Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 81 van 81

Discussie: Prijzen in VV

Last Online
    Vandaag @ 00:11
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Heren modjes..

Het is wel de bedoeling dat Creamontop leest wat ik ervan vind.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door creamontop Bekijk bericht
    Flipper, dit "gebalk" van jou hier, is niets meer dan een remspoor in de onderbroek van dit forum. Houdt geen steek, en draagt tot niets bij. (in geen enkel forum topic hier)
    Kijk, mijn bijdrages aan dit forum staan gelukkig niet ter discussie.

ter verduidelijking..

Ik volg de prijzen discussie, en je mening over 'weet ik wat' is niet echt waarom ik naar deze discussie kijk. Mijn reactie was meer terzijde. Ik deel je mening niet, maar om eerlijk te zijn. Er zijn er meer die zo denken en diens mening deel ik ook niet. Daar is niets mis mee volgens mij. Het was niet mijn bedoeling je aan te vallen met de opmerking.. Maar ik heb gewoon geen zin in het opvolgen van die specifieke discussie, en daar is bij mijn weten ook niets mis mee..

groetjes

remspoor..

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Ik heb wat gewist in deze rubriek.
    Gelieve verder te gaan on-topic en elkaar met het nodige respect te behandelen. Een geintje en een sneer mag gerust, als we op elkaar gaan inhakken wordt de veegborstel boven gehaald.
    Het veelvuldig gebruik van het woordje 'hoer' werkt ook behoorlijk op mijn zenuwen maar heb één en ander toch maar laten staan omdat ik anders wel de laatste 30 posts kon weghalen.

TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard kotsneigingen van jullie wisgedrag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Ik heb wat gewist in deze rubriek.
    Gelieve verder te gaan on-topic en elkaar met het nodige respect te behandelen. Een geintje en een sneer mag gerust, als we op elkaar gaan inhakken wordt de veegborstel boven gehaald.

TSB
    :wink:
    Ben je in een wisbui, TSB?
    Alle waarheid wordt gewist, ook in andere topics, dit gaat niet over op mekaar inhakken, maar over keihrde realiteit.
    Een gevaar voor het forum, dat er te veel messen in de ruggen gestoken worden, en dat eikels vanalles gaan verdervertellen.
    Angstvallig wissen, TSB, en vlug vlug, want anders komt de bestaansreden van dit forum in het gedrang.
    jullie moeten het momenteel hebben van geroddel, achterklap, afdrukken van recensies, en andere rotzooi.
    Is dit het begin van de teloorgang wat een goede drie jaar geleden zo mooi begon?
    Niemand heeft nog baat hier zijn kamersessies te beschrijven, ze worden vervalst, vertaald en foutief doorverteld aan de Meiden, en niet door de minste leden.
    Ik krijg er kotsneigingen van, vooral als jullie enkel en alleen dat gaan wissen.
    Kotsneigingen.

Last Online
    6 november 2023 @ 17:22
    Discussies
    41
    Thanks
    74

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Alle waarheid wordt gewist, ook in andere topics, dit gaat niet over op mekaar inhakken, maar over keihrde realiteit.
    Een gevaar voor het forum, dat er te veel messen in de ruggen gestoken worden, en dat eikels vanalles gaan verdervertellen.
    Angstvallig wissen, TSB, en vlug vlug, want anders komt de bestaansreden van dit forum in het gedrang.
    jullie moeten het momenteel hebben van geroddel, achterklap, afdrukken van recensies, en andere rotzooi.
    Is dit het begin van de teloorgang wat een goede drie jaar geleden zo mooi begon?
    Niemand heeft nog baat hier zijn kamersessies te beschrijven, ze worden vervalst, vertaald en foutief doorverteld aan de Meiden, en niet door de minste leden.
    Ik krijg er kotsneigingen van, vooral als jullie enkel en alleen dat gaan wissen.
    Kotsneigingen.

Blablabla...

Kan dus gewist worden. Mod, ga je gang!

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Kotsneigingen.
    Als ik in een wisbui ben, dan heeft dit alles te maken met de posts die ik heb weggehaald en bitter weinig met mijn gemoedsgesteldheid.

De essentie van het forum is en blijft nog steeds info uitwisselen en wat lullen met elkaar over onze geliefde onderwerpen. Als dit gebeurt op de toon zoals jij hierboven demonstreert dan haal ik dit weg, klaar. ALs beren te ver gaan qua taalgebruik dan worden ze daarover aangesproken. Over weggehaalde berichten wordt ook netjes gecommuniceerd naar de beren die daarbij betrokken zijn. Ook jij krijgt van mij een bericht als ik van jou wat heb weggehaald.

Het probleem met jouw kotsneigingen is dat je ze te vaak verbaal uitstort over dit forum.

TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Cool up to you!

Zie thread Isabelle.

Er bestaat volgens mij zoiets als algemeen gangbare prijzen voor het gebodene in de ons bekende clubs. Wat een ieder daarbuiten betaalt of vraagt mag degene lekker zelf weten. Alles hangt wel af van goede communicatie en eventuele afwijkingen op het gangbare duidelijk vooraf
    communiceren om :krach: te voorkomen. Want dat is wel het laatste waar ik zin in heb in een club, kom tenslotte daar om te relaxen , nothing more, nothing less :wink:
    FT-beer!

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten