Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 73 van 73
    Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HenFleur Bekijk bericht
    Is deze prijsstelling een aanpassing van Villa V. of een Nieuwe wind door het Duitse SaunaClub landschap?
    De discussie die volgde uit deze vraag heb ik verplaatst naar deze topic:https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ad.php?t=15709
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Vandaag @ 00:11
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

waarom? Is toch een relevante discussie die best in algemeen geleuter mag?

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    waarom? Is toch een relevante discussie die best in algemeen geleuter mag?
    De rode draad van deze topic zijn ervaringen van VV-bezoekers. Als een discussie meer 'omvang' krijgt dan geven we deze een afzonderlijk draadje om deze topic zo zuiver mogelijk te houden (is wel zo handig voor de beren die effectief op zoek zijn naar ervaringen uit VV)

TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    22 februari 2009 @ 16:31
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

ziet dr erg leuk uit

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

binnenkort maar eens bezoeken dan

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

ik ben nou echt benieuwd hoe het is in deze club...
    dus de dames zijn voor het uitzoeken en ze willen allemaal wel of wat?

Last Online
    Vandaag @ 00:56
    Discussies
    56
    Thanks
    150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Het kan mij niet overtuigen een van de carnavalsdagen te willen missen....
    Je kan het desnoods nog op TV bekijken bij RTL extra nu maandag om 22u

http://blog.villavertigo.de/?p=776

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bianconeri Bekijk bericht
    Tuurlijk Bianconeri, ze wachten speciaal op jou en vooral op je.........Euro`tjes :teuflisch
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Allereerst welkom.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bianconeri Bekijk bericht
    .....want HM ziet dat je zojuist lid bent geworden
    Als je wilt weten hoe het werkt in VV, lees de FAQ.
    Daarin staan veel voorkomende vragen / antwoorden:

https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ad.php?t=13662

En om je 2 vragen te beantwoorden: ja, in principe wel .
    Schrijf 'n bericht als je bent geweest, lezers zijn er genoeg :green_smi.
    Founding Member

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Dankzij Mars staat vast dat het dus VV vandaag gaat worden, ben erg benieuwd naar de gang van zaken daar. Zal zeker wel een bekende tegen komen aldaar
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    18 november 2020 @ 21:58
    Discussies
    9
    Thanks
    1

Standaard hoppa!!!

waanzinnig goede keuze STIFFMASTER relaxte sfeer, leuke dames (voor ieder wat wils) lekker en goed eten. gescheiden rook en nietrokers gedeeltes. geen sfeer van puchen. veel plezier vadaag en ik denk dat je geen spijt van je keuze zal krijgen:D temeer omdat er waarschijnlijk mss nog wel een bekent favootje aanwezig zou kunnen zijn. . viel spass.

Last Online
    1 maart 2009 @ 16:39
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Even een vraagje aan jullie beren :]
    Ik plan met een groepje naar deze prachtige villa te gaan, het ziet er allemaal heel mooi uit en de dames passen perfect in het plaatje. Alleen raden jullie deze plek aan voor de wat jongere gasten? Tussen de 19 en de 22 jaar. Of kunnen jullie een betere plek voor ons aanraden?

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden op naar de disco jongelui

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taldo Bekijk bericht
    Even een vraagje aan jullie beren :]
    Ik plan met een groepje naar deze prachtige villa te gaan, het ziet er allemaal heel mooi uit en de dames passen perfect in het plaatje. Alleen raden jullie deze plek aan voor de wat jongere gasten? Tussen de 19 en de 22 jaar. Of kunnen jullie een betere plek voor ons aanraden?
    Een disco :teuflisch Of inderdaad GT, zijn jullie arbeiders of bedienen? :D

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

We waren ook niet op zoek naar iets met veel beweging zegmaar, vandaar vielen m'n ogen op VV, omdat je er naar mijn gevoel ook heel erg op rust kan komen. Dat is precies wat we zochten. Natuurlijk wordt iedereen met respect behandeld, maar die opmerking over een disco is natuurlijk niet nodig.
    De vraag in verband met de leeftijd was meer gericht om te kijken of de dames het 'zien zitten' om het maar zo te zeggen. Ons gedrag zou in principe net zo zijn als die van jullie, we weten hoe we ons moeten gedragen.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Oké, ik denk dat wij met veel vertrouwen een goede keuze kunnen maken. Bedankt voor het antwoorden en de tip.
    GT ziet er ook heel goed uit trouwens!

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Cool Beter naar ?????

Wel vandaag mijn vuurdoop gehad in VV. Had aangegeven dat ik spontaan weg wilde en twijfelde tussen VV waar ik nog nooit was geweest en YY waar ik al een hele tijd niet meer ben geweest. Na een IM van mars besloten om de sprong in het diepe te wagen en met goede zin naar VV getogen, zou zo maar kunnen dat een favo van Stiffie er zou zijn, dus iets nieuws en iets bekends, ja Stiffie had er echt zin in .

Daar in de miezerige regen aangekomen en aangebeld, een dame liet me binnen en vroeg of ik er al eerder was geweest, nee nog nooit dus uitleg over hoe het daar ging en toen kreeg ik mijn slippertjes en badjas met bijhorende baddoek en zoek het maar uit . Toch mijn lockertje gevonden en mijn gevechtstenue aangedaan en maar eens op ontdekkingsreis, die Columbus had dit toch geweldig gevonden zo`n ontdekkingsreis ik vondt het niks.

Waar ik wel van opkeek was de schitterende ambiance, perfekt bijna tot in de puntjes alles netjes afgewerkt, alleen het sauna gedeelte is daar vindt ik zachtjes uitgedrukt niet echt op zijn plaats, of je moet van voyeurisme houden, niet echt mijn ding maar wel een heel mooi uitzicht op de tuin die ongetwijfeld in de zomer een topattractie zal zijn Dan maar eens in het andere gedeelte kijken en me tegoed gedaan aan de ruime sortering broodjes en beleg, perfekt verzorgt.

De weinige dames eens goed bekeken en daar zaten toch zeker voor Stiffie enkele leuke tussen, maar dacht ik even op Dupke wachten de dag is nog lang Toen Dupke arriveerde samen wat te drinken gepakt en intussen Joop Slim mogen ontmoeten die met een zeer lieftallige dame bijna lagen te slapen, ja de nachtrust daar blijkt niet de beste te zijn Samen nog een tijd daar gezeten en een hele goede massage gekregen van de masseur, het zou later blijken het hoogtepunt van de dag zijn geweest.

Na de massage was het tijd om te dineren, iets wat van hele uitzonderlijke hoge kwaliteit was, Dupke vondt het minder dan anders maar we hebben wel zitten smikkelen vooral van de crepes met appel en aardbeien, ja dit was allemaal top voor elkaar, maar ja je wilt meer hè en hier schort het dus vandaag aan, de dames kwamen en waren blijkbaar niet in de mood en keken verveeld voor zich uit, ook Flipper kon hier geen verandering in brengen.

Zo rond 20.10 uur heb ik de handdoek in de ring gegooid en vondt het mooi geweest, het was doods en er zat geen leven in, toen ben ik me maar gaan aankleden. En nu komt het mooiste , sta ik daar op de thekefrau te wachten komt de een na de andere dame langs of ik al naar huis toe ging en/of ik het niet leuk vondt, nee GVD ik vondt het niet leuk en ik vondt het jammer van mijn tijd dat ik daar geweest was, de dames begrepen er niets van, ik wel. Had, maar dat is achteraf beter toch naar YY kunnen gaan, maar ja wie hoe het daar zou zijn geweest!!!!!!

Conclusie voor wat mij betreft:
    Uitstraling van de club: Minstens een 9
    Eten in de club: Minstens een 8
    Saunagedeelte: een 5
    Enthousiasme van de dames: Rond het vriespunt
    Herhalingsgevaar: Zal van de zomer nog eens kijken, maar voorlopig ben ik er klaar mee.

Last Online
    Vandaag @ 14:39
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Daumen hoch Vastelaovendj in de Villa: Charlie and the Chocolate Factory

"Hub ich mich gisteraovend nog good geammezeerd, en mot ich nog get betale? Waem haet dr gister allemaol van mich geprofiteerd, en toen ut beer laote versjale? Wat zaesse hub ich aan de lampekap gehange, en toen ut vogelnesje nog us geprobeerd, en bun ich toen door die eiketaofel haer gegange, den hub ich mich gisteraovend good geammezeerd!"

Het klinkt raar, maar deze racebeer is niet zo'n diehard carnavalsvierder. Het zal wel komen omdat ik het de afgelopen jaren presteerde om rond die dagen ziek te worden, waarschijnlijk ivm de zachte januari-maanden. Aangezien deze januari met 16 graden vorst niet zacht genoemd kon worden, heb ik dus ook tot nu toe nergens last van. Toch wel leuk dat carnaval en Manon's verjaardagen elkaar dit keer overlappen, al heeft Manon zelf dan weer helemaal niets met carnaval. Dat kon je op het werk niet zeggen, want de helft was al sinds weken om vrije dagen aan het smeken bij de baas. Geen wonder dat we vrijdag al met minimale bezetting heel veel werk op moesten knappen. 's Zaterdag nog lekker uitgeslapen en 's middag in een rustig tempo richting Grefrath geknetterd. Bij aankomst ontwaarde deze racebeer Manon (met nieuwe sterretjestattoo) al snel in de rokersbar, evenals nog een aantal ijsberen: Sonny, Extince, Q4S, Jopie Simpel en erpee die zich met Ashanti in een hoekje had verstopt. Erpee vroeg me om assistentie bij iets wat hij later op de avond voor Manon had gepland. Nadat hij zijn plan voor 5% had uitgelegd ging deze racebeer eens rondkijken wat er rond drie uur al te vinden was. Viel reuze mee eigenlijk, nogal wat dames waren verkleed op komen dagen. Voorbeelden: een Roemeense onbekende soldate, Heidi die als haar tattoo had verkleed (playboy-bunnie), Michelle die dat ook had gedaan, een paar dames die met roze en groene pruiken op rondliepen, een catwoman en Carmen die haar gothic-uitstraling nog versterkte met een soort spiderwoman outfit. Later werden er ook verbazend veel maskertjes uitgedeeld. Reden daarvoor: de opkomst van een groepje televisiemakers. Ook Carmen was naar een maskertje op zoek, maar stond even met Sonny te gekken die zich aan de cake tegoed deed. Toen die iets riep dat klonk als "beiß mich" deed Carmen meteen een snelle greep naar zijn badjas en inderdaad, even later lag er een kwakje op de grond: slagroom die Sonny van zijn vork had laten vallen. "Zuviel enthusiasmus und drie wochen stillstand" verklaarde Sonny. Na veel gezoek had Carmen dan eindelijk haar maskertje gekregen, maar Mia had haar blijkbaar gesmeekt het weer af te zetten. Dat was in ieder geval makkelijker met roken of zoenen. Deze racebeer stuurde Carmen maar gauw weg.... om een sleutel te gaan scoren

Is de nacht zoe duuster wie 'n duuster nacht? (Is de nacht zoe duuster wie 'n duuster nacht?) Zeen de maegtjes stiekem nao get fijns op jach (Zeen de maegtjes stiekem nao get fijns op jach?) Mit de jonges weurt de ganse nach gesjans (Mit de jonges weurt de ganse nach gesjans?) Mer ocherrem nei ze kriege geine kans (Mer ocherrem nei ze kriege geine kans!) Mer dan zien ze neet um oet te stoon, mer dan wille ze nao hoes tow gaon. "Kom lekker menneke noe kom lekker menneke en bring miech nao hoes. Geef miech e henneke noe geef miech e henneke, want mam is neet thoes. kom lekker menneke noe kom lekker menneke, veer goon achterum en daonao, en daonao is 't allemaol um."

Een uur verging als in een oogwenk en deze racebeer lag een beetje vermoeid bij te komen met een nuss-ecke en een macchiato. Tegenover hem kreeg Jopie Simpel een groene haardos aangemeten van twee dames en ook foots en Pling doken op. Carmen kwam me nog even bedanken voor de uitstekende timing (schijnbaar waren de camera's net ingeschakeld toen we naar boven gingen) en foots en ik zaten een tijdje de tafeltennis-discussie tussen Extince en erpee te beluisteren. En bijna kwam ik weer in de verleiding om dit nummer van Bertus Staigerpaip te gaan neuriën, zoals op de chat afgelopen week. Dat was evenwel niet nodig, want de verschijning van Nouncy en haar vriendin Kira liet de kemphanen even verstommen. Volgens erpee had hij inmiddels 19 verschillende emotionele toestanden achter de rug, de verschijning die twee deed nummer 20, 21, 22 en 23 verrassend snel voorbij schieten. Als ie een moodring om had gehad, was dat ding net zo gemakkelijk van kleur verschoten als een kameleon. Ashanti zou eens kijken of ze hem op kon beuren. Kort daarop konden we al aansluiten in de rij voor het eten, stukjes lamsbout, kippevleugeltjes, pasta, gebakken aardappelen. En opnieuw die vraag van Manon waarom het vrijdag zoveel minder was geweest (verschil in drukte misschien?) Omdat de eethoek kneitervol zat gingen we maar in de koffiebar eten: itedakimas! (Japans voor eet smakelijk) En na verloop van tijd had ik het zo ontiegelijk warm dat ik even ging douchen. Manon had ongeveer hetzelfde idee. Toen we weer afgekoeld waren besloot ik die badjas maar weg te doen en het bij een handdoek te laten. Niet zo gek veel later trokken Manon en deze racebeer naar een kamer, al moesten we even wachten omdat het oog van de camera ineens was ingeschakeld door de tv-lui. Nadat we ons toevluchtsoord dan toch hadden bereikt werden we na een kwartier verrast door de chocolade-maffia

"Dummer ne, dummer ne, dummer ne Klore! (Dummer ne, dummer ne, dummer ne Klore!)Hammer nit, hammer nit, hammer nit! (Hammer nit, hammer nit, hammer nit!)Oh jeh! Su ne Driss, su ne Driss, su ne Driss! (Oh jeh! Su ne Driss, su ne Driss, su ne Driss!) Oh Sultan wat jips? Jommer in en andere Kaschämm! Schämm! Jommer in en andere Kaschämm!Die Karawane zieht weiter, der Sultan hätt Doosch! Dä Sultan hätt Doosch! Dä Sultan hätt Doosch! Die Karawane zieht weiter, der Sultan hätt Doosch! Dä Sultan ,dä Sultan dä hätt Doosch!"

Veeeeel later dan deze racebeer had voorzien zat hij uitgeput aan de bar en was een stuk pizza of twee ineens erg aantrekkelijk. Nog wat later viel ik aan de bar zelfs bijna in slaap; een gemakkelijke prooi voor een jaagster die zwoer dat ze me wel wakker kreeg. Deze racebeer wist haar met moeite af te wimpelen en zat iets later te genieten van het uitzicht van een aantal paaldans-voorstellingen van steeds hoger niveau (letterlijk: want een dame hing ondersteboven in de top van dat ding ). Foots kwam intussen mededelen dat hij zijn volgende slachtoffer meende te hebben gevonden, maar voegde daaraan toe dat desbetreffende dame bovenop Pling zat en niet helemaal van plan leek hem te los te willen laten. Een klein voorstellinkje van Heidi en Bettina deed me uiteindelijk toch overstag gaan voor een laatste rondje met Bettina, maar hier zou deze racebeer zijn grenzen tegenkomen

Ongeveer een halfuur later nam deze racebeer met een paar zoenen afscheid van Bettina en Manon, wenstte de overgebleven ijsberen een goedenavond en ging er weer vandoor in regen en wind. Intussen had ik een klein beetje genoeg van alle vastelaovends-muziek en ik zette mijn cd maar eens op shuffle. De uitkomst was het getingel van een van de meest carnavaleske instrumenten ooit: de Nickelodeon van Sailor, een forse klankkast die twee piano's, twee synthesizers, twee xylofoons, een trommel en twee orgels bevatte. Phil Pickett en Henry Marsh zetten "A Glass of Champagne" in en Georg Kajanus en Grant Serpell vielen hen bij:

"I got the money, I got the place. You got the figure, you got the face. Let's get together. The two of us over a glass of champagne. I got the music, I got the likes. You've got the figure, full of delights. Let's get together, the two of us over a glass of champagne. Now I've been waiting, much too long. For these moments to come along, oh yeah, oh yeah, oh yeaaaahhh!!!"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    16 februari 2012 @ 11:48
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

komt er toch nog zonneschijn voor me?????
    dan ben ik enkele heren heel erg dankbaar voor

xxxxxxxxxxxxxxx sonja

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    1

Standaard slecht advies????

sorrie stiff, als je op de andere vlakken ook nog aan je trekken was gekomen, was het toch een TOP tent. gezien je cijfers.
    Mss een andere dag of ander moment beter.:green_smi

Last Online
    Vandaag @ 14:39
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard één dag verschil, een hemelsbreed verschil

Als Stiffie nou eens een dag eerder was gegaan, dan had ie waarschijnlijk een topdag gehad. Nu was zondag iedereen waarschijnlijk ietwat uitgeblust van de zaterdag (deze racebeer kan het weten, want hij rolde pas om 13.00u zijn bed uit zondag :D)
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mars Bekijk bericht
    sorrie stiff, als je op de andere vlakken ook nog aan je trekken was gekomen, was het toch een TOP tent. gezien je cijfers.
    Mss een andere dag of ander moment beter.:green_smi
    Mars het zij je vergeven, je had me overtuigd met een van mijn toppertjes dat die er zou kunnen zijn ik denk als zij er zou zijn geweest Stiffie het al vele malen beter had gevonden, maar er komt zeker een herkansing en ik weet nu dat ik er zeker op een andere dag moet zijn.

