Gisteren was megaboob dus voor het eerst in Oase. En omdat megaboob nu eenmaal van het wat zwaardere siliconenwerk :D houd, had hij al snel Mercedes gespot, en knappe egyptische, met een fraaie siliconen D cup
Met haar dus naar de kamer, en zij begon vol overgave aan een goede pijpbeurt, waarna het sex feest kon beginnen. Ze heeft het half uur goed vol gemaakt, waarbij megaboob ook van haar heerlijke borsten mocht genieten :D.
Dit is een aanrader voor de liefhebber van siliconen borsten, duidelijk fake, maar o zo ,lekker!
Als deze dame niet opvalt, nou dan weet ik het niet meer...........Ze was erg vriendelijk en zei me dat ze met me wilde trouwen en dat ze een tweeling met me wilde maken. Normaal ben ik hier niet gevoelig voor maar toen ze me ook nog eens in me nek begon te zoenen en met andere geile opmerkingen probeerde te verleiden, dacht ik, tja waarom ook niet.
Op de kamer vroeg ze meteen wat ik wilde, snelle sessie tak tak, of een lekkere relaxte sessie met massage en alles er op en eraan.........
Koos voor de tak tak variant en ze reageerde nogal heftig vond ik door meteen mijn lul in mijn mond te nemen en hem bijna te slopen. Pijpen vond ik niet lekker, veel te hard en zonder enig gevoel. Zoenen was nog wel redelijk, maar snel overgegaan op doggy style. Hard stoten vond ze wel lekker, maar de chemie met haar was min of meer verdwenen. Misschien kwam het omdat ik de tak tak sessie wilde en niet koos voor de in haar ogen ''romantische'' variant...............
Mijn slechtste sessie in de Oase die avond. Met een mager 6'je komt ze nog goed weg vind ik..........
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.