Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Bibi (Nigeria)

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Bibi (Nigeria)

Bibi Nigeria
    Leeftijd: 29 jaar
    Kleur: zwart
    Figuur:slank/normaal
    Borsten:echt cup B
    Taal: Nigeriaans/Engels/Spaans
    Haren:zwart lang
    Lengte: 165cm
    Woonachtig en gewerkt in :Spanje Zarragossa

Service : PMC,NMC,Kussen,Massage,diverse standjes.
    na overleg is PZC en FT ook mogelijk

Deze dame hield me aan en verslond me bijna terwijl ik met mijn ijsberenvrienden stond te praten.Ik had een geile bui en wist dat de wachttijd toch een half uur was vanavond al rond 20.00 u.
    Ze ging met me naar de serre om daar op een bank plaats te nemen.
    Ze begon te kussen en vertelde dat ze alles deed wat ik lekker vond dus het maakte wel een spannend moment.
    Ik wou wel even mee naar de kamer en omdat ik allang geen zeer donker meisje gehad had leek het me wel mooi om weer eens tegen deze witte tanden aan te kijken als het licht gedempd is.:green_smi
    Mijn eerste wens was een kamer boven en dat was dus even wachten op een sleutel (maar connecties helpen dus had ik een sleutel al naar een kwartier.)
    Op de kamer deed ze zich eerst van haar kleding en hebben we ons gewassen in de douche op kamer 1.
    En ja hoor het is een echt zwart meisje alles bleef in de zelfde kleur ook na het afdrogen.
    Op het bed gaf ze een schouder en rug massage om gelijk daarna een condoom te pakken en over mijn inmiddels gestegen aal te schuiven.
    Ik zei nee nee zo doen we dat niet met Jansen in de Vila.
    We gaan hem eerst verwennen zonder condoom tussen jouw lippen en hagelwitte tanden.:p
    Ze keek me aan en zei ik doe het nooit zonder condoom en heb dit ook nog nooit gedaan waarop ik haar zei och dan wordt het nu de eerste keer.
    Ze wou niet dus ik vertelde dat ze dat beneden aan had moeten geven en niet zwetsen van ik doe alles wat je lekker vind.
    Dus met respect stop ik er mee en laat haar in haar waarde met wel de opmerking vertel het de volgende keer beneden aan de klant.
    Ik stond op en wou mijn badjas aan trekken maar ze trok me terug en zei vooruit dan
    Ik dacht die is gek maar liet haar gaan en ze begon me te PZC met constant papier erbij.
    Nou hier werd ik niet echt warm van dus ik zei stop maar en heb haar even NMC op zijn gepakt.
    Maar omdat bij mij de zin al over was ben ik hier ook maar mee gestopt omdat ik het zonde vond om mijn kostbare sperma in deze Nigeriaanse Fluit te spuiten
    Ik stopte en zei kom we gaan naar beneden maar Bibi wou dat ik klaar kwam en vond dat dit niet kon.
    Toen vroeg ze me of ik al eens in de mond gespoten had waarop ik zei regelmatig.
    Ze vroeg ofdat ik dat nu ook wou en ik vroeg of ze dit al eens meegemaakt had waarop ik een antwoord kreeg wat me verbaasde. :o
    Ze zei ja dus ik meteen nou dat heb je dan mooi voor elkaar gekregen wanneer je pijpt met condoom om dan door het rubber de sperma naar binnen te zuigen.:thefinger
    Ik zei kom roodkapje we gaan naar beneden wand ik heb genoeg tijd verloren hier op de kamer.
    Ik heb haar afgerekend na 25 minuten softsex
    Toch heeft ze me de hele avond nog lief aangekeken en af en toe een kus gegeven met de vraag gaan we nog een keer vanavond naar de kamer
    Ik zei nee schat ik kom hier voor de sex en niet voor de klets.
    Herhalingsgevaar : nee zelfs dan maar trekken dat kan ook zonder rubber

Last Online
    Vandaag @ 00:56
    Discussies
    56
    Thanks
    150

Standaard

En bovendien was ze in de loop van de namiddag onwaarschijnlijk opdringerig waarbij ze me de hemel op aarde beloofde.
    Afgewimpeld maar ze gaf niet op en Bredero werd tijdens zijn wandelcarriere nooit eerder op dergelijke wijze agressief gestalkt. Niet op ingegaan. Wist zij veel dat ze een ervaren ijsbeer voor zich had. :D

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Ze had mij ook al agressief benaderd maar kon haar net op tijd doorverwijzen naar Bredero. :D Sorry, maat het was een 'jij of ik' situatie die jij veel beter kon hanteren !
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Ze had mij ook al agressief benaderd maar kon haar net op tijd doorverwijzen naar Bredero. :D Sorry, maat het was een 'jij of ik' situatie die jij veel beter kon hanteren !
    Ja en toen was Jansen de lul maar die heeft gewoon een spelletje met haar gespeeld dat wel gvd E.50,- heeft gekost

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Ik dacht al, echt een Jansen meisje :D.

Last Online
    Vandaag @ 20:14
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Ze heeft wel gekust, dus Jansen moet niet klagen :D.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ze heeft wel gekust, dus Jansen moet niet klagen :D.
    haar mond was zo groot toen ze zoende dat ik dacht dat er een slang naar buiten kwam :teuflisch

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero Bekijk bericht
    En bovendien was ze in de loop van de namiddag onwaarschijnlijk opdringerig waarbij ze me de hemel op aarde beloofde.
    Afgewimpeld maar ze gaf niet op en Bredero werd tijdens zijn wandelcarriere nooit eerder op dergelijke wijze agressief gestalkt. Niet op ingegaan. Wist zij veel dat ze een ervaren ijsbeer voor zich had. :D
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ja en toen was Jansen de lul maar die heeft gewoon een spelletje met haar gespeeld dat wel gvd E.50,- heeft gekost
    Lijkt wel of jullie aan het zwarte pieten waren

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Klopt, en de sterktste onder ons kreeg de Zwarte Piet!

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch de ene Bibi is de andere Bibi nog nie...

Dubbel aangetrokken door de titel van dit draadje, Bibi en Nigeria is Gusto het relaas van Janssens ervaring met deze dame heel geinterresseerd gaan lezen.

Al gauw werd duidelijk dat er niets qua overeenkomsten was met de Bibi die Gusto heeft mogen genieten.
    In Xanten is een Bibi actief , die zo te lezen in alles een volledige tegenpool van deze VV Bibi is.
    Tis nu overduidelijk dat de ene Bibi de andere Bibi nog nie is..

Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Foto's van de bekende Bibi !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Foto's van de bekende Bibi !
    Ja dat is ze RAUL7 maar ik wil niet

Ik moet me verstoppen vrijdag omdat ze me aan mijn pik mee wil nemen

Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht

Ik moet me verstoppen vrijdag omdat ze me aan mijn pik mee wil nemen
    Hoeveel betaalt ze , als ze genoeg betaalt mag ze mij meenemen !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch Bibi...Jamaicaanse lekkernij.

Vandaag geheel onbedoeld in Villa Vertigo terecht gekomen.
    Na bijna 3 weken géén clubs, in feite slechts 17 dagen, echt het voelde als 3 maanden!!, was een telefoontje van een clubvriend genoeg om me om te krijgen.
    Het was vanaf eerste seconde geen kwestie meer van ...of naar een club...enkel de vraag was..welke club.
    Mooi weer , hete dag, het was al laat...dus lekker dichtbij en eentje met zwembad...Villa Vertigo werd de gelukkige...

Het was er rustig en volgens de dames waren de ijsberen nog rustiger vandaag...kan gebeuren.
    Gusto wilde gewoon zijn eigen plan trekken.
    Vriend in het begin, alwéér niet herkend, een luierende ijsbeer met zonnebril...tja , zo lijken ze allemaal op elkaar.

Was al snel aan de praat geraakt met een leuke bruine dame. In het langslopen werd mijn blik richting haar en mijn "hallo" met een vriendelijke lach beantwoord en beloond. Kijk dames, zó kan het dus ook.
    Wat te drinken gehaald en me heerlijk naast haar genesteld. Aan de praat geraakt en het klikte al gelijk. Dame zag er goed en lekker uit, niet meer de jongste , maar dat zeggen ze van Gusto wellicht ook.
    Toen ze zich voorstelde als Bibi , moest Gusto zich even goed vasthouden. Bibi....!! Gusto kent een héél andere Bibi, en wel in Xanten....
    Na bekomen te zijn van de schrik lekker doorgebabbeld en de rest deed me helemaal niet meer denken aan "de Bibi" .
    Lekker wat geëten, gepraat en lekker gerelaxed , buiten op het terras, onder een parasol en het ondergaande zonnetje samen genoten. Dame nam alle tijd en dat kwam goed uit, voor dit soort zaken neemt Gusto graag de tijd.
    Natuurlijk vroeg ze al na half uurtje om een kamer op te zoeken, maar dat was iets te veel van het goede. Zou immers wel erg hongerig overkomen, iets wat Gusto overigens na die bijna 3 weken wel een beetje was.
    Het liep lekker en eigenlijk hadden we een presales periode om U tegen te zeggen. Dat moest en zou Gusto belonen met een kamerbezoek. Haar nog even opgewarmd met een rug en nekmassage, die ze te gek vond. " Why don't you open a massageshop for yourself." tja, soms komen ze best met een andere kijk op je leven.....misschien zo gek nog niet...
    Kamer 4 zou het worden, want toen Gusto zich nog even aan een kamerbezoek wilde onttrekken, door te zeggen dat ie nog even wilde gaan zwemmen,. bracht Bibi aan dat daar een heerlijk ligbad bij was....Nou, nu je het zegt, misschien is dat ook wel leuk.
    Ook zei ze al direkt, ik wil wel een uur met je, want een half uur is te kort. Ja ja, mooie meid ben jij!!
    Toch werd me al gauw duidelijk, ik gá ermee en voor een uur, óf ik laat het voorbij gaan. Met haar echt heerlijk in bad gezeten, nou ja gezeten. Bibi liet er geen gras over groeien en wederom viel Gusto op dat die bruine dames helemaal niet zo gek op warmte zijn. Waterkraan werd al snel bijgesteld.
    Deze Bibi wist zich heel gewoon en natuurlijk te gedragen en zoende heerlijk. Nou dat zat al meteen geod, is toch altijd één van de belangrijkste dingen voor Gusto. Haar blowjob was echt heerlijk, ze wist er een lekker spel van te maken. Heerlijk afwisselend, blowjobben, zoenen, haar verder nog wat verwennen...toen werd het tijd om op bed onze verdere kunstjes te gaan doen.
    Opvallend is hoe hygienisch deze bruine dames zijn en hoe ze het aanpakken. Deze dame was er echter niet bij met doekjes etc. gewoon, netjes wassen, na het badderen en daarna lekker op het bed verder.
    Bibi en Gusto hadden een heerlijke tijd. details niet zo belangrijk. Deze dame is gewoon Bibi, zoals ze in het echt zeker niet heette, maar ok.
    Heb haar nog even wat gemasseerd. Qua bouw zijn deze bruine dames toch wel veel op elkaar gelijkend.
    Nu het inmiddels duidelijk is dat Gusto het in Acapulco althans zonder Tessy moeten weten te redden, zou deze Bibi wel eens een mooie vervangster kunnen worden.
    Ze woont in Spanje, komt af en toe een aantal weken over en gaat dan weer naar haar kindertjes.
    Ik neem aan dat het echt zo is, en dan is het goed. Zeker weten doe je het nooit, maar als je het gevoel hebt dat het goed zit, is dat voor mij voldoende.

Ik zag een heerlijk relaxte en blije Bibi , terwijl ze zich uitgebreid wastte, weer aantrok en zich weer opmaakte.
    Ik heb haar aangegeven dat ik gelukkig wordt als ik blije mensen zie, als ik gelukkige mensen zie.
    Op dat moment voelde het heerlijk. Heb haar daarna nog slechts één keer gezien, druk in gesprek met een volgende genieter, denk ik, maar ze maakte wel even tijd voor een kort woordje en was de vriendelijkheid zelve.
    Een korte maar een aftersales zoals je dat graag mee mag maken, het kost zo weinig moeite en het levert zo veel op.....

Kortom, geheel onvoorbereid, geheel met open vizier naar Villa Vertigo gereden. zo een bezoek waarin je laat gebeuren wat er gebeurd. Het was een heerlijke avond en ben nog heerlijk uitgewuifd door een werkelijk heerlijke jonge dame, Steffi genaamd.... om te smullen, maar helaas niet beschikbaar voor onze kant van de bar...
    Maar als Steffi je koffie maakt.....heerlijk....ik heb er gelijk een tweede nagehaald....
    dat lieve snoetje....

De sfeer was heerlijk..en relaxed....De honden van Beate werden uitgelaten door een medewerker....

kortom een heerlijk avondje en bij de tune van het Oog op morgen gaf de auto thermometer 24,5 C aan...

Lekker toch..

Gustomass.
    Laatst gewijzigd door Gustomass; 25 augustus 2009 om 00:31
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten