Ben deze week voor het eerst sinds langere tijd weer eens goed in alkmaar geweest. Van dreigende sluiting is gelukkig nog niets te merken. Er zijn veel nieuwe dames vergeleken 2 a 3 mnd geleden.
Al wandelend kwam ik Maggy tegen uit Roemenie (dacht ik). Bij het raam viel een waarlijk goddelijk lichaam op. What a body...helemaal perfect. Alleen het gezicht, wat is dat nou?? Allemaal ongelijkheiden en puisten, zo leek het wel. Toch maar even doorgelopen. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, na 10 meter keerde ik om, toch maar even aankloppen. Mmm, zag er toch wel mooi uit maar het gezicht, ik twijfelde. Het zag er gewoon niet erg gezond uit. What the heck, ik ga naar binnen. Binnen deed ik het gewone licht aan en weg was het pokdlige gezicht. het kwam kennelijk door de lichtval, combi van rood en paars licht. Ook har gezich was perfect. voor me stond een prachtige jonge meid van 19 levensjaren. Ze liet lachend toe dat ik haar slip en topje hongerig naar sex direct uittrok. Wat een mooie meid, werkelijk een van de mooiste die ik in lange tijd had gezien. Heerlijke stevig a-cup, mgl net een B. Een prachtige door de zonnebank licht gebruinde huid. Schitterend gezicht met een goddelijk lichaam.
Helaas washet peeskamertje kleiner dan klein. Eeen smal deel van ca 1,5 mtr en een breed deel van ca 1,90 de lengte max 3 meter. Direct maar op het bed gekropen. Ze pakte een concoom en vroeg: with condom? Ik schrok even en dacht dat ze alles zonder condoom deed. Mooi niet dus. Toen ik zij only sucking without schrok zij weer een beetje. Kenelijk bedoelde ze haar vraag anders en wou ze direct bij het begin de condoom al aanbrengen. Maar onervaren als ze was begon ze te pijpen zonder, en dit deed ze heel goed.
Het was een fantastische ervaring, PZC, vingeren, NMC, TZ (niet gedaan) en beffen achterwege gelaten omdat ik niet wist hoe hygiene was. Het kleine peeskamertje deed niet echt vermoeden dat dit heel goed zou zijn, maar dit is een vooroordeel. Na ruim een half uur (en dat voor 35 euris) kon ik niet langer zonder scamte of bijbetalen blijven. Maggy zou er niet om vragen. Ik was heerlijk klaargekomen en kleede me weer aan. Toen ik deur uitliep zei ik zonder nadenken tot straks. Na even wat gegeten te hebben en een paar rondjes kon ik et niet laten nog een keer naar binnen te gaan het was weer even lekker en lang. Ook woensdag deze fantastische vrouw weer ontmoet.
Herhalingsgevaar is dus al duidelijk maar ook de komende weken zal ik af en toede weg naar de acterdam wel weer weten te vinden. Er waren trouwens nog veel andere 'oudgedienden' aanwezig, oa Ivana, nicoletta met de lange zwarte haren en nog enkele anderen warvan ik de naam ff vergeten ben.
O ja, Maggy zit op k 17 2 of 3 op een rijtje met drie andere jonge oost-europese dames waarvan Maggy duidelijk de mooiste en lekkerste is.