Haarkleur/-lengte : bruin lang
Lengte dame : 1,70 m
Postuur/Cupmaat : slank, natuurlijke b-cup
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : geen tattoo
Service: nmc, tongzoenen
Voordelen: vriendelijk en rustig, en hoog GFE gehalte, stijlvol
Nadelen:
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 Euro
Extra’s bij het bezoek:
Deze stijlvolle slanke brunette viel mij vrijdags al op, ze was bijna continue in de buurt van haar vriendin (iets voller figuur en langere donkere haren met grote aparte ogen in rood setje), Ik kon haar niet peilen en liet het die vrijdag bij wat het was.
Emmy droeg vrijdag een zwart-wit gestreept setje en zaterdags een zwart setje, beide dagen met stijlvolle zwarte pumps. Ook een aparte ketting met een soort keltisch? rond teken., Natuurlijke make-up accentueerde haar op de juiste wijze, niet te opvallend maar wel classy.
Zaterdag keerde ik terug en kreeg ik weer oog voor deze vriendelijk ogende twintiger. Na aanmoedigen van mijn wandelmaatje, stapte ik op haar af terwijl ze even alleen op de bank zat bij de glazen schuifpui.
Gelukkig sprak Emmy zoals ze zich voorstelde ook Engels. Zeer relaxt en vriendelijk bleek ze te wezen en zo kan ik haar inschatten. Emmy is Bulgaarse en heeft een mooi slank figuur met natuurlijke b-cup en stijl lange bruin haar wat mooi verzorgd was. Emmy is meer het stijlvolle type en na 10 minuutjes vroeg ik of ze met me naar de kamer wilde en dat was goed. Het bleek 1 van mijn betere dates te worden in een saunaclub met een hoog GFE-gehalte. Emmy zoende lekker en zonder problemen, en liet mijn lichaam ook niet onberoerd. Een heerlijke pijpbeurt met veel variatie en afwisseling, ook mijn tepels werden heerlijk verwend.
Verder was het neuken in 2 standjes (zij on top en daarna missionaris) fantastisch, echt lekker met zoenen en intieme manier van vrijen. Ja ik ging zeer tevreden van de kamer en ga deze beauty zeker nog een keer bezoeken!