Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 33 van 33
    Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Heren, beren,

Ik geef het gewoon toe ik denk dat ik en de dames ook zeker in de saunaclubs een veel groter risico lopen door PZC als in NL bij de privehuizen, waar dat gewoon extra kost.

Toch vind ik het blijkbaar veel belangrijker om de hele dag naar de mooie dames te kijken, i.p.v snel te moeten kiezen uit een korte optocht, gezellig wat te drinken en te ouwehoeren met medeberen en er een feestelijke dag van te maken dan eigenlijk op mijn gezondheid te letten.

RP, wil jij me daar alsjeblief maar niet meer aan herinneren, want het is het enige leuke wat je als NL-er nog hebt, dat neem je ons toch niet af om terecht op de gevaren te wijzen

Groet, Foots :wink:

P.S. Ja, ik steek als een struisvogel mijn kop in het zand ik weet het en toch kan ik het niet laten. Wel ga ik ook met dames die alleen PMC doen zoals Nuncia (VV) en eigenlijk maakt me dat vrij weinig uit als de dame verder wel een leuke tijd van maakt.
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

je leest nIET goed beste rplover, mijn betoog is vooral vanuit een eigen ervaring, waar ik de nadruk leg op de meest besmettelijken van allemaal en de besmettelijkste dat is genitale wratjes, in 15 jaar of langere wndelaccarriere is het inderdaad de eerste keer da ik zoeits heb opgelopen, toch is wel schrikken da tje plots iets aan je leuter hebt zitten....en dan ga je WEL OVER MEER HYGIENE NADENKEN EN IS NETTETAL VOOR MIJ DUS NIET MEER IM FRAGE.

Last Online
    2 januari 2010 @ 13:01
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Het grootste risico heeft een meisje van 19 jaar gelopen, vannacht doodgestoken in haar werkruimte op de Wallen.

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ....WEL OVER MEER HYGIENE NADENKEN EN IS NETTETAL VOOR MIJ DUS NIET MEER IM FRAGE.
    Vermoedelijk stond je caps-lock per ongeluk aan, maar voor de volledigheid: typen in hoofdletters staat in cyberspace gelijk aan schreeuwen en da's niet zo netjes.

TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    30 augustus 2010 @ 23:53
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

je leest nIET goed beste rplover, mijn betoog is vooral vanuit een eigen ervaring, waar ik de nadruk leg op de meest besmettelijken van allemaal en de besmettelijkste dat is genitale wratjes, in 15 jaar of langere wndelaccarriere is het inderdaad de eerste keer da ik zoeits heb opgelopen, toch is wel schrikken da tje plots iets aan je leuter hebt zitten....en dan ga je WEL OVER MEER HYGIENE NADENKEN EN IS NETTETAL VOOR MIJ DUS NIET MEER IM FRAGE.
    Vermoedelijk stond zijn capslock hier per ongeluk een letter te laat aan....

en hier bewust aan...

:thefinger

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

nou handdoeken, beddengoed en douches daar kun je wel degelijk aan zien of het bijgehouden wordt......en dat is bij netteal naadje....., bovendien heb ik bij een aantal dames bij nettetal het gevoel dat ze niet helemaal sporen, dat wil niet zeggen dat ik de mensen daar niet aardig vind, trouwens is wat er is wel goed voor prijs, het is een leuke tent maar doe eens wat aan de verzorging, metmann heeft minder douches, maar de douches die er zijn, worden picobello bijgehouden als ook het beddegoed en de handdoeken

Last Online
    27 januari 2013 @ 21:40
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard

http://www.sexsicher.de/

in drie talen: duits, engels, espanol.

Eens lezen aub!

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

ik hoef dat niet meer te lezen, ik heb zelf voorlichting gegeven....., nee meeste soas krijg je niet door vieze handdoeken maar een schone omgeving neukt een stuk relaxter....

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten