Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    19 oktober 2012 @ 01:59
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard Toppertjes in het hof

Mensenlief, als beginnende fan van dit hof moet ik zeggen dat ik mijn eerste 2 ritjes zeker en vast niet beklaagd heb. Die 400km (heen terug) zijn zeker een goede investering geweest. Toch wel een speciaal sfeertje, intiem van omkadering en zekere topkwaliteit aan dames. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog niet echt iemand heb gespot waarvan haar uiterlijk mij iets doet groeien in de broek Wellicht heb ik de knapperds net gemist of gaven ze niet thuis. Wie helpt me verder met wat namen waar ik zeker en vast niet kan naast kijken. Ik weet het, smaken verschillen, maar toch kijken verschillende soorten mannen toch vaak om naar die ene op straat, weet je wel.
    enfin...
    Natalia of Nathalie (weet het ni meer) was zeker de moeite, ze heeft me ontmaagd bij Ome Bernd. Waaaaw....lekker ding, knap figuurtje, lekkere pijpkunsten..moest me serieus intomen of het was al gebeurd na 30sec. Ik vermoed dat het een gevolg is van de specialiteit van dit huis? Gooh...dan nog een beurt met een knapperd uit Georgie, 27 jaar, klein van gestalte. Verdorie, namen onthouden, het lukt me niet. Ook weer van bijzondere hoge kwaliteit, al vond ik het pijpen net iets minder. In elk geval bevalt dit concept me...de dames kijken niet op de klok en volgens mij geen "afwerkers", oef!
    Heeft trouwens iemand ervaring met de blonde Luna? Weet iemand of ze deze week aanwezig is? Lijkt me wel de moeite. zijn er nog aanraders?
    Thnx

Last Online
    Vandaag @ 12:04
    Discussies
    177
    Thanks
    3.117

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Rita?

:wink:
    lijkt me ook
    verdere aanraders , ummm... allemaal???
    Anna, Mara, Tanja, jamila, debby en ik moet bekennen, ik ben wat namen vergeten....

Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Discussies
    67
    Thanks
    10.448

Standaard

Katja, Jenny en niet te vergeten (masseuse) Sandra zijn ook aanraders. Bij de gevestigde orde hoef je je geen zorgen te maken. Tuurlijk klikt het met de één wat meer dan de ander. Met nieuwe dames "kan" het misschien wat tegenvallen (hoeft natuurlijk niet!).
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

Last Online
    Vandaag @ 17:29
    Discussies
    113
    Thanks
    1.450

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phenix_71 Bekijk bericht
    Heeft trouwens iemand ervaring met de blonde Luna? Weet iemand of ze deze week aanwezig is? Lijkt me wel de moeite. zijn er nog aanraders?
    Thnx
    Deze racebeer heeft een zeer goede herinnering aan Luna, maar toen werkte ze nog in Dierdorf bij Finca. Was wel een leuke verrassing om haar in de Hof tegen te komen. Helaas had ze daar al net zo'n druk schema als sommige gevestigde Hofnamen

Dedju, wie zijn er eigenlijk géén aanrader in de Hof? Deze racebeer heeft eigenlijk niet één echt slechte ervaring gehad in twee jaar. Maar om nog wat namen toe te voegen aan de reeds boven genoemden: Alina, Babsi, Leonie, Svenja en Stella zijn het overwegen ook meer dan waard
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Discussies
    6
    Thanks
    104

Standaard

Mensenlief, als beginnende fan dames. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog niet echt iemand heb gespot waarvan haar uiterlijk mij iets doet groeien in de broek Wellicht heb ik de knapperds net gemist of gaven ze niet thuis. Wie helpt me verder met wat namen waar ik zeker en vast niet kan naast kijken. Ik weet het, smaken verschillen, maar toch kijken verschillende soorten mannen toch vaak om naar die ene op straat, weet je wel.
    enfin...
    Dan heb je spijtig genoeg de nieuwe MAYA gemist, want dat is werkelijk een superbeauty. Hopelijk blijft ze een hof-waarde, want bij vorig bezoek twijfelde ik wat omdat ze TE mooi was...

Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Pffffffffffffffff.

TOPPERTJES

Lastiggggggggggg, ik heb geen idee.

Mijn favo's zitten op 2 handen en dan is het nog lastigggggggggggggg.

Nee, zijn er voor mij teveel .
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Knapperds en aanraders

Wellicht heb ik de knapperds net gemist of gaven ze niet thuis.
    Wie helpt me verder met wat namen waar ik zeker en vast niet kan naast kijken.....
    .....Zijn er nog aanraders?
    Veel beertjes vinden Rita, Anna en Jamila de optische toppers in het Hof. De lijst aanraders in het Hof: Svenja, Mara, Babsi, Debby, Jenny, Stella (als ze er is), Anna en masseuse Sandra. Deze dames werken al jaren in het Hof en horen tot het beste dat je kunt vinden in clubs.

In 2008 kwamen enkele nieuwe dames met goeie optiek en service, maar die kent HM niet.
    Lees overigens de profielen bij de damesnamen in het Hof, wellicht herken je nog iemand .
    Founding Member

Last Online
    Vandaag @ 12:04
    Discussies
    177
    Thanks
    3.117

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Veel beertjes vinden Rita, Anna en Jamila de optische toppers in het Hof. De lijst aanraders in het Hof: Svenja, Mara, Babsi, Debby, Jenny, Stella (als ze er is), Anna en masseuse Sandra. Deze dames werken al jaren in het Hof en horen tot het beste dat je kunt vinden in clubs.

In 2008 kwamen enkele nieuwe dames met goeie optiek en service, maar die kent HM niet.
    Lees overigens de profielen bij de damesnamen in het Hof, wellicht herken je nog iemand .
    Ik wil even corrigerend optreden HM. De bovenstaande opsomming doet vermoeden alsof Rita en Jamila slechts optisch gezien toppers zijn. Ook qua service zijn het toppers al moet ik van jamila zeggen dat ik 1 keer een sessie met haar gehad heb waarbij ik de inderuk had dat ze er niet helemaal bij was.

Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Discussies
    6
    Thanks
    104

Daumen hoch

Als je in de zetel zit en al met praktisch allemaal en hebt, besluit ik dat een misstap in het Hof uiterst zeldzaam is Deze sextent verdient geen 6de, doch top 3 in de top 10 van hoerententen van de wereld

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten