Mensenlief, als beginnende fan van dit hof moet ik zeggen dat ik mijn eerste 2 ritjes zeker en vast niet beklaagd heb. Die 400km (heen terug) zijn zeker een goede investering geweest. Toch wel een speciaal sfeertje, intiem van omkadering en zekere topkwaliteit aan dames. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog niet echt iemand heb gespot waarvan haar uiterlijk mij iets doet groeien in de broekWellicht heb ik de knapperds net gemist of gaven ze niet thuis. Wie helpt me verder met wat namen waar ik zeker en vast niet kan naast kijken. Ik weet het, smaken verschillen, maar toch kijken verschillende soorten mannen toch vaak om naar die ene op straat, weet je wel.
enfin...
Natalia of Nathalie (weet het ni meer) was zeker de moeite, ze heeft me ontmaagd bij Ome Bernd. Waaaaw....lekker ding, knap figuurtje, lekkere pijpkunsten..moest me serieus intomen of het was al gebeurd na 30sec. Ik vermoed dat het een gevolg is van de specialiteit van dit huis? Gooh...dan nog een beurt met een knapperd uit Georgie, 27 jaar, klein van gestalte. Verdorie, namen onthouden, het lukt me niet. Ook weer van bijzondere hoge kwaliteit, al vond ik het pijpen net iets minder. In elk geval bevalt dit concept me...de dames kijken niet op de klok en volgens mij geen "afwerkers", oef!
Heeft trouwens iemand ervaring met de blonde Luna? Weet iemand of ze deze week aanwezig is? Lijkt me wel de moeite. zijn er nog aanraders?
Thnx