Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Minder druk?

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Minder druk?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Waar we het wel over eens waren, is dat het in de clubs, ook gisteren in VV, toch wat minder druk met beertjes lijkt dan voorheen. Voor de dames wellicht minder goed, maar voor ons is er 'n grotere keuzemogelijkheid :smile:.
    De laatste paar keer dat ik in GT was, viel mij op dat het minder druk was dan vroeger. Was het vroeger gebruikelijk dat er altijd wel wachttijden waren, maar de laatste keer wilde ik om 19.00u. (spitsuur) naar de kamer en binnen enkele minuten stond de dame in kwestie al weer voor mij met een sleutel. Het had wel even geduurd zei ze, want ze wilde perse een kamer binnen en niet een tuinhuisje.

Is het in andere clubs ook minder druk aan het worden?

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Het was gisteren redelijk druk in PHG. Maar ook geen wachttijden.

Wat mij opvalt is, dat heel veel erover klagen dat GT te druk is. Gevolg, de mensen zoeken een andere club.

Ik ben ook al lang niet meer in GT geweest omdat het te druk is. Maar als ik hoor dat het weer rustiger wordt, ga ik er weer heen.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    16 april 2017 @ 22:16
    Discussies
    20
    Thanks
    89

Standaard Lijkt idd minder druk

Toen ik afgelopen donderdag in GT was leek het inderdaad minder druk qua ijsberen dan voorheen. Of dat inmiddels standaard zo is weet ik niet. Er waren overigens wel ruim voldoende dames :D
    ............., я тебя люблю дорогая!

Last Online
    28 december 2010 @ 12:49
    Discussies
    11
    Thanks
    0

Standaard re

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    De laatste paar keer dat ik in GT was, viel mij op dat het minder druk was dan vroeger. Was het vroeger gebruikelijk dat er altijd wel wachttijden waren, maar de laatste keer wilde ik om 19.00u. (spitsuur) naar de kamer en binnen enkele minuten stond de dame in kwestie al weer voor mij met een sleutel. Het had wel even geduurd zei ze, want ze wilde perse een kamer binnen en niet een tuinhuisje.

Is het in andere clubs ook minder druk aan het worden?
    Dinsdag 24-2 was ik ik in Gt en het was er onvoorstelbaar druk. Dus.........

Last Online
    Gisteren @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Afgelopen vrijdag was het erg rustig in PHG :o!

Maar dat kan gewoon één dag zijn geweest, om zeker te zijn moet je alle dagen eens een kijkske gaan nemen .

Last Online
    31 december 2024 @ 20:13
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag

Was al een jaar niet meer in Phg geweest en vond het best minder druk voor een zaterdag tegen vroeger. Vorige week zondag om 18u de Heidweg opgereden beide parkings vol en de straat ook. Heb 15 min moeten wachten tot er iemand huiswaarts ging. Denk niet dat het algemeen minder druk is in Gt.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Gisteren @ 11:47
    Discussies
    14
    Thanks
    541

Standaard

Het is nog steeds hartstikke druk in GT, dus ga vooral ergens anders heen heren beren! :D

Last Online
    25 november 2024 @ 23:28
    Discussies
    18
    Thanks
    11

Standaard

Ik snap dit gezeur niet. Ik was er tien dagen geleden (op een donderdag) en er waren aan het begin van de avond 100 dames aanwezig! Natuurlijk kan je het weleens treffen dat het wat rustiger is, maar dan heb je gewoon pech. De meeste dagen is het gewoon waanzinnig druk.

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Niets is gezeur......als je er last van hebt, lees het dan niet en reageer dan niet

Het is een feit dat het minder druk wordt in de clubs, de dames uit GT zijn druk aan het clubhoppen, Gt zal altijd druk blijven denk ik aangezien Gt de instapclub is voor de nieuwkomer in saunaland, of wel iedere beer die met rooie oortjes richting saunaland gaat hoeft zich niet druk te maken of hij een dame moet aanspreken want de dames zij nje wel een stap voor.

En ja Elgar, ook de dames in gt klagen dat het terug loopt anders maakte een bijvoorbeeld ina en ella geen uitstapje naar een andere club.
    Om maar te zwijgen over andere gt dames die in phg, vv of lr opduiken
    Zelfs VV wordt de laatste tijd overspoelt met nieuwe dames, het valt wel op dat er erg veel roemeense dames bij komen.

Het enigste voordeel voor de dames is als ze gaan clubhoppen dat ze even nieuw zijn in een club en de vaste stamgasten die dames juist gelijk moeten proberen.....

En ook in VV klagen de dames dat de er weinig actie is.
    Afgelopen donderdag was het erg rustig, afgelopen vrijdag was het druk en zaterdag was het weer rustiger.
    En vandaag was het ook rustig (tenminste van wat ik gezien heb tot 17:00)

voor de dames is het kloten als er zoveel dames zijn....de dames zitten erook om een paar cent te verdienen.
    Als je nagaat dat bepaalde dames die misschien niet de uitstraling hebben maar wel super op de kamer zijn, soms niet eens hun eigen entree en steuer terug verdienen, dan snap ik wel dat de dames klagen dat er zoveel dames aanwezig zijn.
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Nog steeds druk..............

Afgelopen zaterdag in GT zoals we gewend zijn..............geen parkeerplek meer zowel op het binnenterrein als op de parking van de bouwmarkt, veel te veel beren binnen en wachttijden van minimaal een half uur tot 45 minuten.............

Tja het belangrijkste voor mij is dat er voldoende lekkere meiden zijn en die waren er genoeg zaterdag. Dus...........Rex heeft zich weer uitstekend vermaakt......
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    2 februari 2013 @ 18:46
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Ja, jij bent een echt genietertje, ik heb het zelf weer gezien oh oh oh.

Nee grapje was weer top man !!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag in GT zoals we gewend zijn..............geen parkeerplek meer zowel op het binnenterrein als op de parking van de bouwmarkt, veel te veel beren binnen en wachttijden van minimaal een half uur tot 45 minuten.............

Tja het belangrijkste voor mij is dat er voldoende lekkere meiden zijn en die waren er genoeg zaterdag. Dus...........Rex heeft zich weer uitstekend vermaakt......

Last Online
    10 mei 2018 @ 16:38
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT-junky Bekijk bericht
    Toen ik afgelopen donderdag in GT was leek het inderdaad minder druk qua ijsberen dan voorheen. Of dat inmiddels standaard zo is weet ik niet. Er waren overigens wel ruim voldoende dames :D
    Die drukte van donderdag was tot ongeveer 18.30 uur. Daarna was 't echt stukken minder. De dames klagen inderdaad. (Marokaanse) Sarah zei dat er te weinig kamers zijn en dat er ook geen kamers meer bijgebouwd mogen worden. Gelukkig is er inderdaad geen tekort aan dames....

Last Online
    24 november 2018 @ 15:54
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

gisteren, zondag , beklemmend rustig in PHG : ik ben nu 4 weken na elkaar geweest, en zie het verschil. een 20-tal dames ? en evenveel beren. Niet enkel in aantal, maar ook qua "activiteit" was het zeeeeer mak. dames die op en af naar het bureau liepen om een sleutel , dat gebeurde wel, maar... zo gemiddeld om het half uur denk ik.
    en de meeste beren waren van het sedentaire type : zaten, hingen of .. sliepen op de banken. dit sloeg dan over op de dames : zelfs toen ik naast eentje ging staan, met duidelijke interesse voor verdere kennismaking, bleef ze gewoon verder praten met haar collega. gelukkig was 1 van mijn toppertjes aanwezig, en dan heeft een mens niet veel nodig om er toch een "bevredigende" dag van te maken.

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Auch mein Eindruck von meinen letzten Besuchen bei GT, LR + VV ist der, das sich die Wirtschaftskrise auch hier langsam bemerkbar macht: viele Frauen, die Geld verdienen wollen/müssen und deutlich weniger Männer als noch letztes Jahr, da ich denke, das so einige keinen Job mehr haben, Kurzarbeit, weniger/kein Geld etc. .....................

Viele Grüße

Last Online
    21 januari 2021 @ 04:33
    Discussies
    15
    Thanks
    70

Standaard hoi

minder druk wel maar vond het na elf uur helemaal uitgestorven alleen wat zuipende beren a d bar

Last Online
    18 augustus 2015 @ 10:40
    Discussies
    20
    Thanks
    6

Standaard

Beste Beren,

Na enige afwezigheid kan ik hier een lovend bericht plaatsen. De laatste keer dat ik in Golden Time was, vond ik het kwa dames erg matig. Maar vandaag veel nieuwe dames gezien. En het was behoorlijk druk met beren en dames. Een goede verhouding en naar aanleiding van wat ik gehoord heb is Woensdag ook een redelijk drukke dag....

Ik moest helaas vandaag al om 18.00 uur de tent verlaten, omdat ik om 19.00 weer een aantal afspraken had staan. Volgende keer zorg ik zeker dat ik heel de avond vrij houd. Zodat ik niet zo ongezellig meteen na het eten hoef te vertrekken.

Ben deze ronden begonnen met een rondje sauna (was 100 graden), dat zou ik iedereen af willen raden! Achteraf gezien kun je dat ook maar beter op het einde van de avond doen.

Heb nog met blonde Ella (barmeisje) gesjansthahaha. :D

Heb nog even kennis mogen maken met een nieuwe ijsbeer (Cupido). En heb uiteraard ook met The Sick Boy verscheidene ervaringen mogen uitwisselen! Was weer erg gezellig geweest maar zoals altijd weer veeel te kort!

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Heute am Donnerstag fand ich es zwar nicht leer, aber gegenüber den letzten Jahren fand ich es doch deutlich weniger Männer (und auch Frauen).

Würde mich auch Wundern, wenn die Wirtschaftskrise ausgerechnet am GT unbemerkt vorbeigeht................

Viele Grüße

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten