Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Last Online
    8 oktober 2024 @ 07:08
    Discussies
    11
    Thanks
    21

Standaard Parkplatzgirls wisselende parkeerplaatsen

hallo ik was vanavond in krefeld langs de a44 klein parkeer plaats
    ik had gelezen op hun site de treff daar wat en lekkere wijven
    netjes stonden ze op in hun outfitt ik heb nicole gepakt en me lekker laten pijpen zonder gummi en lekker de bek vol gesaust ,er waren denk ik tien wijven
    daar en ik was de eerste voor haar . alleen als je wilt neuken kost het 50
    er was van allerlei aanbod dik dun blond donker ,

Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard PPL

En hun website : http://www.parkplatz-ladys.de/index.html

Bb :wink:

Last Online
    Vandaag @ 19:15
    Discussies
    42
    Thanks
    30

Standaard

Naar aanleiding van de berichten hier (waarvoor dank!) ook even de site bekeken en wat bleek? De dames waren gisteravond min of meer in de buurt (A31) en FT voor € 30 klinkt interessant. Dus Dennis in de auto gestapt en even na 19 uur reed ik de op de website genoemde parkeerplaats op. Er stonden een paar vrachtwagens (voor de nacht) en een paar auto's. De parkeerplaats heeft namelijk ook een gratis WC. Maar niet alle auto's kwamen voor een sanitaire stop :-p

Al snel de auto van de dames gespot (stond midden op de parkeerplaats met de binnenverlichting aan..). Even later kwam er een auto aangereden die naast de auto v/d dames stopte en ik zag een slanke blonde dame (ik denk Nicole) uitstappen. Een minuut later eenzelfde tafereel en wederom een blonde dame (Michelle) keerde terug van een inzet.

De benadering van de dames is simpel; Je zet je auto in de buurt van hun auto en loopt naar de auto toe, zodat je kunt zien wie van de dames je mee wilt nemen. Net voordat ik in actie wilde komen, deed iemand anders dat ook en nam Nicole mee. Daarna ben ik naar de auto gelopen. Behalve de bestuurder van de auto (Jennifer, die NIET beschibaar is) zat alleen Michelle in de auto. Een blonde dame, normaal postuur. Geen supermodel, maar ze zag best leuk uit. Ik besloot haar mee te vragen.

Daarna dus in mijn auto naar een landweggetje gereden dat net achter de parkeerplaats ligt (de afwerklocatie zal per parkeerplaats wel verschillen). Daar aangekomen stonden er nog 2 auto's (met daarin de overige dames en hun klant in actie). Auto geparkeerd en Michelle betaald (30 euro voor FT). De rest laat zich raden: Ik werd gepijpt (ZC) en mocht mijn zaad in Michelle's mondje achterlaten. Daarna de zaak schoongemaakt en Michelle teruggereden naar de auto v/d dames. Daar was ondertussen ook net Danny (brunette) aangekomen.

Je kunt het natuurlijk niet met PHG of GT vergelijken, maar 't is wel een geile ervaring. Zeker voor de FT-liefhebbers, waar ik mezelf ook toe reken, een leuk en goedkoop alternatief om toch eens je zaad in de mond van een dame te spuiten in deze crisistijd.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

Last Online
    1 januari 2011 @ 02:31
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik kom er niet echt wijs uit met al die locaties. Is er geen overzicht van alle parkeerplaatsen langs de snelweg?

*A57 -Parkplatz Leucht, zwischen Rheinberg und Alpen in Fahrtrichtung Geldern.

*A44 Parkplatz "Hoxhöfe", zwischen den Ausfahrten Krefeld-Fichtenhain/Willich und Osterath/Krefeld-Fischeln- Fahrtrichtung Düsseldorf/Nimwegen/Köln

Kan iemand mij op weg helpen?

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    1 januari 2011 @ 02:31
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hartelijk dank. Met een plattegrondje erbij kom ik er eindelijk wijs uit.

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Jetzt auch mit Videos!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten