Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard Luana (Duits-Kroatisch)

Sorry, mensen, maar op "tedere momenten" laat mijn inventarisatievermogen het meestal afweten, zodat ik geen behoorlijke "technische fiche" kan opmaken.

Het gaat hier dus om LUANA, nieuw, sinds 4 dagen in GT.
    Ranke (1m70 heeft ze verteld) blondine, naturelle boezem (B?).
    Duits-Kroatisch. Valt me trouwens op : zijn meisjes uit gemende huwelijken bijna voorbestemd om ons, beren, ter wille te zijn?

Ik zat in een sofa in de bar en zij op een krukje. Ik wenkte haar en zij nam aangenaam de ruimte naast mij in beslag. Ik had als afsluitende ronde nog wel zin in wat "zartligkeit". Mijn eerdere ervaringen in Dorsten die dag waren daar niet vreemd aan.

En ja, het gevraagde kon bij haar. Al moet je dat steeds afwachten, weet ik intussen ook al.
    Wij dus rond middernacht naar een blokhutje, en inderdaad : heerlijk strelen, lekker lang diep tongzoenen en nog meer lekkers in die aard.
    Ook leuk ongedwongen praten. Kortom : ik was in mijn sas en totaal ontspannen.
    Heeft al een behoorlijk CV door werk in andere duitse clubs en in Zwitserland.
    Die ervaring kwam naar boven , toen we het hadden over het tijdsgebruik :
    direct bij binnenkomst vroeg ze me hoe lang ik wou blijven. Beginnen met halfuurtje , zei ik. We zouden wel zien. Maar de ontspannen sfeer deed me al vlug besluiten langer met haar te willen samenzijn. "Bis zum schluss?" vroeg ze. en gaf aan dat dit dan 1u50 min. zou zijn. Even in de war, maar kon ondanks mijn immer oplopende leeftijd samen met haar narekenen dat van 23u50 tot sluitingstijd rekenkundig 50 minuten zijn en geen 110...
    Tevens gaf ik aan dat ik nog wel een koffie wou nemen voor ik vertrok voor mijn terugreis naar vlaanderen van ongeveer 2 uur.
    Een koffie wou ze wel halen voor mij. Want ze wou ook wat drinken. Neen, een koffie zou ik nadien nemen. Zij dus vlug om een cola...
    De onderlinge chemie was even weg, maar niet getreurd.
    Ondanks mijn eerdere sessies in Dorsten en voordien met de verrukkelijke Silvana wist ze mij en vooral mijn "partner in crime" paraat te krijgen door een heerlijke 69.
    Met halfvolle mond vroeg ze me of ik in haar mond wou komen. Hmm .. meestal heb ik zin om dat pas te beslissen net voor het ultieme moment.
    Toen ze echter meedeelde dat dit bij haar 50 extra kost stond mijn besluit echter toen al vast.
    Ondanks de lekkere omstandigheden haalde de rede het van mijn hartstocht, en vroeg ik wat dat 2e halfuurtje dan wel kostte. Ook 50 zei ze...
    Slik... (euch ik dus..)
    Nu ja : mijn fout : ik had er niet naar gevraagd. Ik zei dat ik dat toch even wou navragen bij de theke. Oei... werd ze bang voor blijkbaar, want ze beloofde mij volgende keer een uurtje voor 75 € . Kiest duidelijk eieren voor haar geld. Was niet akkoord, hebben we 80 afgesproken. Ze vroeg mij niet boos te zijn omwille van dit misverstand. Was ik ook niet. Maar wou meer duidelijkheid.
    Dus na ons uurtje (van 50 minuten) had ik nog even de tijd voor een koffie en een verkwikkende douche. aangekleed, armbandje inleveren. Vroeg de theke mij of alles naar wens geweest was. Informeerde dus in algemene termen naar de "uurtarieven". Was niet correct zei ze, en vroeg mij om een naam. Ook ivm "aufnahme"tarief was ze onaangenaam verrast. Ze vroegen me om een naam, wat ik in eerste instantie niet wou geven. Dit was echter in belang van de club en de gasten zeiden ze me. Dus heb ik toch maar haar naam genoemd. Ben buiten gegaan met de dualiteit : had ik nu goed gehandeld of niet? Een soort Judas-gevoel overrompelde mij echter ...

Herhalingsgevaar : hopelijk wel....
    Laatst gewijzigd door Carpe Momentum; 7 februari 2009 om 13:38 Reden: link geplaatst

Last Online
    2 juli 2018 @ 13:57
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Donderdag praktisch dezelfde ervaring met deze dame gehad.
    Geef haar het voordeel van de twijfel na 4 dagen GT moet ze misschien de huisregels nog leren. Ze heeft tot noch toe weinig contact met collega's gehad en heeft 1 vriendin binnen de gelederen,
    Haar service was prima maar dat bijpezen moet ze afleren. Heb ik haar ook verteld.
    Sowiezo dat gelul over trinkgeld. Alles wat ze krijgt is trinkgeld. Ik heb ook het verhaal aangehoord dat ze in Zwitserland heeft gewerkt en in diverse clubs in Duitsland.
    Ze is 22 jaar en doet dit werk bijna een jaar. Op mijn vraag of ze dan overal 1 of 2 weken gewerkt had moest ze zelf ook wel lachen.
    Eens en temeer wordt weer duidelijk, eerst de afspraken maken en dan aan de gang. Het geiligheid kent geen tijd werkt anders beslist in je nadeel.

Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sidewalker Bekijk bericht
    Eens en temeer wordt weer duidelijk, eerst de afspraken maken en dan aan de gang. Het geiligheid kent geen tijd werkt anders beslist in je nadeel.
    Klopt, maar worden er geen exliciete afspraken gemaakt dan geldt voor TSB sowieso de standaardafspraak: 50 voor 1/2u, 75 1u, 25FT

:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Gisteren @ 23:00
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onzo Bekijk bericht
    "Bis zum schluss?" vroeg ze. en gaf aan dat dit dan 1u50 min. zou zijn. Even in de war, maar kon ondanks mijn immer oplopende leeftijd samen met haar narekenen dat van 23u50 tot sluitingstijd rekenkundig 50 minuten zijn en geen 110...

Ik dacht 70 minuten van 23u50 tot 01 uur :D, ofwel 1 uur en 10 minuten !
    Wie zou er gelijk hebben !

Last Online
    Gisteren @ 11:09
    Discussies
    14
    Thanks
    738

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Klopt, maar worden er geen exliciete afspraken gemaakt dan geldt voor TSB sowieso de standaardafspraak: 50 voor 1/2u, 75 1u, 25FT

:wink:
    Precies, geen gezeik en gewoon de standaard tarieven afrekenen. En als je erg tevreden bent geef je natuurlijk ook iets extra. Dames die zogenaamd naief doen en de hogere prijzen vragen gelijk melden bij de Theke. Dan wordt dit opgelost en kunnen alle ijsberen weer zorgeloos (zonder vooraf over geld te hoeven praten) genieten.

Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door onzo
    "Bis zum schluss?" vroeg ze. en gaf aan dat dit dan 1u50 min. zou zijn. Even in de war, maar kon ondanks mijn immer oplopende leeftijd samen met haar narekenen dat van 23u50 tot sluitingstijd rekenkundig 50 minuten zijn en geen 110...

Ik dacht 70 minuten van 23u50 tot 01 uur , ofwel 1 uur en 10 minuten !
    Wie zou er gelijk hebben !

jaja, RAUL 7 ik wordt idd wat oud blijkbaar. proficiat met je opmerkingsgeest.
    we zijn tot 0u40 op de kamer geweest. dat waren die 50 minuten. (zie verder in mijn relaas...)

Last Online
    Vandaag @ 10:24
    Discussies
    102
    Thanks
    5.504

Standaard

Ik zag haar gisteren lopen. Wow, wat ziet ze er mooi en lekker uit. En die prachtige kont van haar, super. Heb er even mee gesproken vlak nadat ik van een kamer kwam. Ik gaf aan zin in haar te hebben maar nog even in de herstelstand te zijn. Later was ze helaas continu bezet. Zal vast niet lang duren dat ik haar aan mijn paal ga nagg......euh, ik bedoel ik hoop binnenkort een prettig verblijf met haar te mogen genieten :D.

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 11:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Reden

Bij de Kino sprak ze me aan, gelijk lekker TZ en ff onder het ijsberenvel voelen. Dus hup naar een hutje. Vriendelijke en knappe dame met een behoorlijke servicepakket( FT, likken en TZ zoals gezegd) Van FT afgezien dus schade was Euro 50 voor een halfuur. Groot herhalingsgevaar.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten