Beste vrienden, en anderen,
Vrijdagavond 5 juni, gaan we, onder deskundige leiding van Anvers, het SKW onveilig maken.
De tocht zal gaan langs Anna, Anna, Paola, Verena, Claudia, en de andere 260 Meiden daar aanwezig.
Anvers, de grote bezieler van het Antwerpse gedeelte van dit forum, zal ons deskundig rondleiden in het mooiste wandelgebied dat er bestaat.
We stellen bij deze voor dat we omstreeks 19.30 u samenkomen in cafe CONTINENTAL, op de Brouwersvliet in Antwerpen.
Wat de rest van de avond ons biedt, maakt weinig uit, zolang we maar kunnen genieten van al dat moois achter de ramen.
Wie mij liever kwijt dan rijk is, gewoon sponsoren, en ik kruip wel bij Anna, Stefanie of Paola.
Eventuele geînteresseerden, we kunnen dit ook combineren met de volgende dag saunaclubben, bij mooi weer stel ik voor VV (niet wegens persoonlijke voorkeur, maar wegens zwembad, en misschien kunnen we Anvers dan eens overhalen zijn eerste stappen te zetten op Duitse saunaclubbodem....)
Dat laatste (combi VV) valt te overwegen als er genoeg animo voor blijkt.
Maar dat avondje SKW is niet te missen, is eens iets anders dan een badjas.
Uiteraard worden we graag gesponserd door de forumleiding, waarmee ik bedoel, alle moderators op post, het is jullie schandalige plicht ten overstaan van Anvers :D
Geïnteresseerde inschrijven hier.
erpee (in opdracht van Anvers)