Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
    Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Robina half Roemeens/Italiaans

Robina: vriendelijk,beetje terughoudend type leuk en vrolijk opgeruimd gezicht
    Lengte: 160 cm
    Haren :kort geblondeerd
    Figuur: Slank
    Ogen: Bruin
    Borsten: echt cup B
    Tatoo:kleintje op bil
    Taal;Roemeens,Italaans,Spaans,Duits

Service:Zoenen,beffen,PZC,NMC,FT.

Gisteren me door haar laten overhalen om met haar mee te gaan,ik speelde een spel dat ik voor het eerst in de club kwam en verder nog maagd was vanwege mijn voorgeschiedenis.
    Naderhand nog even samen wat gedronken met 2horny en Sonny en op de avond nog met Magda en Sarah liggen hobbelen.

TSB: copy/paste uit Geile Tijden.

Toen ik gisteren de inrit in reed van Golden Time wist ik nog niet dat ik vandaag de fantast zou uithangen.
    Binnen was voor mij al weer vier maanden geleden dat ik van deze dames gesmuld had,maar ik zou vandaag weer een ouderwets langs de plinten gaan en de kino uitwonen.
    Na een douche ben ik even gaan Scannen (zou Extine zeggen) wat er allemaal voor vlees in de kuip was,nou voor mij voldoende dacht ik en werd meteen vast gepakt door Magda die het nu wel tijd vond na 2.5 jaar om met haar de kamer te delen.
    Ik zei na wat zoenen dat na het eten zij een beurt kon verwachten, ik ging doorlopend naar de kino om even te kijken wat voor tekenfilm hier op stond en werd ik toen (ja echt Jansen) weer bijna in slaap viel aangesproken door een jong meisje die de Naam Robina had met een leuk blond kort geknipt koppie (meer Sonny meisje maar vooruit om te praten altijd leuk)
    Ze vroeg of ik hier nieuw was en ik loog dat ik de eerste keer in een club kwam.
    Ze vertelde dat zij dit werk ongeveer een jaartje deed en 21 jaar was.en uit Roemenie kwam.
    Ik dacht lekker onschuldig typpetje met toch wel wat ervaring.
    Omdat ik weer een gekke bui had vertelde ik dat ik een kloosterling was geweest en was uitgetrede vanwege de abnormale bevindingen van de Paus en zijn condoom gebruik verbod.
    Ze lachte en vroeg of ik dan ook een relatie had waarop ik antwoorde dat ik nog niet wist wat ik zelf precies eigenlijk wou.
    Ze vroeg of ik met haar mee wou naar de kamer en ik vroeg wat gaan we daar dan doen.
    Ze keek me aan of ze dacht deze gek weet echt niet wat hier gebeurd en zei een beetje lief zijn met kussen,vrijen en sex.
    Ik dacht ja en nu maar even onnozel blijven lijkt me mooi om dit even te spelen dat ik van niets weet.
    Ze ging de sleutel halen van een hut en ik zei dat ik buiten zou wachten.
    (ik was bang dat andere meiden me zou aanspreken terwijl wij samen naar buiten zouden lopen)
    Ik wachte en zei kwam met een handdoek en bedlaken naar me toe en liep me voor naar de hut.
    Ik bleef mooi staan binnen terwijl zij het bed op maakte en hield mijn badjas goed gesloten.
    Ik vroeg ofdat er niemand binnen zou komen maar zij stelde me gerust dat dit niet kon.:D
    Ik ging met jas aan op bed en zij deed haar handdoek af en haar setje uit,ze vroeg of ik mijn jas uit deed en wat ik van haar vond ?
    Ik zei je bent een Engel zo mooi en ze kuste me wat ik natuurlijk heel houterig beantwoorde met een tong zoen.
    Ze ging met haar hand onder mijn handdoek en vroeg of ik dat lekker vond,ik zei het voelt raar aan als iemand anders je daar streelt.
    En doordat ik al super geil was stond daar dan ook al vlug een flinke stam.
    Ze wou nogmaals weten of ik al eerder sex had gehad en ik loog dat ik nog maagd was met vrouwen.
    Ze vroeg of ze me mocht Blazen en legde uit wat dat was toen ik vreemd keek.
    Ze nam mijn paal in de mond en ik zei O god wat heerlijk.ze lachte en gaf me een heerlijke PZC daarna vroeg ze of ik wou NMC ik zei op de film was een man aan het likken mag dat ook bij jouw? ze kleurde de kleine donder en zei ja kom maar en ging op haar rug.Ik ging haar eerst bestuderen en ging met mijn tong in en langs haar lippen en na dit even gedaan te hebben zei ik dat het niet echt naar iets smaakte.
    Toen kwam ze weer recht opzitten en deed een condoom om mijn paal en ging op haar rug liggen om mijn onbevlekte ontvangenis te kunnen ontvangen.
    Na even wat op en neer gedrukt te hebben vroeg ze of ik van achteren een standje wou, ik zei ik ben geen Homo ze lachte en zei nee vanachteren en dan wel in mijn moesie.Ze draaide zich om en hielp mijn paal in het gleufje te brengen.Dit vond ik toch wel een goede uitvinding van haar waarop ze lachte en zei zo doet bijna iedereen het ook in Afrika of de rest van de wereld.
    Ik vroeg ben jij dan ook in Afrika geweest omdat ik daar met de broeders gewerkt heb aan een vluchtelingen project?
    Maar nee ze zei dat ze bedoelde dat overal op de wereld standjes werden uit gevoerd.
    Ik begon dus heerlijk te pompen en hield haar billen vast zodat we samen in de hut zouden blijven en er niet uitgerukt kon worden.
    Ik voelde dat ik ging komen en riep o god er gebeurd wat met me en ze zei doorgaan doorgaan ja ja ja en ik kwam en riep daarna halleluja haleluja en viel neer.
    Ze kwam naast me en vroeg en wat vond je ervan :o ik antwoorde dat ik dit toch wel lekker vond en mijn nieuwe missie was volbracht.
    Natuurlijk vroeg ik wat er nog meer kwam en wat ze met het condoom deed maar ze stelde me gerust dat de voorstelling was afgelopen en het condoon weg werd gegooid.
    Ik kon nog wel langer blijven maar ik zei dat ik nu wel even rust nodig had om dit te verwerken.
    We gingen terug naar de douche waar ik gelukkig niemand bekends tegen kwam en rekende af.
    Ze vroeg of ik nog lang bleef waarop ik antwoorde dat ik rond 20.00 u terug moest omdat ik de auto geleend had van een andere broeder.
    omdat mijn fiets gestolen was uit de fietsenstalling van het klooster.
    Ze keek me aan en ik zei wat was het mooi in jouw hemelpoort ik kuste haar en ze zei tot ziens hoop ik.

Ik denk dat zij rond 18.30 weg is gegaan
    Laatst gewijzigd door Jansen; 21 maart 2009 om 21:40

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten