Heren, beren,
Omdat ik mij dromen in snel tempo aan het waarmaken ben zoek ik een look a like van:
Silvie Meis (van der Vaart)
Daisy Marie ofwel Daisy Dukes
Mag natuurlijk ook het orgineel zijn, wie o wie maakt me los ?
Groet, Foots :wink:
Heren, beren,
Omdat ik mij dromen in snel tempo aan het waarmaken ben zoek ik een look a like van:
Silvie Meis (van der Vaart)
Daisy Marie ofwel Daisy Dukes
Mag natuurlijk ook het orgineel zijn, wie o wie maakt me los ?
In YY / Zazen tref je Silvie Meis in de persoon van Alifia....
Kopje is hetzelfde, de rest is 'n ietsje meer...
:teuflisch
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi
Silvester,
Dank, dank dank, naar YY dan maar eens een keer voor mijn volgende droom.
De laatste keren in GT een dame gespot die me sterk deed denken aan deze Valerie De Booser. Ze zit meestal op een van de eerste krukjes van de rij recht tegenover de bar, heeft lang zwart haar met een pony en heeft vaak een 'truitje' aan met wat langere mouwen. Ze ziet er zéér lekker uit en ik ben dan ook benieuwd of iemand reeds met deze dame heeft gekamerd (ze heeft het niet echt druk) én uiteraard of het wat was.
Bij gebrek aan reactie zie ik mezelf genoodzaakt om binnekort zelf wat stappen te ondernemen.
TSB
:wink:
Cancel my subscription to the ressurection...
Anka uit phg --> Maryam Hassouni
herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Who the XXXX is ??
Zie,
http://images.google.nl/images?q=Mar...N&hl=nl&tab=wi
Eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Handig google want uit de serie Dunya en Desie ken ik haar natuurlijk nog wel!
:wink::wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche