Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 36 van 36
  1. #26
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard zaterdag feest

    ey,
    wat kan ik van het feest van zaterdag verwachten? hoeveel dames SCHATTEN jullie dat er aanwezig zullen zijn? En is er in PHG geen ruimte zoals de kino in GT, waar je nog wat live actie kan ondernemen in het openbaar?
    groetjes

  2. #27
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Dr is geen kino en openbare sex is NIET toegestaan. en ik verwacht er een 50 gezien het gemiddelde de laatste weken..

    :D

  3. #28
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    17 september 2024 @ 19:05
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 11cc Bekijk bericht
    En toen was het bijna zover....
    11 cc zou Abraham gaan zien.Woensdagavond tegen twaalven met Kyra naar een Heidihuisje vertrokken om samen met haar mijn kroonjaar in te luiden.(met wie anders....)
    Even later klopten Xenia en Dani aan de deur want het was bijna twaalf uur.Mijn zoon belde op om mij de laatste minuut bij te staan waarin ik nog 49 zou zijn.De dames hielden keurig hun mondje even dicht .Maar toen het even later 12 uur werd begonnen ze uit volle borst "Happy birthday " te zingen, en mij met kussen en gelukwensen te overladen.
    Mijn zoon kon zijn oren niet geloven, en ik had moeite om een goede smoes te verzinnen Ik ben bang dat mij dit niet erg goed gelukt is.....
    Het werd een memorabel eerste uur in mijn nieuwe jaar.Mijn god wat een genot....
    Ouder worden is op deze manier helemaal niet erg.....

    Gefeliciteerd Abraham-cc.....helaas ben ik er zaterdag niet bij, maar ja het feestje was toch al gecancelled :D
    Have fun :wink:

  4. #29
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    18 september 2024 @ 16:52
    Berichten
    4.124
    Discussies
    1004
    Thanks
    603
    Thanked
    434 in 288 posts

    Standaard

    Gisteren om 13.45 richting Oedt getrokken. Omstreeks 15.20 wandelde ik de blije tuin binnen.
    In de kleedkamer werd ik bij mijn binnenkomst begroet daar Lisa (Melissa ex GT) en vervolgens door Extince.
    Het was erg rustig dus gingen Extince en ik op en af van het nachtcafé naar de bar om een to do lijst samen te stellen .
    Het begon drukker te worden en zo kwam Chantal om 18 uur binnengewandeld en daar ging mij to do lijst. Zij werd dadelijk nr1 .
    Zij werd ook dadelijk aangesproken en moest ik mijn kans afwachtten. Ondertussen kwam ook Flipper binnen gevolgd door Sonny en Jansen.
    Chantal was terug dus ging ik er op af om te vragen of ze met mij naar de kamer wou. Ze herkende me ook nog van de Christmas Party.
    Na de heerlijke sessie met Chantal kwam Big30 binnen.
    Eten werd geserveerd en zaten Extince, Sonny, Jansen, Big30 en El Matador samen te eten.
    Tijdens het eten mijn oog laten vallen op Jane, zij zou het tweede en laatste slachtoffer van de avond worden. Ook een hele goede sessie met haar.
    Na de zware inspanning een hele tijd met Jansen over van alles en nog wat zitten te praten, ondertussen verdwenen ook Sonny, Big30 en Extince naar de kamer.
    Extince zou ik niet meer terug zien. Flipper had ik ook al een hele tijd niet gezien.
    Omstreeks 23 uur gingen we allemaal de sauna in met uitzondering van Extince die nog aan het kameren was. Jansen zou zich daarna laten masseren waarna Big30 en ik ons neergooiden in een zetel om er niet meer uit te komen tot 00.30.
    Jansen was ondertussen vertrokken, Sonny was terug op kamer, Extince was nog altijd op kamer, dus namen we afscheid van Flipper en verlieten Big30 en El Matador samen de blije tuin.
    Een heerlijke dag in het paradijs was alweer voorbij gevlogen.
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 24 januari 2009 om 15:30

  5. #30
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    19 juli 2024 @ 14:28
    Berichten
    485
    Discussies
    90
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard wie o wie

    Ik ben al een tijdje niet meer geweest in Oedt, maar lees ook weing bekends lately..

