Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Alice (Bulgaars)

Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln Alice (Bulgaars)

Haarkleur/-lengte : Zwart
    Lengte dame : ca 165 cm /50 kilo
    Postuur/Cupmaat : Slank / B
    Nationaliteit/Taal : Duits / Bulgaars
    Leeftijd : 22 jaar
    Service: goed, pzc, nmc, zoenen
    Voordelen: ondeugende vrouw, met een prachtig gezicht en schitterende ogen
    Nadelen: onzeker over haar buik
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 40,-

2e en 4e sessie waren met Bulgaarse Alice. Ik kwam haar tegen in de kino waar ze me kort in de ogen keek (en die zijn erg mooi) waardoor een vervolg snel plaatsvond. Ze plaagde en zoende me uitgebreid in de kino waarna we eea voortzetten op de kamer. Jammer is dat ze onzeker is over haar buik (2 kinderen), die verbergt ze dus op alle mogelijke manieren, maar ze heeft een mooi figuur. Op de kamer was het een redelijke sessie, lieflijk, maar ik miste het contact. Een paar uur later kwam ik haar weer tegen in de kino en ze wilde nogmaals met mij naar de kamer. Daar voelde ik weinig voor, maar een tongzoen in combinatie met het ondeugende gezicht en die mooie ogen, deed mij anders besluiten. Op de kamer dit keer niets lieflijks, gewone dierlijke sex ... dat begreep ze wel en het werd een veel betere sessie dan de vorige:D Geen aftersales, gewoon sex en douchen:D
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    11 januari 2025 @ 09:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Wat kan de ervaring met eenzelfde dame toch ongelooflijk verschillen:

Ze heeft in mijn ogen namelijk helemaal geen mooi figuur (maar als MY verblindt is door liefde....of lust, ziet ie dat niet meer :D) maar haar gezicht en oogopslag is werkelijk schitterend.

Begonnen op het podium met intiem geknuffel, de sessie verder in de kino afgemaakt en zeer intiem, continu oogcontact, romantiek op en top en ook zeer goede after-sales.

Of wij zijn totaal onnozele ijsberen, of deze dame is een super prof die bij iedereen het gewenste plaatje kan laten zien (of beide natuurlijk :D)

Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Cool

Ik geef toe dat MiniMe gelijk heeft: ze heeft behoorlijk brede heupen, maar die mooie oogjes:D
    Vandaag op herhaling geweest bij haar: ze geeft ook weinig mogelijkheden om niet op herhaling te gaan. Haar handjes verdwijnen naar alle mogelijke plekken en ze laat je niet zo maar voorbijlopen. We zijn begonnen en geeindigd in de kino, allemaal prima, maar plotsklaps wilde ze niet meer zoenen (want dat zouden de andere meiden zien:green_smi). Toen ze me later in de gang tegenkwam, wilde ze me een zoen geven, maar nee .... dat wilde ik niet, want dat zouden de andere heren en dames kunnen zien:D
    Ze werd vervolgens erg bezitterig, zeurderig, vervelend en zelfs iets wat je als agressief zou kunnen betitelen. Hetgeen er uiteindelijk in resulteerde dat ze een paar keer plompverloren bovenop me kwam zitten (gustomass had me kunnen redden, maar nee hoor) en uiteindelijk heb ik een souvenir overgehouden dat nog wel een paar dagen zal blijven zitten :o
    Conclusie: het blijft een lekker ding, maar in dat hoofdje ...
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten