Service: supergut, alles , bei Sympathie auch anal
Extra: = extra liebe Frau, ist bei mir 5x gekommen :D Aufnahme 25,- anal 50,-
Tijd: 2 x 2 h
Prijs: je halve Uur 50,- + Extras
sehr zu empfehlen !!!!
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
Afgelopen vrijdag was Delia mijn eerste prooi. Of was ik haar eerste prooi. Het zou zo maar kunnen.
Mij vertelde ze uit Perzie te komen. Je bedoelt Iran zei ik haar. Ja ja. Nu lees ik in het bericht van Egon weer een ander land. Tja...
Delia heeft een wat voller lichaam en is een plaatje om te zien. Goed opgemaakt, mooie make up, volle boezem. Lief meisje en geen profi gedrag.
Kussen doet ze wel maar niet met volle overgave. Beffen liet ze gewillig toe, maar niet tot het einde. Ondanks dat ze zichtbaar genoot wilde ze (denk ik) niet klaar komen. Begrijp ik op zich wel. Toch wel jammer die terughoudendheid.
Neuken was op zich wel goed. Ik heb beter gehad maar ook slechter. Diverse standjes gedaan, waarbij ze haar schoentjes aan hield. Was wel geil om te zien.
Ook haar aftersale was goed. Kwam nog even informeren of ik mij vermaakte.
Toch is er weinig kans op herhaling. Misschien had ik er meer van verwacht. Ik vond ze toch een beetje geremd. Jammer, want lief is ze wel.
beetje geremd = good. angeblich kann sie nicht gut küssen laut ihrer eigenen Aussage.
Wer soll das glauben ?? Es fehlt leider der letzte Einsatz zum Topakt
kann sein, dass sie aus Persien kommt, diese Frauen lügen ja alle wie gedruckt, was soll man da glauben ??
Gruss Egon
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.