    Zijn Jane/Janna, Anna en/of Larissa weer present tegenwoordig? Of is eea allemaal uitgevlogen...

    ?

  6. #31
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 12:29
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.830
    Discussies
    882
    Thanks
    4.703
    Thanked
    9.526 in 5.299 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede Bekijk bericht
    Ik ben al een tijdje niet meer geweest in Oedt, maar lees ook weing bekends lately..

    Zijn Jane/Janna, Anna en/of Larissa weer present tegenwoordig? Of is eea allemaal uitgevlogen...

    ?
    Jane al maanden niet meer gezien. De Wit-Russische Anna was afgelopen weekend aanwezig (De Roemeense trouwens ook) en Larissa is altijd zeer onregelmaltig aanwezig. In 2007 niet zo vaak in Happy gezien maar begin Januari was ze weer present. Vrijdag jl. heb ik haar niet gespot in Happy.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #32
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Gisteren weer wat meegemaakt.. ben je 3 uur op een kamer.. kom je terug.. 2kwade gasten die mij bedreigen met een huisverbod in MIJN stamclub als ik dat nog eens doe.. omdat zij "stamgasten" zijn.. en de dame in kwestie ook nog eens met dreigementen moesten voorzien.

    Wat een ontzettende loosers.. Ik weet dat ze meelezen hier en daarom speciaal voor deze 2 duitse heren,..

    ---

    Gestern wurde ich gedroht durch 2 Deutsche eisbahren, mit ein Hausverbot in HG.. Weil ich 3 stunden mit eine frau auf zimmer wahr.. Ihr zwei tut mir richtig leit, das ihr die frauen und ihre kunden drohen musst da mit sie mit euch auf zimmer gehen..

    Nach meine meinung seiht ihr ein schandfleck fuhr der rest der eisbahren.. Euch gehort den zutritt zu alle clubs verweigert zu werden.



    PS. Het thekepersoneel heeft de betreffende klanten op hun gedrag aangesproken.. Maar ik vind dat dit echt NIET kan..

  8. #33
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    18 september 2024 @ 16:52
    Berichten
    4.124
    Discussies
    1004
    Thanks
    603
    Thanked
    434 in 288 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Gisteren weer wat meegemaakt.. ben je 3 uur op een kamer.. kom je terug.. 2kwade gasten die mij bedreigen met een huisverbod .
    Conclusie: volgende keer niet langer dan een half uur op kamer blijven !

  9. #34
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 14:07
    Berichten
    4.591
    Discussies
    47
    Thanks
    4.800
    Thanked
    6.536 in 2.535 posts

    Standaard party

    Gisteren weer eens in de Happy geweest op een party (met dank aan TimJava), en was weer goed vertoeven.
    Aantal dames was op peil, eten was goed, weer veel bekende ijsberen in de stemming, en een leuke kamersessie gehad met Patricia.
    Was de eerste keer voor mij met haar, maar vind haar echt wel ok,
    een aanrader best een groot GFE gehalte ook. En een lachebekkie :D.
    Ik zag Anetta na lange tijd weer eens, maar was al te laat voor een kamersessie. Helaas ook niet meer gesproken. Van mij mogen er meer 'oude bekende toppertjes' terugkomen in PHG.

    Verder geen kamersessies gehad, en 's avonds nog door gegaan naar LivingRoom .

  10. #35
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    36
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    wat een losers, als ik die dame was zou ik nooit meer met ze kameren

  11. #36
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:08
    Berichten
    13.973
    Discussies
    100
    Thanks
    5.354
    Thanked
    10.714 in 4.657 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yep3 Bekijk bericht
    wat een losers, als ik die dame was zou ik nooit meer met ze kameren
    Als ik een van die twee heren was en zie die dame met Flipper de kamer uit komen dan zou ik er niet eens meer mee willen gaan .

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.