Naam : Heidi
Nationaliteit / taal : Duitse
Leeftijd : 23/24 jaar
Haarkleur/lengte : Blond lang haar met een geknipte pony
Lengte : 1.60 mtr.
Postuur / Cupmaat : Slank /A-cup
Tatoeage /Piercing : Een grote playboy bunny boven haar kont
Service : zoenen, PZC, NMC, FT
Extra : 4 dagen in VV
Ik kwam rond 15u afgelopen zaterdag in VV aan. Toen ik vanuit de kleedruimte de bar binnenliep zag ik niemand staan. Totdat Heidi naar later bleek opspringt van de bank en vraagt wat ik wil drinken. 'Bitte kein Bier' roept ze, waarop ik uiteraard een biertje bestel. Goed getapt, maar was ieg een spontane eerste kennismaking. Na een andere sessie met een Roemeense met bruine megakrullen, wat een beetje teleurstellend was omdat ze panisch is voor voorvocht en zodoende elke 5 seconden je pik schoonboent omdat de doktor haar heeft geadviseerd dat schlucken ervan slecht is voor haar gezondheid En ik moet wel toegeven dat zij er echt gezond uitzag!
Nog nooit gedronken of gerookt. Dat zouden meer DVP's moeten doen Toen ik beneden kwam was ik toch tikje onbevredigd en wilde gelijk door.
Bij de bar zag ik Heidi weer staan en had nu wel zin om haar Peter te spelen haar dus gewenkt en gelijk begon ze al aan me te plukken. Lief meisje, genoeg ervaring lijkt me want ze komt uit kreiss Bochum en heeft daar ook al gewerkt. Service okay, beetje GFE, goed pijpen en prima FT. uurtje met haar doorgebracht en dat bleek verstandig want heb haar de rest van de dag amper nog gezien, weil aufs Zimmer