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    1

Standaard pff

OOOH!!! gelukkig, ik dacht echt bij me zelf als hij over deze klap maar heen komt

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard hoerenkotouderot

Nadat ik een sms had gekregen van een bevriende ijsbeer dat Juli aanwezig was ben ik dus wat eerder afgereid naar VV
    Mijn auto binnen de hemelpoort neergezet en de klingel aangedrukt.
    Binnen werd ik ontvangen door Mila die mij wist te vertellen dat mijn favorieten ook aanwzeig waren.
    ik voelde me als een hoerenkotouderot !!
    In de kleedkamer kwam Sonny mij verwelkomen Man oh Man wat zag deze ijsbeer er gesloopt uit.
    Na een aantal dames goedendag te hebben gezegd die mij heel verleidelijk en vriendelijk welkom hete (komt omdat zij iets willen wat ik heb Euro,s )
    ben ik een koffie gaan drinken aan de bar.
    Ja ik zag dat hier weer vele mooie dames aanwezig waren om Jansen te kunnen verwennen, het is de beste club momenteel wat mooie dames betreft.
    ook Gt heeft vele dames maar de meeste zijn van middelmatige aard.
    Nu hoorde ik dat de schoonheidssalon niet open was omdat dat Pools meisje een paar dagen vrij was.
    Niet dat ik dat direkt nodig heb (kots kots ) maar ik vind het wel lekker dat ook mijn gezicht verwend wordt en niet alleen wekelijks mijn paal,haren knippen en massage.:p
    En toen plotseling Daar staat ze (doet me denken aan een Belgische zanger) Juli voor me stond op een afstandje van twee meter voelde ik een reactie dat mijn handdoek te klein werd
    Ik liep naar haar toe en vertelde dat ik speciaal afgelopen maandag voor haar gekomen was en zonder sex naar huis ben gegaan.:o
    Ze geloofde me bijna maar toen Mila voorbij kwam en dit bevestigde kon mijn avond niet meer kapot ze smile.:green_smi
    Ik vroeg haar een sleutel te halen waarop ze antwoorde oke wel een kamer boven en ik ga eerst douchen zei ze.
    Ze bleef heel lang weg en Sonny vertelde me wat voor een zware week hij achter de rug had hij zag er ook uit als een
    transplofte snollenploftgeboft
    Extince kwam in zijn wandelgangen ook nog even voorbij,hij was aan het scannen volgens mij voor de belastingdienst het leek wel of hij de omzet van de dames aan het berekenen was.:D
    En toen recht uit de gang Juli weer naar me toe kwam gelopen werd mijn bademantel zelfs te klein man oh man wat een verschijning ze had speciaal een nieuw setje aangetrokken met nieuwe pantykouzen en haar Lippen getuit ( Mondlippen voor leken ):o
    Ze gaf me een zoen en nu waren mijn lippen ook getuit met twinkelende ogen verontschuldige ze van het lang weg blijven waarop ik zei dat ik best nog wel langer had willen wachte voor zo'n mooie verschijning (kots)
    Zelf dacht ik dat ze de weg kwijt was geweest maar vooruit.
    Ik liep achter haar schuddend kontje aan de trap op en kwam daar de vrouw van Stephan tegen die mij influisterde dat ik wel smaak had en vaak dezelfde dames koos.
    Op de kamer hebben we dan ook een super uur beleefd en ben daarna nog even met mijn Belgische vrienden een drankje van het huis gaan drinken op verzoek van de directie.
    Wat we op de kamer gedaan hebben hoord bij het draadje van Juli thuis maar nogmaals er loopt geen mooiere Roemeense dame rond als deze Juli.
    En dat te weten dat ik meestal val voor dames die wat ouder of volwassener voorkomen zoals Anna,Fiona,Dana,en Mila allemaal uit VV.:green_smi
    rond 23.00 weer de hemelpoort verlaten met een heerlijke sessie met Juli.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten