Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Stomende seks op het aanrecht

'Sex in the kitchen' wordt vaker toegepast dan gedacht. Na de slaapkamer is het keukenaanrecht de 'place to be' om te rollebollen. Dat blijkt een onderzoek van een Britse meubelzaak, verschenen in The Sun.

Potje breken
    1 op 5 Britten gebruikt het aanrecht regelmatig om te stoeien. De afwas hoeft daarbij niet eerst geklaard, vuile borden staan niet in de weg. Een derde van de ondervraagden stelt wel dat glazen en borden niet echt veilig zijn.

Top tien
    Het tapijt in de living verdient een derde plaats, gevolgd door de sofa, de douche en de eettafel. De wasmachine, de trappen, het bad en de dressing, hebben ook al hun diensten bewezen. Op de tiende plaats eindigt het schuurtje.

Ondeugend
    Relatietherapeute Jane Fairbank stelt dat seks op ongewone plaatsen het seksleven, pittiger maakt. "Willen we niet allemaal een tikkeltje ondeugend zijn?".
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Idee

Heren, beren,

Ik ben dan al aardig op weg, alleen de dressing, die heb ik nooit gehad en daardoor is dat de enige die ontbreekt in mijn historie.

Ook aan te bevelen zijn in de auto, wc, garage, op zolder op de droger, tafel bij de zonnebank, de bossen en in het zwembad, vooral met mooi weer, en natuurlijk op je terras.

Mijn volgende object is de schimmelstoel, zoek alleen nog een vrijwillige dame, rank en lenig, aanmelden kan via IM.

Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    5 september 2021 @ 09:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Mijn volgende object is de schimmelstoel, zoek alleen nog een vrijwillige dame, rank en lenig, aanmelden kan via IM.

Ik hoop dat dit een typefoutje was, en dat je de schommelstoel bedoelt.

:wink:
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Last Online
    3 augustus 2023 @ 16:21
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464

Standaard

Vergeet aub de kantoortuin niet
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    24 november 2018 @ 15:54
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

of het strand :
    midden in de nacht , half in zee, half in zand van een grieks eiland, met een knappe oostenrijkse blondine (a la claudia schiffer, echt waar !!).
    zij 24, ik 40 (om nu eens iets anders te vertellen dan rob de nijs:D)

"it was like in the movies", of "iets wat je normaal alleen in films ziet" , zong Guus Meeuwis ooit ...
    wel opletten voor veel zand op je pik, want dat schuurt, en zout prikt

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Ausrufezeichen Sauna niet vergeten....

Silvester heeft nog een sauna-ervaring die hij door recente ontwikkelingen nu eindelijk eens kwijt wil / kan...

Komt binnenkort, want het is een sterk, maar waar gebeurd lang verhaal...

“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Heren, beren en speciaal Saruman,

Sorrie schommelstoel bedoelde ik, wat een nare vertikking.

P.S. Dat strand mag dat ook een hutje op het strand zijn, zo-een van hout met rieten dak ? Nou, die heb ik dan ook gehad. Niet geloven ? Het was bij de underground river in Sabang, Palawan the Philippines met mijn nu ex.
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten