-
8 februari 2009, 09:42
Myroena (?) (Moldavisch)
Haarkleur/-lengte : zwart / krullend tot schouders
Lengte dame : 155
Postuur/Cupmaat : zeer slank / kleine stevig a-cup
Nationaliteit/Taal : Moldavisch / Engels en duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : geen gezien / gevoeld
Service: PMC/ PZC/ TZ/ GFE
Voordelen: geweldige Looks / lolita
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: neemt alle tijd, zeker geen afwerkster, heerlijke ervaring.
Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 8 februari 2009 om 10:17
-
-
8 februari 2009, 13:18
De lekkerste van Moldavie
Myroena was het toetje van een heerlijke dag in Oase. Maar het woord toetje doet haar uitstekende kwaliteiten tekort. Myroena is een plaatje om te zien, op en top een lolitaversschijning. Wat een lekkere meid van amper 20 jaar. Heerlijke kleine recht naar voren prikkene borstjes in combi met een heerlijk kontje. Ze kwam, terwijl ik in de whirlpool lag te bubbelen langs lopen. Wow, wat een looks, ik was er al weer klaar voor toen ik haar zag hoewel mijn vorige sessie met de lekkere vernezolaanse beauty Gabriela nog maar amper een kwartiertje beeindgid was. Geen probleem, zo weet ik, met zoveel moois heb ik nog nooit moeite gehad een hoogtepunt te bereiken.
Direct de whirlpool uitgestapt. Ze stond met enkele andere schoonheden te paraderen vlak bij de kino. Maar Myroena was de mooiste. Toen ze zag dat ik naar haar keek liet ze er geen gras over groeien. Ze liep naar me toe en het begin van een wederom heerlijk sessiee volgde. Ze pakte me vast en keek me geil aan. Na een korte maar intense kennismaking belandden we op de kamer. Toen de hoge hakken uit waren bleek ze wat kleiner te zijn dan ik dacht , max zo'n 155 a 160 cm. Op bed beland nam ze het initiatief. Dat liet ik me graag gebeuren, laat maar zien wat je kan Myroena. Nou het was weer geweldig. Waar de dag in de middag uren lang toch wel tegenviel was de avond super.
Myroena voelt precies aan wat ik lekker vind. Na intens tongzoenen daalde ze af en begon fabuleus te pijpen. Mijn forse jongeheer verdween diep in haar kleine mond. Voordat een enorme explosie zou komen nam ik gas terug. In 5 minuten klaarkomen zou zonde zijn... Myroena had een heerlijk gladgeschoren kutje en daar wou ik wel aan sabbelen. Ditmaal daalde ik af en mijn tong proefde haar wel erg lekkere doosje. Het leek wel geparfumeerd en smaakte voortreffelijk. Ik besloot te eindigen in mijn favoriete facesittingpositie. Maar eerst lekker neuken. Toen ik lekker had genoten van haar heerlijke poes liet ik haar boven plaatsnemen. Nee, geen gel, ik heb nog plannetjes ter afsluiting en had speciaal haar poesje zojuist ernstig bevochtigd...
Het was inderdaad niet nodig, ik gleed met een zalig gevoel naar binnen. Hoewel ze lekker nauw aanvoelde kon ik helemaal naar binnen. Ook Myroena leek te genieten toen ik haar zachte geluidjes hoorde maken. Neuken zoals neuken bedoeld is: diep, af en toe tempoversnellingen en dan weer lange halen. Just john genoot. Nog ff de heerlijke missio uitproberen. Alweer vlak voor het hoogtepunt gestopt en nu Myroena boven op mijn gezicht laten zitten. Wat een genot, mijn tong gleed diep naar binnen en ik had een perfect zicht op haar heerlijke a-cupjes. Drie maal is scheepsrecht. Toen Myroena mijn tepels wist te vinden kwam ik tot een explosie, de 5de van de dag.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten