Soms is de beste Duitse saunaclub.... helemaal geen saunaclub!!
Samenvatting:
Dit is eigenlijk meer een recensie van een hotel....
Maar ook een bericht over een avontuur met een anonieme clubdame.
Het is een recent waargebeurd verhaal over "hoe het ook kan..." en onder het motto "it happened to me... it can happen to you!"
Om de anonimititeit van de dame te waarborgen zal ik haar hier Beatrix noemen (Neenee, het is NIET Maxima!).
Het in het verhaal genoemde hotel staat in Keulen, dus u kunt er van op aan dat ze ergens in een straal van 100km om deze plaats woont en werkt
(moet voldoende zijn!)
Het begon eigenlijk een half jaar geleden, ik zat in mijn favo clubje en maakte contact met deze bevallige dame.
Hoewel ze behoorlijk populair was had ik nooit de behoefte om met haar te kameren maar op voorspraak van mijn vriendje Hotshot... raakte ik in gesprek en in de ban van haar mooie ogen...
Het klikte NIET!.... het gaf een oerknal! en al snel vervielen we in uuurenlange sessies die steeds heftiger, inniger en leuker werden.
Bij onze laatste marathonsessie in de club bleek dat we toch wel flink in de gaten werden gehouden door de leiding en de andere vrouwen (lees: op de minuut nauwkeurig geklokt!) en dat stond ons beide niet zo erg aan.
In het email contact dat we hadden was dan ook al snel overeenkomst over het feit dat we ons wel eens wilden ontmoeten buiten het zicht van die nieuwsgierige ogen.... Aldus geschiedde...
Tegen haar vriend zou ze vertellen dat ze aan het werk in de club was, ik zou thuis vertellen dat ik naar mn favo-cluppie was en ondertussen..... gingen we beiden vreemd (hoe moet je het anders noemen?!)
Okay, ik sta bekend om mijn lange sessies maar wanneer je meer dan 8 uur samen bent kun je niet alleen maar "rampetampen" (t moet wel leuk blijven!) dus ging ik op internet op zoek naar een geschikt hotel met wat "afleiding".
Na wat spitwerk vond ik in Keulen het Hotel Mauritius Thermen.
Jawel, met 7 sauna's, 4 whirlpools een aardig restaurantje en WiFi op de kamer... wat wil een mens nog meer?! (sex met een mooie vrouw misschien?)
Dus effe aan Beatrix gevraagd "lijkt het je leuk om mee te gaan in de sauna?" "jawel hoor" was het snelle antwoord.
(als ik gevraagd had om mee te gaan naar de poorten van de hel had de lieverd ook ja gezegd -ohnee, daar kwam ze net vandaan!)
Een dagje van tevoren via mail geboekt en nog een beetje afgedongen op een komfort-zimmer (je gaat met zo'n meissie niet in een bezemkast liggen!)
Even om het voor u reproduceerbaar te maken:
149 voor de kamer incl saunatoegang (normaal 2x 22Euro) incl. speciaal bedongen 2 badjassensets (incl. Slippertjes+Handoeken) en WiFi.... HELEMAAL TOP!
(eigenlijk kosten de kamer dus minder dan 100 Euries)
Ca. 15 uur draai ik mijn bolide de straat in waar mn meissie woont en daar stond ze al op de stoep te wachten.
Ik draai snel om en we flitsen naar Keulen alwaar ik kort tevoren al snel mijn kleding en laptop op de kamer had gegooid.
In de parkeergarage -die behoorlijk ver van het hotel is- grijp ik mijn kans om haar even innig kussend te begroeten.
Een familie die hun Audi ca. 30 meter verderop parkeerden kijken bij het uitstappen wat lacherig onze richting op.
Misschien was ons gedrag wat TE uitbundig TE gretig...
In het hotel even de badjassen bij de saunabalie gehaald (voelt allemaal heel bekend aan.. Deja Vue?... maar wel een voor mij onbekende thekefrau...)
Snel naar de kamer om ons om te kleden... YEAH RIGHT!
Beatrix was erg onder de indruk van de kamer, ze vond het bed erg mooi en terwijl we ons staan uit te kleden om ons berenvel aan te doen drukt ze me achterover op bed...
Heerlijk, een normaal bed met dekbedden waar je ook nog eens lekker onder kunt kruipen om te kroelen... Fantastisch!
Een uurtje later stappen we bezweet onder de douche en sluiten deze proloog af met de natste-zoensessie EVVAHH!
Nadat ik mijn badjas over mijn blote lichaam aantrek zie ik dat Beatrix haar lingerie weer heeft aangedaan...
Ik vraag "waar ga je naartoe?" en zei reageert met "je denkt toch niet dat ik zonder kleren door het hotel ga lopen!"
Op dat ogenblik blijkt dat de enige ervaringen die Beatrix met een sauna had de sauna van de club was en in een openbaar zwembad! (en dat clubdames buiten de club BEHOORLIJK preuts kunnen zijn! )
Ik praat haar weer uit de kleren (maar de lingerie houd ze aan onder het berenvel) en ze stapt schigtig en lacherig de gang van het hotel op.
Constant om zich heen kijkend of er ook andere mensen lopen... door de lounge met aangekleden mensen (Hahahaaa) naar de sauna-afdeling.
In het wellnes-deel lopen 10 naakte mannen en 2 naakte vrouwen en opeens breekt Beatrix het zweet uit nog VOORDAT ze 1 minuut in een sauna heeft gezeten...
"We moeten hier naakt?!" vroeg ze met een beetje verbazing in haar stem?
"Euhhh... JAAA! wat denk jij dan?" was mijn reactie.
We lopen even rond te kijken naar de verschillende sauna's en in een hoekje ga ik even voor Beatrix staan zodat ze zich discreet van haar lingerie kan ontdoen.
We besluiten de rozensauna als inleiding te gebruiken en terwijl we daar samen in de sauna liggen smelt het meissie helemaal van de heerlijke warmte en kan er 1 slachtoffer extra aan het leger van saunajunks worden toegevoegd.
Douchje, whirlpooltje, wat drinken en toen we hoorden dat de keuken pas om 19 uur open ging... terug naar de kamer om de tijd een beetje te doden... (Hehehe )
Needles to say.. we zaten pas om 20 uur aan tafel...
Lekker gegeten, saunatje pakken, beetje zwemmen, whirlpoolen..... en terug naar de kamer voor deel 3 van "the neverending story..." (muziekje erbij, ze had zelf cd's meegenomen met haar favo muziek, TOP!)
Half elf heerlijk samen onder de douche, aankleden, uitchecken en rijden.
Onder het rijden voorzichtig het onderwerp geld aangesneden waarbij direct protest van haar kant kwam "ze wilde geen geld omdat ik ook al het hotel en het eten betaald had"
Terwijl ik Beatrix op haar stoep afzet druk ik haar een leuke fooi in haar handen die ze direct loslaat "lieverd, ik betaal je niet! Dit is sowieso veel te weinig voor een hele dag plezier. Ik geef je alleen een kadootje, ik wil graag dat het je goed gaat!".
Ik druk nog snel het knopje van de binnenverlichting uit terwijl Beatrix me om mn nek vliegt "dankjewel voor de mooie dag" zegt en de deur open maakt om de kou in te stappen en ik denk letterlijk "WAT een heeeeerlijke vrouw!"
De 2,5 uur die ik nog naar Amsterdam moest rijden voelden als 25 minuten, ze was geen moment uit mijn gedachten....
Soms is de mooiste saunaclub op aarde..... een hotel!! (maar wel met sauna!)
Herhalingsgevaar dat we nogmaals naar club Mauritius (euhh sorry, Hotel Mauritius) zullen gaan?... een streepje minder dan een vette 200% (EGCHWELL! :D)
Groeten, Liefhebber :wink:
To err is human...to really screw things up requires a computer!
Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!