heb dezelfde ervaringen.
Thaise zijn inderdaad gereserveerd maar dan enkel in het begin.
Ik heb de indruk dat ze al zeer Europees (maar dan in de negatieve zin) geworden is
heb dezelfde ervaringen.
Thaise zijn inderdaad gereserveerd maar dan enkel in het begin.
Ik heb de indruk dat ze al zeer Europees (maar dan in de negatieve zin) geworden is
Ik heb Summer de laatste twee zaterdagen achter de bar zien werken in gewone kleren. Mischien gestopt als DVP ?
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.
A dirty mind, is a joy forever
Love hurts : anal too
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Summer werkt nu in FKK-World in Pohlheim/Duitsland.
Dat is dan sinds donderdag? Ik heb haar woensdag nog gewoon in GT zien lopen:green_smi
Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!
Zondag 10/05/09 was ze in Gt voor de bar aan slag.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.
A dirty mind, is a joy forever
Love hurts : anal too
Afgelopen vrijdag was ze in GT, echter ze had enkel interesse in de gokautomaten en liet de beren links liggen. Voor zover ik heb kunnen zien is ze van 20.30 tot einde niet op een kamer geweest. Erg jammer!
Met deze vrouw wil ik echt wel mee de kamer op!
Wat belet je michelj? Ga met haar op de kamer en schrijf een recensie. Zo vaak is ze nu ook weer niet bezet. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
was afgelopen zondag gewoon aan het werk,niet als barvrouw......
Heb in het verleden goede ervaringen met haar....:thefinger
voor mij is ze "miss deepthroat" wow,wat kan zij goed pijpen....
De Riesen-Eisbear...
Misschien heb ik mijn vorige post niet helemaal goed geschreven; ik ging regelmatig met Summer de kamer op, in het begin was het niet echt geweldig, maar in de loop van de tijd werd het een 'vast nummer'. Echter sinds afgelopen week ga ik niet meer met Summer aangezien ze de gokkasten belangrijker vindt. Afgelopen vrijdag en zondag haar gevraagd, maar ze was druk, ging zo naar huis en nog meer smoesjes.
De zin in mijn vorige post is meer bedoeld als reactie op MeesterMixer. Als Summer ontdooid is, is/was het echt wel een genot om met haar op de kamer te zijn...
Is (voorlopig ?) door het management de toegang ontzegd en zal dus niet meer in GT te zien zijn.
Summer is inderdaad in PSR terecht gekomen.
Toen ik haar zag moest ik twee keer kijken ... waar is die eeuwige chagrijnige blik gebleven? Waar is die frons die op haar voorhoofd gekerfd staat gebleven Summer lachte heel relaxed en maakt een ongedwongen indruk!!
Zou PSR dan een helende werking hebben op Summer?
Ik hoop dat het haar goed mag gaan in PSR!
On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman
=> LR
Is back in GT en een paar kilo meer helaas..