Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Standaard Spanje. Catalunya. Lleida (Soses). Club Venu's.

Deze club is laatst geheel vernieuwd. Dus tijd voor een bezoekje met bijbehorend verslag over indrukken en ervaring .

Mogelijk aankomend weekend zal Carpe zich hier voor opofferen.....tenzij iemand anders het wil doen .

Hier alvast een voorproefje met een link naar de website:

Club Venu's

:wink:

Last Online
    8 augustus 2021 @ 23:24
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Mogelijk aankomend weekend zal Carpe zich hier voor opofferen.....tenzij iemand anders het wil doen
    Heel fideel ! Carpe el fin de semana. Salud y force al canud.

Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Standaard Algemene info Club Venu's.

“Club Venu’s” is gelegen aan de A2 Barcelona – Zaragoza. Vlak voor de afslag naar de betaalde autopiste (AP2) richting Zaragoza-Madrid. Te bereiken (komende vanaf Barcelona) door de afslag 447 te nemen. Na de afslag kom je beneden bij een rotonde. Hier moet je het bordje “via de servicio” volgen (te herkennen aan tekens die duiden op een tankstation, een hotel en een restaurant). Na ongeveer 500 meter vind je, na het tankstation en het hotel-restaurant, de club in de vorm van een verbouwde villa. Parkeerruimte is voldoende aanwezig.

Bij binnenkomst een kleine entree. Aan de rechterhand de toiletten aan de linkerhand een kleine balie waar de portier zich ophoudt. Daarachter een trap die leidt naar één van de naar schatting 15 kamers. De kamers zijn ruim, schoon en allen voorzien van een badkamer met toilet, bidet en bad. Twee-persoonsbedden (niet zoals in vele andere clubs in Spanje 2 één-persoons bedden), haakjes om je kleding op te hangen en een tv aan de muur met, neem ik aan, gewone kanalen en kanalen met “natuurfilms”. Twee soorten verlichting. Normaal licht en rode sfeerverlichting.

Vanuit de entree loop je rechtdoor en ga je door een dubbele deur de bar binnen. De vorm van de bar is ovaal met in het midden een plateau en een danspaal. Hier worden met grote regelmaat door dames dansshows gegeven eindigend in striptease.

De bar is niet groot en dat heeft voordelen. Het geeft een gezellige intieme en relaxte sfeer. Ook het gedempte licht draagt daar zeker aan bij. Aan de wand links op het einde een gigantisch beeldscherm waar op deze zondagnamiddag beelden te zien waren van de spaanse voetbalcompetitie. Op andere plaatsen in de bar nog enkele schermen van kleiner formaat. Direkt aan de linkerkant na binnenkomst een jukebox en een speelautomaat.

De bediening is goed te noemen en klant is koning. Drankjes vanaf 7 euro’s (frisdranken en bier). Na het betalen van je eerste consumptie, krijg je een ticket. Op inlevering daarvan is de tweede consumptie gratis, een detail.

Dames op het moment van mijn bezoek gemengd, Latina’s, Oost-Europese en een enkele donkere dame aanwezig. In totaal naar schatting 20-25 stuks. De dames zijn assertief maar niet opdringend.

Prijzen: 60 eur/30 minuten. Hiervan is 5 euro voor de kamer, het beddegoed en de handdoeken. De rest is voor de dame.

Conclusie: Een gezellige kleine club met een acceptabel aantal dames, voor elk wat wils. Ongeveer de helft paste wel in mijn smaakpatroon.

Herhalingsgevaar voor ondergetekende is zeer zeker aanwezig.

Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Standaard Raquel, Roemeense, Donkerblond.

Naam : Raquel

Nationaliteit/Taal : Roemeense/Spaans

Leeftijd : Begin 20

Haarkleur/-lengte : Donkerblond/lang stijl

Lengte dame : 1.55 m

Postuur/Cupmaat : Slank/B-cup

Tatoeages/Piercings : Geen

Service: PZC, NMC, BEFFEN, MASSAGE

Voordelen: Te lief voor woorden

Nadelen: Geen

Tijdsduur : 30 min.

Prijs : 60 eur.

Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Standaard Please don't stop the music...........

Mijn eerste bezoek aan Venu's. Een geslaagde. De ingredienten die zorgden tot het maken van deze conclusie zal ik proberen te beschrijven in dit korte verslag.

Bij het betreden van deze voor Carpe nieuwe uitdaging genaamd Club Venu's, vielen een aantal dingen op in positieve zin. Mooi interieur, juiste ambiance qua lichtgeving en muziek, relaxte sfeer, een aantal aantrekkelijke dames en het gevoel dat je welkom bent.

Ik voelde me dus na binnenkomst al snel thuis. Ik bestelde een colaatje aan de bar en positioneerde me direkt links om de hoek bij de jukebox.

Ik werd niet meteen belaagd of aan mijn arm getrokken door opdringende jonge dames. Iets wat wel vaker gebeurt in wat grotere clubs die ik ken. Zeker een pluspunt. De verhouding dames en heren was op dat moment zo'n beetje 1:1 en dat zou ondanks het verloop van klanten ook zo blijven.

Ik nam het aanbod langzaam in me op en begon een virtueel lijstje samen te stellen. Recht voor me aan de bar een kleine dame met een engelengezichtje, links van me helemaal achterin twee niet onaantrekkelijke latina's (naar later bleek uit Paraguay), meteen naast me aan de rechterkant een lange blonde dame met duidelijk Oost-europese trekken. Wat verderop nog wat latina's en een paar hele mooie Roemeensen. Verder aan de overkant van de ovale bar een mix van dames zoals reeds beschreven in verschillende mate van aantrekkelijkheid.

Een paaldansact werd opgevoerd die eindigde in een striptease.

Wat dames kwamen zich aan me voorstellen. Korte gesprekjes, heel beleefd, maar nog even niet. Posiblemente mas tarde (Vielleicht später) .

Toen ik mijn tweede drankje bestelde, kwam de kleine dame die voorheen aan de bar had gezeten kennismaken. Haar naam Raquel. Eigenlijk niet direkt het type waar ik normaal op val qua lichaam. Echt heel klein en slank, hoewel alles in de juiste proporties. Maar ze straalde een ongemaakte vriendelijkheid uit die me een beetje van mijn apropós bracht. Wat een schatje. Hier dromen hele volksstammen jonge mannen van, dat weet ik zeker. Een jonge meid waarmee je graag gezien zou worden, wandelend hand in hand over straat. Als ik 20 jaar jonger was wist ik het wel. Maar goed, voor mij 20 jaar te laat en naar alle waarschijnlijkheid zal ook zij zulke momenten op korte termijn niet mogen koesteren.

We bleven in gesprek en ze vleidde zich teder tegen me aan, waarbij het gevoel van haar zachte haren tegen mijn gezicht mijn hart een paar keer deed overslaan.

Links en rechts naast ons waren verschillende dames ook druk bezig om hun gezelschap te overtuigen om het samenzijn voort te zetten op de eerste verdieping.

Ons gesprek ging verder en Raquel vroeg of ik een euro voor haar had, zodat ze in de jukebox een nummer uit kon kiezen. Ik mocht helpen bij het uitzoeken en dit was de keuze. Schijnbaar viel het bij iedereen in de smaak, want de bar veranderde in een oogopslag in een swingende massa. De kleine Raquel swingde ook volop mee. Toen ze aan het einde van de song helemaal om mijn nek hing besloten we een kamer op te zoeken.

Eerlijk gezegd was mijn drang naar sex met haar niet zo erg groot. Het was meer haar gezelschap, haar persoonlijkheid en haar natuurlijke schijnbaar onschuldige uitstraling, die mij deden beslissen om haar die 60 euro te gunnen. Ik stelde me dan ook geen hoge verwachtingen en besloot dat ik haar haar gangetje zou laten gaan. Het werd toch een zeer aangename sessie.

Het hoogtepunt was misschien wel de mooie glimlach die mij bij het betalen ten deel viel. Dat alleen al was de prijs meer dan waard.

Met een goed gevoel verliet ik de club en dacht bij mezelf: Ook Carpe Momentum is maar een mens.

Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Naam : Raquel

Nationaliteit/Taal : Roemeense/Spaans

Leeftijd : Begin 20

Haarkleur/-lengte : Donkerblond/lang stijl
    Gisteren op herhaling geweest met Raquel. Het was eigenlijk niet helemaal de bedoeling, maar ik gaf haar toch het voordeel van de twijfel. Het werd een heel standaard sessie zonder al te veel vermeldingswaardigheden. Zeker niet slecht, maar haar implicatie is niet zodanig dat het ooit uit kan groeien tot een topsessie met haar. Gelukkig werd later op de avond/'s-nachts de balans weer in evenwicht gebracht door Clara. Na terugkeer beneden in de bar mijn gratis consumptie genuttigd en kennisgemaakt met het overgrote deel van de andere dames. Daarbij twee russische waarover jullie waarschijnlijk wel meer gaan horen .

Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Standaard Anastasia, Blond, Russisch.

Naam : Anastasia

Nationaliteit/Taal : Russisch/Spaans

Leeftijd : 24

Haarkleur/-lengte : Blond/kort

Lengte dame : 1.70 m

Postuur/Cupmaat :slank-normaal/B-cup

Tatoeages/Piercings : Knopje net onder haar onderlip

Service: TZ, PZC, NMC, BEFFEN, FT

Voordelen: Spontaniteit

Nadelen: Geen

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 60 eur

Last Online
    @
    Discussies
    78
    Thanks
    86

Standaard Anastasia

Bij mijn eerste bezoek had ik haar zien dansen op het podium. Bij mijn tweede bezoek had ik een kort gesprek met haar, beneden in de bar na een kamerbezoek. Driemaal is scheepsrecht, dus deze keer was het prijs.

Nadat ik een tijdje had rondgehangen in Eva's, waar ik mijn draai deze keer niet kon vinden, besloot ik te verkassen naar club Venu's.

Het was op een doordeweekse dag dus redelijk rustig overal. Eenmaal binnen, na wat schermutselingen met andere dames, stond Anastasia al snel naast me. Spontaan en vol energie. Het was vanaf het begin duidelijk dat we samen op de kamer zouden eindigen. De chemie was voelbaar. Een onderhoudend gesprek ging er aan vooraf. Een klein detail is dat ik zelf voor moest stellen om naar boven te gaan.

Even later, na het wassen, lag Anastasia met haar zachte lichaam boven op me en begon het spel. Tongzoenen met veel gevoel en heerlijk pijpen tot ik aan de noodrem trok. Toen de rollen omgedraaid. Daar werd duidelijk dat ze ook zelf wilde genieten. Relaxed liet ze zich gaan. Bijna geluidloos kookte ze over. Ze werd slechts verraden door haar lichaamstaal. Even knuffelen. Daarna wat standjes tot we moe werden en met een heerlijke FT, waar geen einde aan leek te komen, het half uur afgerond.

Het smaakte alweer naar meer. .

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten