Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    11 april 2025 @ 22:07
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Bestuurder stuurt naaktfoto's naar vrouw in zijn tram

Een trambestuurder uit de Duitse stad Karlsruhe heeft van de rechter een boete van 1.800 euro gekregen voor een obscene daad op zijn tram. Tijdens de rit stuurde de snoodaard foto's van zijn stijve geslachtsdeel via zijn naar een vrouwelijke passagier :D.

Bluetooth
    De man maakte gebruik van de bluetooth, waarmee je mms-afbeeldingen op een gsm naar alle gsm's met bluetooth in de nabije omgeving kan sturen. Je hebt dus het gsm-nummer van de ontvanger niet nodig.

Vriendin
    De vrouw ontving de foto's en zag dat de man afbeeldingen aan het versturen was. Toen zij hem hierover aansprak, gaf hij direct toe dat de beelden van hem waren. Naar eigen zeggen wilde hij de foto's alleen naar zijn vriendin sturen. De trambestuurder is ontslagen. Of andere passagiers de intieme foto's van de bestuurder ook hebben ontvangen, is niet bekend.
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Vandaag @ 01:38
    Discussies
    20
    Thanks
    618

Standaard

Via bluetooth mms-afbeeldingen sturen......

Maar goed, na al die heisa de afgelopen jaren over bluetooth beveiliging is te merken dat er nog niet bijster veel aan is gedaan of dat de vrouw in kwestie nog een telefoon had met de "oude" bluetooth versie.

Een paar jaar terug had ik daar een handig programma voor op mijn toenmalige telefoon (SE p910i). Dat programma ging dan actief zoeken naar apparaten waarvan de bluetooth aanstond, probeerde dan een bericht of foto door te sturen zonder dat er interactie van de gebruiker nodig was en waarbij er dan ook nog eens een gedetailleerd logbestand van werd bijgehouden (sommige mensen geven hun telefoons echt de raarste namen).

Misschien moet ik die telefoon de volgende keer maar eens meenemen op saunabezoek...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten