Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Morena Braziliaanse

Last Online
    21 juni 2019 @ 20:10
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard Morena Braziliaanse

Naam : Morena

Nationaliteit /taal : Braziliaanse / duits ,italiaans, braziliaans

Leeftijd : 37-40 jaar

Haarkleur/lengte : Lange bruine haren

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Normaal / B-cup

Service : PZC, NMC, kussen, beffen, vingeren

Prijs : 75 euro uur

Extra :

Hy,

I'm trying to improve my dutch :D (I am starting with the title)

The lady comes from Brazil, Rio. Could be.
    Her skin colour is light brown. She has long brown hairs , 165 cm tall normal body size, B Cup titiies, shaven underneath. Age about 40 more or less. She is very discret, talks German, Brazilian and Italian. We talked last one. Don't ask who was the worst in italian. As I understood,she's new at the Golden Time, and works only part time, I think when money run short...she's on duty.
    Her service is very good. Kissing, perfect blow-job. Fingering is also possible. The fuck missionary position was perfect. She likes to be licked. "Avis aux amateurs".We made it for 1 Hour, I paid 75€.

Horst
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 augustus 2007 om 19:20 Reden: dutch lesson ;)

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 11:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard Morena 17-9

Vandaag genoten van deze slanke braziliaanse:D Topservice en op de bank gaan bijna al alle remmen los bij haar. Groot herhalingsgevaar

Last Online
    21 juni 2019 @ 20:10
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Hy,

slank, not quite :D normal size is better.I've met her again. Same kindness, same good service, same bad italian talking (my side), good fuck, everything the best. Mssionary and doggy fucking first class. Her clothing are also not bad. Almost completely nice red dress, without knickers. One hour 75 € paid.

Horst

Last Online
    26 december 2024 @ 04:52
    Discussies
    4
    Thanks
    6

Standaard Morena

Is deze dame nog aanwezig ?

Alvast bedankt voor de update !
    It's under the surface and it's up in the sky, that's why you won't reach it so don't even try.

Last Online
    Gisteren @ 08:00
    Discussies
    75
    Thanks
    973

Standaard GT 4-3-09

Gisteren was zij er weer en ze is met stip op mijn to do lijst gekomen!

Last Online
    5 juli 2021 @ 09:03
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Gisteren was zij er weer en ze is met stip op mijn to do lijst gekomen!
    Wel zelf op de tijd letten... hadden gisteren voor 1h afgesproken maar doordat ze zelf achteraf haar leven begon te vertellen heeft ze uiteindelijk 1H30 aangerekend

H.D

Last Online
    Gisteren @ 08:00
    Discussies
    75
    Thanks
    973

Standaard

ok houdt ik in de gaten. Was ze verder wel goed?

Last Online
    5 juli 2021 @ 09:03
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    ok houdt ik in de gaten. Was ze verder wel goed?
    Enige is dat ze haar tong bij het TZ, voor mijn smaak, nogal diep probeerde te duwen maar voor de rest, geen klagen Variatie genoeg in de standjes en het pijpen viel goed mee.

H.D

Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Het wordt weer tijd om naar GT te gaan deze week.
    Inmiddels heb ik me aardig ingelezen in de meest uitlopende verhalen en fantasieën van ervaren IJsberen en geleerd wat wel en niet kan! Ervaren Beren dank daarvoor.
    Ook ben ik er al lezend achtergekomen dat ik bij mijn eerdere bezoek het volkomen fout gedaan heb. Binnenkomen biertje uitzoeken hutje bubbelbad biertje is wel heel erg kort door de bocht.
    Bij het lezen van alle verhalen realiseer ik mij dat ik bij de dames niet eens de naam heb gevraagd, en deze dus tekort heb gedaan, waarvoor mijn oprechte excuus, dat gaan we in de toekomst anders aanpakken.

Als je geen namen weet kom je automatisch in de problemen bij een volgend bezoek dat blijkt wel uit het volgende.

Bij mijn eerste bezoek was de eerste dame niet om over naar huis te schrijven, nu moet je dat volgens mij sowieso niet doen “naar huis schrijven over GT”, enfin! De tweede dame was voor mij een dame met een groot herhalingsgevaar!!
    Als je geen naam weet is het weer lang zoeken in een verzameling van schoonheden die je aantreft, en wordt het herhalingsbezoek van de dame in kwestie een puzzeltocht.
    Aan de verhalen te lezen van de ervaren IJsberen is volgens mij een korte beschrijving van deze dame voldoende om achter haar naam te komen.

Wat ik wel weet
    Hongarijen, Engels sprekend, geen Duits maar dan wel weer Spaans omdat ze daar een tijdje gewoond heeft.
    Lang Donker haar.
    Mooie volle ronde en zachte borsten
    Heerlijke PZC en ook likken geen probleem, lief gezichtje en ze is ongeveer 1,65 lang.
    Leeftijd geen idee.

Er zijn wel een aantal omschrijvingen te vinden en dan denk ja dat is ze maar het telkens een andere persoon waar over geschreven wordt, dus zo kom ik er ook niet uit
    Wie uit mijn beschrijving weet over wie ik het heb, die mag het zeggen.

Als ze er deze week is en ik kan haar ontmoeten dan zal ik haar met de nodige egards behandelen.

Oscar Wild zei het al “al vinden ze iets uit dat lekkerder is, ik blijf het er altijd bij doen!

AB
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

Last Online
    21 september 2023 @ 13:36
    Discussies
    11
    Thanks
    573

Standaard

afgelopen vrijdag (20-3) voor de eertse keer met deze braziliaanse in een hutje geweest. Gezellig en lekker uurtje beleefd. Pijpen was goed waarbij ook de "eier" niet werden vergeten. Beffen en vingeren was geen enkel probleem.
    Uiteindelijk in doggy style de final shot gegeven. Kortom een heerlijk uutje voor € 75,- gehad. Zeker voor herhaling vatbaar

Last Online
    21 september 2023 @ 13:36
    Discussies
    11
    Thanks
    573

Standaard

was trouwens zaterdag en niet vrijdag, raak ook helemaal in de war van al die girls

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten