
Kendra genoot ook weinig vrijheid in het huis van Hefner, ze voelde er zich opgesloten. Er was personeel dat te allen tijde moest weten waar ze en de andere meiden waren. Die noteerden dat in een boekje dat Hugh elke dag controleerde. Vakanties met familie waren uit den boze.

Levenswijze
De meisjes kregen elk duizend dollar per week 'zakgeld', zo'n 760 euro. "Ik haat het om onderhouden te worden, maar behalve enkele presentaties mochten we geen werk aannemen. Hef was mijn beste vriend en mijn suikernonkel. Hij gaf me ook het gevoel dat ik mooi was, maar nu heb ik een afkeer van zijn levenswijze. Welke vent van 82 woont er nu samen met drie meisjes van in de twintig?". Velen voelen zich geroepen,...

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...-de-seks.dhtml