Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
    Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard Hoe word ik een sexgod?

Hoe word ik een sexgod, en laat ik alle ijsbeertjes op dit forum achter me, en vallen de DVPs in katzwijm in mijn armen zodra ik de club binnenstap?

(Die presentator lijkt wel wat op Saruman )
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Als we een sexgod willen worden moeten we toch in de leer bij ACE2 ?
    teninste dat is mij verteld.....bij binnenkomst op het forum

Master of sexgod
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Door wie is dat verteld? Ace2 of een andere verwarde? :D

Het zal iig geen DVP geweest zijn...

Last Online
    Gisteren @ 15:54
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Neuken & Penetratie Technieken: Neuk Als Een Seksgod

Het maakt niet uit of je een seksuele beginner bent of de grootste playboy die ooit heeft geleeft, als je goede penetratie techniek leert en gebruikt tijdens het neuken, dan zal het genots niveau van je vrouwelijke partner verdubbelen en misschien zelfs verdrievoudigen! Onderstaande penetratie technieken zijn al honderden jaren geleden ontwikkeld door Toaistische wijzen, die zich realiseerden dat goede penetratie & neuk technieken niet alleen het vrouwelijke genot verhogen, maar ook de man beter z'n ejaculatie laat controleren.

In de basis komt het op het volgende neer: Een man moet een bepaald ritme ontwikkelen tijdens het neuken van de vrouw door middel van lange en korte stoten. De diepte en richting van deze stoten moet de vrouw stimuleren, terwijl tegelijkertijd de man het veel langer kan volhouden.

De 'negen korte, een lange stoot' penetratie techniek

Dit is de meest gebruikte en meest algemeen bekende Taoistische penetratie techniek en is de basis van alle andere penetratie technieken die je kunt gebruiken. Let er om te beginnen op dat je vrouwlijke partner al behoorlijk opgewonden is voor je bij haar naar binnen gaat (het stuk over voorspel kun je hier handig voor gebruiken). Haar natuurlijke lichaamssappen maken de penetratie stukken plezieriger.

Ga langzaam bij haar naar binnen en neuk haar met zeer korte bewegingen. Je penis moet maximaal voor de helft in haar vagina gaan, net naast haar schaambeen. Pak je tijd bij deze stoten. Deze korte stoten zullen haar opwinding alleen maar verhogen. Ga hier mee door tot je 9 stoten hebt gemaakt.

Je bent nu bij de tiende stoot aangekomen, de diepe stoot. Dit is de stoot die haar in extase gaat brengen. Duw je penis geheel in haar. Je hoeft geen kracht te gebruiken, dit is niet nodig en kan later ook nog.

Herhaal dit vervolgens. Negen korte en een diepe stoot. Dit zorgt voor een soort vacuum in haar vagina. Als je de diepe stoot maakt, duw je alle lucht uit haar. De korte stoten stimuleren haar vaginale wand. Hou je penis altijd een stukje en haar om zo het zuigende gevoel vast te houden. De korte stoten zijn perfect, want ze zorgen er ook voor dat jij zelf niet te snel klaar komt. De eikel van je penis, het meest gevoelige deel van je penis, is niet constant tegen haar vagina wand aan het schuren, zodat je niet zo wordt gestimuleerd tot het punt van klaar komen.

Nog een voordeel van de korte stoten: je maakt veel meer kans haar G-spot te raken. Dit ongelooflijk gevoelige gebiedje zit ongeveer 2 centimeter binnen haar vagina aan de bovenkant, dus je de kop van je penis is precies op de plek waar hij moet zijn.

Een ander ding dat je in gedachten moet houden bij deze stoot technieken is om een bepaald ritme en snelheid te creeeren dat voor jou en je partner allebei lekker is. Laat het tellen van de stoten om een bepaald ritme vast te houden niet door tot het punt dat je bewegingen mechanisch worden. Op het moment dat je de "Negen korte een diepe" stoot techniek beheers, kun je het aantal korte stoten reduceren tot laten we zeggen zes korte en een diepe stoot. Daarna "vijf korte, een diepe", en ga zo maar verder. Hoe beter je je ejaculatie onder controle hebt, hoe minder korte stoten je tijdens het neuken hoeft te te gebruiken.

De 'diep penetratie' techniek

Deze penetratie beweging, door Taoisten de 'Op en neer gaande diepe penetratie' genoemd, helpt je ook om het neuken langer vol te houden en helpt daarnaast om de vrouw sneller een orgasme te laten krijgen. Het komt er op neer dat je je penis diep in haar houd terwijl je diepe halen met je penis maakt. Met de stam van je penis stimuleer je haar clitoris geweldig terwijl je hier mee bezig bent. Omdat de clitoris haar meest gevoelige plekje is, zal de ervaring voor haar veel intenser worden.

De diepe penetratie techniek is perfect als de vrouw daadwerkelijk tot een orgasme komt. Vrouwen vinden het fantastisch om mannen diep in zich te voelen terwijl ze klaar komen. Je penis is niet alleen diep in haar tijdens deze penetratie techniek, de stam van je penis voegt een geheel nieuwe dimensie van plezier voor haar toe.

Technieken varieren

Naarmate je meer vertrouwend raakt met de verschillende penetratie en neuk technieken, kun je ook de diepte en richting van je penetratie gaan variëren. Hou het niet alleen bij op en neer. Probeer iedere richting uit en raak elke hoek van haar vagina. Links en recht, boven en onder en ga zo maar door. Vrouwen hebben meerdere gevoelige plekken in de wanden van de vagina en het verkennen van haar gehele innerlijk zal zeker enkele van deze plekken stimuleren. Hoe meer je penis z'n weg verkend in haar vaginale gebied, hoe meer je zulke plezier plekken van haar tegen komt en hoe geiler je haar maakt.

Voor nog meer variatie in je technieken (je zult ongetwijfeld ook je eigen ontdekken), wil ik het nog hebben over de oude Tau technieken van Li Tung-hsuan Tzu. Al in de 7de eeuw beschreef deze Japanse wijze heer 9 verschillende penetratie technieken. Deze neuk technieken variëren in de snelheid, richting en diepte van de penetratie. Let ook op de beeldspraak die hij gebruikte om elke techniek te beschrijven. Ze lijken misschien grappig, maar ze geven wel een duidelijk beeld hoe je ze moet uitvoeren als je ze daadwerkelijk gaat uitproberen:

- Stoot links en rechts als een soldaat die door de linies van de vijand breekt
    - Kom omhoog en stoot dan plotseling naar binnen als een wild paard dat tegen de stroom in gaat
    - Duw je penis naar binnen en weer naar buiten als een troep zeemeeuwen die spelen op de golven
    - Gebruik diepe stoten afgewisseld met korte uitdagende halen als een mus die aan rijstkorrels pikt
    - Maak korte stoten, gevolgd door een diepe stoot die langzaam van links naar rechts gaat als een grote steen die zinkt in de oceaan.
    - Duw langzaam naar binnen als een slang die een hol in sluipt
    - Val snel aan als een bange muis die z'n hol in vlucht
    - Blijf bovenin hangen en stoot dan door aan als een adelaar die een vluchtend konijn vangt
    - Ga omhoog en werp je dan omlaag als een zeilboot in een wilde storm

De cirkel stoot

Om dan echt al je stoot en neuk technieken aan het werk te zetten en tevens heup bewegingen erin te verwerken (en vele mannen houden van deze echte naai bewegingen ) ga je de cirkel beweging gebruiken als je in haar stoot. Het komt er op neer dat je je heup of wel met de klok mee, of tegen de klok in beweegt terwijl je met je penis haar vagina binnen gaat. Afwisselen tussen deze twee gaat natuurlijk ook.

Terwijl je korte stoten maakt, hou je de cirkel bewegingen vast zodat je penis speelt met steeds een andere zijde van haar vagina. Terwijl je steeds diepere stoten maakt, hou je dit vast... van de ene zijde naar de andere zijde. Ga door met korte en lange stoten op de manier, zoals we eerder hebben besproken, maar doe dit steeds met de cirkel bewegingen...kleine cirkels, grote cirkels, links en rechts.

Als je deze cirkel stoot techniek juist uit voert, zal dit ultiem genot voor je zijn terwijl je elke centimeter van haar vagina verkend. Voor haar zal het zelfs nog beter voelen. Het kan zijn dat, terwijl je deze techniek gebruikt, je moeite hebt met het inhouden van je ejaculatie (het voelt te goed!), maar je kunt ook rustig naar deze techniek toe werken, terwijl je je orgasme steeds beter onder controle krijgt. De PC spier oefeningen kunnen je hier goed mee helpen.
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht

Verdikkeme........weer een illusie naar de kloten.
    Mmm dan maar meer betalen zodat de dames mij een sexgod vinden:teuflisch

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Hoe word ik een sexgod, en laat ik alle ijsbeertjes op dit forum achter me, en vallen de DVPs in katzwijm in mijn armen zodra ik de club binnenstap?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Als we een sexgod willen worden moeten we toch in de leer bij ACE2 ?
    teninste dat is mij verteld.....bij binnenkomst op het forum

Master of sexgod

Het is opvallend dat binnen het uur na het openen van de topic Hoe word ik een sexgod mijn naam wordt genoemd. :D

Ik heb regelmatig contact met een meisje ergens uit FFK-land en als er na een periode van radiostilte weer contact wordt gezocht dan begint zij standaard met de tekst: " Hi, how are you? Are you in heaven? Ja, dat meisje weet wel waar (sex)goden huizen. Er moet dan wel een kern van waarheid in zitten. Ik denk dat Joop Slim met dat meisje zal hebben gesproken.

Last Online
    Gisteren @ 15:54
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Ik heb regelmatig contact met een meisje ergens uit FFK-land en als er na een periode van radiostilte weer contact wordt gezocht dan begint zij standaard met de tekst: " Hi, how are you? Are you in heaven? Ja, dat meisje weet wel waar (sex)goden huizen.
    En nadat zij die vraag stelt wordt ge iedere keer wakker :p!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    En nadat zij die vraag stelt wordt ge iedere keer wakker :p!
    Hahaha, ja van de nattigheid :D

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

leuke video zakkenleger ik had al eens eerder wat gelezen over de gspot
    en ooit heb ik hem bij een bepaalde dame ook gevonden .
    deze dame was wel vaker spuitend klaar gekomen en dat was wel een hele intense ervaring om mee te maken .
    daarna nooit meer iets soortgelijks ervaren met een andere dame .

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Hahaha, ja van de nattigheid :D
    je voelde nattigheid bedoel je :D

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    ...
    daarna nooit meer iets soortgelijks ervaren met een andere dame .
    Het gerucht gaat dat Ace2 binnenkort demo's gaat geven in GT :teuflisch

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Waar kan ik mij opgeven voor deze opfris cursus ?

En wat zijn de kosten die eraan verbonden zijn ? gewoon het gebruikelijke uurtarief in FKK land van €150,- per uur

Groet, Joop Slim

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

haha ja dat wil ik ook wel eens van dichtbij zien :D

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Het is opvallend dat binnen het uur na het openen van de topic Hoe word ik een sexgod mijn naam wordt genoemd. :D
    Gek he? btw wanneer plan je die live demo?

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard CURSUS: hoe word ik een sexgod

Cursus: Hoe word ik een sexgod

• 1. Mail Toppie;
    • 2. Spreek met Toppie af in een club als GT;
    • 3. Gedraag je als een idioot (de een gaat dat gemakkelijker af dan een ander);
    • 4. Stimuleer Toppie recensies te schrijven;
    • 5. Toppie gaat recensies schrijven;
    • 6. Prikkel en stang Toppie een beetje;
    • 6. Toppie noemt dan (ironisch) in een recensie een keer of 20 dat je een sexgod bent (om wraak te nemen op het stangen en prikkelen);
    • 7. Na een half jaar is iedereen het bovenstaande vergeten en denkt dat je een sexgod bent of denkt dat je dat zelf denkt;
    • 8. Succes verzekerd.

SUCCES

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Newsflash! Ace2 gaat de demo verzorgen met C...a!!!!

Komt dat zien, komt dat zien!

:wink::wink::wink:

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Cursus: Hoe word ik een sexgod

• 1. Mail Toppie;
    • 2. Spreek met Toppie af in een club als GT;
    • 3. Gedraag je als een idioot (de een gaat dat gemakkelijker af dan een ander);
    • 4. Stimuleer Toppie recensies te schrijven;
    • 5. Toppie gaat recensies schrijven;
    • 6. Prikkel en stang Toppie een beetje;
    • 6. Toppie noemt dan (ironisch) in een recensie een keer of 20 dat je een sexgod bent (om wraak te nemen op het stangen en prikkelen);
    • 7. Na een half jaar is iedereen het bovenstaande vergeten en denkt dat je een sexgod bent of denkt dat je dat zelf denkt;
    • 8. Succes verzekerd.

SUCCES
    word een lange cursus zo te lezen :D
    denk dat we eerder zoiets in gedachten hadden van een eenmalige workshop

Last Online
    Vandaag @ 16:21
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Kies wel de schaarse momenten uit om een sexgod te benaderen!

Last Online
    5 september 2021 @ 09:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard

Aangezien elke vrouw dezelfde anatomie heeft, is het bereiken van een orgasme voor iedere vrouw op dezelfde manier mogelijk. Dat niet iedere vrouw het reeds heeft meegemaakt, ligt eerder aan haar opvoeding, schaamte of partner, en is zeker niet te wijten aan een lichamelijke oorzaak.

Uiteraard is de juiste 'mindset' minstens zo belangrijk, dus 'vingers erin en rammen maar', zal tot niks leiden, tenzij een klap om je oren. Ijsbeertjes die het gewenste resultaat willen bereiken, zullen dus aan deze fase ook de nodige tijd en aandacht moeten besteden, en ook bereid zijn om daarvoor te betalen .... Voor sommigen is het dat waard, terwijl anderen er enkel op uit zijn om hun eigen zak te legen. :thefinger

Maar ach, het loutere feit dat een beertje dit neerpent op een Forum, is pure egotripperij en dient enkel tot meerdere eer en glorie van het beertje zelf. Kwestie van jezelf maar wat op te hemelen, omdat niemand anders het doet.

Dus Saruman heeft nog nooit een klik gehad met een dame, en heeft ook nog nooit een GFE gehad met een dame. Het is allemaal pure fantasie en egotripperij.

In feite zijn er slechts 2 soorten dames:
    1. De keiharde geldwolven, die er enkel op uit zijn om zoveel mogelijk geldbiljetten uit ijsbeertjes hun lockers te halen
    2. de naïeve schaapjes die door schoenenverkopers gebrainwasht en uitgebuit worden.
    Het is het één of het ander, het is zwart of wit. Andere soorten van dames vind je niet in clubs, er zijn geen grijze zones. Dames die van sex kunnen genieten, bestaan enkel buiten de clubs.

De enige manier om bij een dame in een club een spontane glimlach op de lippen te krijgen, is door haar 100€ te betalen voor een uur op de kamer. Het is namelijk wetenschappelijk bewezen, via empirische proefnemingen, dat schoenenverkopers enkel de reguliere 75€ incasseren, en de fooien netjes voor de dames zelf laten. Vandaar dat dus de enige ijsbeertjes die nog op enige sympathie van dames kunnen rekenen, dit soort van mecenas-beertjes is.

Verder hebben ijsbeertjes en clubdames niks met elkaar gemeen, zijn ze niet in staat tot enige conversatie, en hebben beiden tot doel, eens op de kamer, om het ijsbeertje zo snel mogelijk van zijn overtollige zaadcellen te bevrijden.

Beertjes die op diverse fora anders beweren, zijn gewoon egotrippers, en leven in een fantasiewereld. Zij spreken over 'kliks' en over 'GFE' maar zij weten niet waarover zij het hebben. Wellicht onder invloed van verdovende middelen (zoals Saruman, die in het bos altijd paddenstoelen gaat plukken), geloven zij dat er inderdaad beertjes zijn die door bepaald dames meer of minder sympatheik gevonden worden. Bah, larie, natuurlijk, aangezien clubdames niet in staat zijn tot enige emotie of empathie.

Enkel beertjes die een kamerbezoek kunnen herleiden tot de pure essentie, namelijk een puur zakelijke transactie, waarbij zaadcellen worden ingeruild tegen euro's, hebben de waarheid in pacht. Zij zijn de echte macho's der aarde, en de echte sexgoden in de saunaclubs. Zij zijn de enigen die ook de termen 'respect' of 'respekt' mogen gebruiken in hun posts, liefst nog in HOOFDLETTERS. Enkel hun posts op het Forum zijn waarheidsgetrouw, en derhalve nuttige informatie. Alle andere posts zijn niks meer of minder dan literaire diarree van fictieschrijvers.

En nu we toch bezig zijn, zal Saruman maar ineens alles opbiechten: ik ben eigenlijk nog nooit in een club geweest. Ik zit hier op mijn kamertje eenzaam en alleen te wezen, met de PC als enige toegang tot de wereld hierbuiten. Een combinatie van pleinvrees en smetvrees, verhindert mij om binnen te treden in grote ruimtes waar andere mensen aanwezig zijn. Bovendien zou ik niet eens naar Duitsland kunnen rijden, als ik al mijn angsten zou kunnen overwinnen, want ik krijg van mijn vrouw de autosleutels toch niet mee.

Alles wat u dus van en over Saruman gelezen heeft, is puur ontsproten aan het ziekelijke brein van een gestoorde eenzaat. Misschien is het nog erger gesteld met die gozer die u al eens ontmoet hebt in een of andere club, en die vertelde dat hij Saruman was. Die persoon is zo onzeker over zichzelf, dat hij zich voordoet als iemand anders, een fictief personage die hij van een internetforum heeft geplukt, zonder te beseffen dat dit personage eigenlijk zelf niet bestaat. Hoe zielig ben je dan?

U mag dus de bovenstaande video bekijken, maar hij is toch van generlei waarde, aangezien clubdames geen gevoel hebben in de schaamstreek, en tijdens het kamerbezoek hun gedachten louter en alleen bij de Euro's houden, terwijl ze de minuten aftellen met hun ogen strak op het plafond gericht. Verder mogen alles posts van Saruman van dit Forum verwijderd worden wegens egotripperij, en mogen zelfs alle posts van dit forum verwijderd worden waarin de termen 'orgasme' of 'GFE' in voorkomen, wegens te vergezocht. (Alle overeenkomsten met echte personen of feiten in dergelijke posts zijn louter toevallig.) Ook nog; 'Langs de plinten gaan' is een term van onze poetsvrouw, die langs de plinten gaat met haar stofdoek als er teveel stof op ligt. Deze term heeft dus niets met saunaclubs te maken, en alle posts waarin deze uitdrukking voorkomt, mogen dus eveneens verwijderd worden van het YBF.

Saruman groet bij deze alle ECHTE ijsberen :wink:

P.S. De wol van de grijze baard van Saruman is ook warm :thefinger
    P.P.S.Ik zal hier maar snel wat extra smiley's neerzetten, om aan te geven dat er enige ironie in bovenstaande tekst is verwerkt :zauberkis:thefinger
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten