Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Nathalie (Kenia)

Last Online
    8 januari 2025 @ 20:02
    Discussies
    18
    Thanks
    0

Daumen hoch Nathalie (Kenia)

Haarkleur/-lengte : Bruin/halflang gekruld
    Lengte dame : 1,60 m
    Postuur/Cupmaat : slank/ volle C-cup (sil)
    Nationaliteit/Taal : beetje Nederlands/goed Engels
    Leeftijd : +-24 j
    Tatoeages/Piercings : navelpiercing, tepelpiercing
    Service: TZ, Bef, PZC, IMC,...?
    Voordelen: zeer bescheiden, vriendelijk, niet opdringerig, geniet echt
    Nadelen: ?
    Tijdsduur : 0,5 uur
    Prijs : 50 €
    Extra’s bij het bezoek: /

Nathalie al een paar keer opgemerkt sinds enkele weken. Blijkt dan ook, dat ze sinds een week of drie pas in YY vertoeft in de weekends.
    Vandaag vond ik haar in de Kino. Na enig over en weer gefleem, zijn we afgedwaald naar een van de kamertjes langs de kino en hebben we samen een lekker halfuurtje doorgebracht. Ze was zeer lief en bedreven en... wat me ook trof, opvallend proper. Ze rook heerlijk (overal) en smaakte superlekker (ook overal :o ). Na een heerlijke 69-sessie en na verschillende spannende standjes, rubbertje volgemaakt in doggy.
    Supergoed, 100% herhalingsgevaar.
    Bootyfan

Last Online
    17 oktober 2019 @ 07:39
    Discussies
    3
    Thanks
    9

Standaard

erghhh Bootyfan ... is dit een "zwarte" dienst-ster ? Ik bedoel hiermee geen melk of kaaskleur huid ? maar een NEGERINNNNN ? en, slank, nu daar bestaan dus verschillende vormen van. Volslank = dus ook slank (grijns). Kan je daar woorde meer over kwijt ?
    Ik heb soms wel zwak voor een goede Black hole session in a black skin.
    De kunst van een vrouw is, net het omgekeerde bedoelen van wat ze zegt.

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door creamontop Bekijk bericht
    erghhh Bootyfan ... is dit een "zwarte" dienst-ster ? Ik bedoel hiermee geen melk of kaaskleur huid ? maar een NEGERINNNNN ? en, slank, nu daar bestaan dus verschillende vormen van. Volslank = dus ook slank (grijns). Kan je daar woorde meer over kwijt ?
    Ik heb soms wel zwak voor een goede Black hole session in a black skin.
    Ze komt van Kenia, dus toch wel eerder donkerbruin, allez vooruit, misschien een klein wolkje melk bij de koffie .
    En slank, laat mij zeggen, ze heeft geen reservebandjes zoals er toch wel enkele donkere dames rondlopen. Neenee, een mooi figuurtje heeft ze. En lekker volle lippen, die ze ook wonderwel gebruikt bij het zoenen en pijpen... hmmm.
    Opgelet, ze werkt enkel in het weekend.
    Kom maar eens op verkenning zou ik zeggen...
    Succes en veel plezier.
    Bootyfan

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    0

Standaard 100% herhalingsgevaar --> zie je wel !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bootyfan Bekijk bericht
    Leeftijd : +-24 j
    Tatoeages/Piercings : navelpiercing, tepelpiercing
    Tja, vandaag was het dan weer zover.... kon het niet laten, deze mooie donkere dame nog eens mee te pakken op de kamer.
    Vorige keer had ik blijkbaar wel mijn ogen in mijn zak, want ze heeft geen piercings ! Het juweeltje op haar tepel was niet meer dan dat, een soort rond klemmetje, maar zeker geen piercing. En haar navel, daar heeft ze ook niks. Excuseert me dus voor de foute info.
    Ik had haar toen ook blijkbaar wat jong geschat. Vandaag gaf ze me aan, dat ze 31 jaar is. Een ongelooflijke uitspraak, ze ziet er echt superjong uit.
    Nu ja, see for yourself op vrijdag of zaterdag, meestal de dagen, dat ze daar is.
    Vandaag was in ieder geval een topsessie. Als derde ronde dan nog wel! Na twee keer Flo, kwam ik Nathalie tegen in het sauna/whirlpool-gedeelte van YY. Vrijwel onmiddellijk besloten om haar te ontvoeren naar een kamer.
    Op de kamer zeer lekkere, zachte sex met haar gehad. Begonnen met lekker tongzoenen en stilaan overgegaan naar 69. Opnieuw opvallend lekker. Bezig gebleven tot ze zachtjes kirrend kwam. Daarna enkele positietjes gebezigd, varierend van cowgirl, doggy, missionaris en nog enkele variantes op deze vorige, waarvan ik niet onmiddellijk de benaming ken. Neemt echter niet weg, dat die variaties lekker aanvoelden en ik mijn regenjasje uiteindelijk heerlijk volgemaakt heb.
    Toen was het welletjes voor de verdere avond en nadat we nog gedouched hadden, heb ik met haar een half uurtje afgerekend en ben ik nog even in de bar gaan kijken. Afscheid genomen van Flo en toen naar huis...
    Lekker ding is het....... hmm

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    0

Standaard

Vandaag nog eens YY aangedaan. Flo was er eindelijk weer na een week waarin ik gekweld werd door afkickveschijnselen.
    Na mijn sessie met haar nog even rondgehangen in de bar, kino, sauna en eigenlijk had ik de knoop doorgehakt, dat ik naar huis zou gaan...
    en toen gebeurde het.
    Mijn locker was al open, mijn badjas al half uit, toen ineens achter mij de zoetgevooisde stem van Nathalie opklonk : 'Hey Handsome, ga je al naar huis?'
    Nathalie had mij gezien in de bar en was mij achterna gekomen...
    'Tja, antwoord ik hierop, wil je nog eerst even iets anders doen???'. 'Met jou altijd', antwoordde ze hierop. Wie kan dan nog nee zeggen?
    Uiteraard heb ik nog een lekkere sessie met deze donkere dame afgewerkt, bij wijze van toetje na Flo !
    God, wat kan ze lekker pijpen en wat geniet ze er zelf ook van!
    Het heeft deze keer allemaal wat korter geduurd als anders, wegens tijdsgebrek van mijnentwege, maar daarom was het niet minder lekker. Nathalie is en blijft een lekker ding, die er moeite voor doet om je te plezieren.
    Als dan de 'klik' tussen jezelf en haar er is, is het ronduit heerlijk toeven met haar.
    Enkel in het weekend daar, dus... succes ermee. Voor mij voorlopig een blijvertje op mijn lijst van top-dames.
    Bootyfan

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten