Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Kira, Russische.

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    173
    Thanks
    2.815

Daumen hoch Kira, Russische.

Naam : Kira.

Nationaliteit/Taal : Russische, Russisch, Duits.

Leeftijd : begin 20

Haarkleur/-lengte : zwart, halflang.

Lengte dame : 170.

Postuur/Cupmaat : slank,A.

Tatoeages/Piercings :

Service: TZ, PZC, NMC.

Voordelen: lief, mooi, vriendelijk, prima service.

Nadelen: niet kunnen ontdekken.

Tijdsduur :30 min.

Prijs : 50,-

Extra’s bij het bezoek:
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    173
    Thanks
    2.815

Daumen hoch

Na een eerste ronde met Alex, zag ik tot mijn genoegen Kira weer, waar ik een paar maanden geleden al eens mee had kennisgemaakt. Bij haar wist ik in ieder geval dat de service uitstekend is, dus meteen bij haar aangeschoven. Ze ziet er zo schattig uit met dat brilletje, net een meisje uit de hoogste klas van de middelbare school. Hoe langer ik naar haar kijk, hoe mooier ik haar vind. Ze zoende en pijpte me op de bank, voortdurend oogcontact zoekend, zachtjes plagend met haar zijdezachte tongetje.
    Uiteindelijk nam ze me mee naar een kamer helemaal in het achterste gedeelte, waar we in alle rust verder stoeiden. Met dit zalige meisje vliegt de tijd om. Ze geniet er duidelijk van, wat het voor de man ook veel, prettiger maakt. Onderweg terug naar de kastjes liep ze de hele tijd vlak voor me, zodat ik al nagenietend mijn blik niet van die heerlijke billen kon afhouden.
    Ze staat in ieder geval behoorlijk hoog op mijn lijst.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Tweede sessie van de dag was met Russische Kira. Ik heb haar een paar keer gezien in Freude, maar altijd met brilletje, nu zag ik haar zonder brilletje en toen ik haar eens iets van dichterbij ging bekijken was ik verwonderd over de schoonheid van deze dame. Echt het type mooie buurmeisje, een geweldig lijf en prachtige ogen. Rustig hebben we elkaar gezoend op de bank, 100% GFE, wat een heerlijk meisje, waarom ben ik hier niet eerder mee naar de kamer gegaan?

Op de kamer was het allemaal goed: rustig, zacht, maar ook wilder en gepassioneerd. Doordat ik vlak ervoor naar de kamer was geweest, moest ik haar afremmen bij het pijpen (iets te gevoelig allemaal).
    Alles bij elkaar een uitstekende sessie: 9, maar ik denk dat er bij een herhaling nog meer uit te halen is:smile:
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten