Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Mariana

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard Mariana

Naam : Mariana

Nationaliteit/Taal : Duits/Duits

Leeftijd : 20

Haarkleur/-lengte : zwart (donkerbruin?)/redelijk kort

Lengte dame : 1m60

Postuur/Cupmaat : B

Tatoeages/Piercings : 1 op de buik( ?)

Service: geen TZ, PZC, NMC

Voordelen: kent de kneepjes van het vak

Nadelen: te profi

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 €

Extra’s bij het bezoek: /
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Woensdag 18/3 zat ik in de zetels van de bar nog wat de boel te beschouwen na een dubbele namiddagsessie beleefd te hebben met Asia om daarna LEKKER gegeten te hebben met een aantal vrienden. (die gingen na het eten echter weg)
    Asia had me behoorlijk afgemat en ik was niet van plan nog een 3de x te gaan (doe ik trouwens normaal nooit). Wel had mijn 3de been oog voor een schoonheid in een rood setje (was dat Estelle Just John) en ook nog voor een klein lekker stuk met heel grote boezem en gehuld in een fel lichtgroen shortje (wie was dat?) en ook nog een heel grote dame met lange bruine haren en gehuld in een paarse outfit (mij ook onbekend)
    toen ik plots bezoek kreeg van een dame. Ik wist al hoe ze heette want één van mijn vrienden had over haar verteld dat ze goed was op kamer.
    Mariana toverde haar allerliefste glimlach en vroeg wat ik hier zo alleen zat te doen. Ik zei haar dat 2x normaal genoeg is voor mij, waarop ze zei: je weet toch schat dat alle goeie dingen uit 3 bestaan! Niet veel later begon ze -Vanjagewijs- mij in mijn nek en andere gevoelige plaatsen te kussen en little saint zei me direct dat een 3de sessie nog zeker mogelijk was. Mijn verstand twijfelde maar uiteindelijk liet ik me overhalen maar waarschuwde haar wel dat het 1) moeilijk ging worden en 2) ik maar 69€ meer had, dus langer dan een 1/2 uur kon niet meer. Dat zal geen probleem zijn, lachte ze. Op kamer zette ze haar zoenen verder in mijn nek om heel vlug al mijn paal tussen haar lippen te nemen voor een pijpsessie die er mocht zijn.... ondanks het feit dat ze wist
    dat het al mijn 3de sessie was, combineerde ze het pijpen niet met trekken en ik voelde al snel dat het niet moeilijk ging zijn om het rubbertje een 3de x vol te schieten. Ze kreunde wel iets te veel en was ook wat verkouden... maar goed dat ze me slechts 1x vluchtig op de mond kuste.
    Denk niet dat ze aan TZ doet, nu met een verkouden dvp wil ik dat ook niet. Daarna nam ze de touwtjes in handen tijdens het neuken: eerst zij bovenop, daarna zonder eruit te gaan reversed cowgirl, weer draaien en nog een tandje bijsteken en daarna heb ik haar doggystyle gepakt: mmm
    wat bij haar een heerlijk standje is.... in deze positie heb ik mijn laatste shot van de dag gedaan. Tijdens het afrekenen was ik benieuwd: ik had nog 3 briefjes van 20€ en hierop reageerde ze: danke en die andere 9 euro mag je ook geven als je wil en 1/2 seconde later was ze weg.
    Van teruggeven was dus geen sprake bij haar....integendeel!
    Dus, voor the saint betekent dit onverbiddelijk: Tot nooit meer ziens.

Conclusie: ze lijkt me een op-en top profidame die redelijk makkelijk mannen in haar web weet te strikken, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat de service meer dan ok is.

Het is haar 7de week dat ze hier werkt. Volgens youppie.net heeft ze nog in Zwitserland en ook in Oase gewerkt onder de naam Juliana en komt ze normaal niet in de week omdat ze kapster is van beroep. Ze tongzoent wel, dus mss deed ze het niet bij mij omwille van haar verkoudheid... is ook in voor anaal
    Laatst gewijzigd door The Saint; 19 maart 2009 om 19:39

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

heb haar de eerste dag dat ze werkte meegenomen op kamer.. moest haar nog zeggen waar de kamers waren want die wist ze niet te vinden... anywayz... leuke sessie alleen vind ik het ook iets te profi.... wel mooi ding om te zien lekker lichaam en ze houd wel van kussen zag haar later met een ijsbeer flink aan het tongen op de gang..leken net een stel verliefde tieners...goed gespeeld

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    en komt ze normaal niet in de week omdat ze kapster is van beroep.
    Ze is niet meer actief als kapster.... voor de fans.....

Last Online
    Vandaag @ 23:01
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Ze is niet meer actief als kapster.... voor de fans.....
    Dus waar ga je nu naar de kapper ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dus waar ga je nu naar de kapper ?
    Al je lang genoeg in clubs rondhangt wordt je vroeg of laat geknipt én geschoren door één of andere dame. In het geval van The Saint weet ik zelfs door wie...:teuflisch

:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

trouwens hierboven staat niet tongzoenen maar dat deed ze toendertijd nog wel... en flink ook !

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    trouwens hierboven staat niet tongzoenen maar dat deed ze toendertijd nog wel... en flink ook !
    Ze tongzoent idd, maar wellicht was ze te verkouden 18/3....

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten