Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Cynthia (Hongarije)

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard Cynthia (Hongarije)

Naam : Cynthia

Nationaliteit/Taal : Hongarije/Duits-Engels

Leeftijd : 31

Haarkleur/-lengte : heel lang zwart haar (kan ook donkerbruin geweest zijn)

Lengte dame : 1m60

Postuur/Cupmaat :slank/ C siliconen

Tatoeages/Piercings : /

Service: vol zoenen, pzc, nmc

Voordelen: pijpt lekker nat en zacht

Nadelen: groot litteken onderbuik; de lange haren mag je niet aanraken

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 €

Extra’s bij het bezoek: /
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Plots kwam er een onbekende vrouw op me af. Ze vroeg of ze stoorde omdat ik met mn gsm aan het spelen was. Voor mij stond een zonnebankgebruinde dame gehuld in een stijlvol zwartwit setje ; ze had heel lang zwart haar en heel mooie ogen en een forse boezem...
    little saint stond al op scherp toen ze zich naast me zette: ze heette Cynthia afkomstig uit Hongarije en slechts sinds enkele weken in de GT.
    Na een leuk inleidend gesprekje stelde ze uiteindelijk de sleutelvraag toen het praten wat stilviel. Ik had wel zin in een Russisch standje tussen haar grote boezem + een body-to-body massage ingeleid door een stevige tongzoensessie en toen ze op al die vragen + antwoordde liet ik haar de sleutel halen. In die tussentijd kreeg ik nog bezoek van Sissi: leuke meid maar met haar zal het een never worden.
    Met Cynthia belandde ik op kamer 1. Zoenen was heel goed, het is een meisje dat houdt van de zachte aanpak, ook de gevraagde massage en russisch standje deed ze voortreffelijk, maar je merkt wel dat ze nog wat de automatismen moet zoeken, want ze keek tijdens deze daden in de spiegels aan de zijkant niet om zelf te geilen maar om te kijken of het wel goed overkwam... ze vroeg ook een paar keer ' is het goed zo op die manier'. Maar het beste zijn haar pijpkwaliteiten: lekker nat en heel zacht en niet te rap en met haar mooie ogen me ondertussen geil aankijken , grrrrrrrrrruwelijk geil.
    2 standjes gedaan: missie en doggy ge-eindigd: lekker grotje om in te stoten in beide posities.
    minpunten: ze komt onzeker over en alles verloopt wat kunstmatig maar technisch was het wel ok. Wel spijtig dat je niet met haar lange haar mag spelen. Het laatste minpunt heb ik gelukkig niet gezien in deze erg donkere kamer: ze heeft een heel groot litteken (3 kindjes) . Eén van mn 2 vrienden is met haar na mij ook op kamer geweest en schrok zich een hoedje toen hij het litteken zag; maar de andere positieve dingen kon hij ook bevestigen. Haar figuur mag er best wel wezen voor haar 31 lentes (en dit na 3 kindjes). Haar boezem is ook niet echt, maar het stoorde niet. Herhalingsgevaar is er niet echt, maar ik heb wel een leuke tijd gehad met deze lieve dame.
    Het doel heiligt de middelen

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten