Regelmatig een jointje roken, vergroot de kans op teelbalkanker, suggereert onderzoek van het Fred Hutchinson Cancer Research Center in Seattle. .......................... http://www.ad.nl/diagnose/3000347/Te...or_blowen.html
Regelmatig een jointje roken, vergroot de kans op teelbalkanker, suggereert onderzoek van het Fred Hutchinson Cancer Research Center in Seattle. .......................... http://www.ad.nl/diagnose/3000347/Te...or_blowen.html
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
We weten al lang dat jij tegen blowen bent, categoriek.
Ik ben volledig tegen alcoholmisbruik, maar ga hier geen onnozele dingen schrijven. En al zeker niet suggereren.
Ieder mens met gezond verstand (en van teveel alcohol gaat dat snel achteruit) weet dat alcoholgebruik een harddrugs is, en een veel groter risico inhoudt dan een onschuldig jointje.
Meer wil ik daar echt niet over kwijt.
Trouwens, goed nieuws voor de Meiden, ze hebben geen teelballen, enkel spijtig voor de transkes :teuflisch
Het is lekker weer de vissen bijten goed.
Toch wel verwonderlijk dat als iets slecht is voor rplover maar hij het zo graag doet, hij wel iets anders kan vinden wat ook slecht is
Waar hebben we dat meer gelezen vandaag
:wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Heren, beren,
Ik zeg maar zo blowen kan dan voor de dames geen kwaad en ook voor blowen geldt:
GENIET MAAR BLOW MET MATE
Want afgelopen maand heb ik wat te enthousiaste dames tegengekomen.
Verder heb ik er geen bal verstand van en dat geef ik ook grif toe.
Groet, Foots :wink:
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !
Hoe kan jij iets suggereren waar je de ballen van afkent, beste Willem?
Vooraleer je zo een domme suggestie post, zou je beter even nadenken, en je goed informeren.
Misschien over het verschil tussen softdrugs en harddrugs. Haal er eens een wetenschapper bij, of de wetgeving.
Of moet ik zeggen cannabis vs alcohol.
Als je daar eerlijke conclusies wil uit trekken, wil ik gerust verder praten.
Nu ga ik gewoon eentje blowen, maar eerst even wat met mijn teelballen spelen, nu het nog kan :teuflisch
smeer de teelballen in met coke en je wordt net zo blij als de dames van plezier.