Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 131 van 131
    Last Online
    29 augustus 2024 @ 13:54
    Discussies
    13
    Thanks
    0

Standaard

heren beren,

es scheint der frühling steht wirklich vor der tür.
    jedenfalls spielen die hormone so langsam verrückt.

mittwoch 25.03 ... gegen 12:30 im gt angekommen.
    nach einem mehrere stunden dauernden kammerbesuch mit meiner herzdame und einigen saunagängen wieder den heimweg angetreten.

freitag 27.03 .... nach einem guten essen in düsseldorf abends den living room aufgesucht.
    sauna , massage , sauna , massage. ich muss meine vorurteile gegen diesen club ablegen. es hat mir wirklich gut gefallen . meine freunde hatten mehrere sehr angenehme kammerbesuche.
    als negativpunkt muss ich als nichtraucher den zigarettenqualm erwähnen.
    hoffentlich setzt sich das rauchverbot bald langsam durch.

samstag 28.03 teil 1 .... erst einen 3,5 stündigen und dann noch einen 1 stündigen kammerbesuch mit meiner herzdame gehabt - ich glaube es war der schönste tag des jahres.
    ich war beim verlassen des clubs so in trance, ich vergass sogar den spindschlüssel abzugeben. zum glück bemerkte ich dies noch vor der autobahn.
    teil 2 .... abends wieder mit den freunden in den living room.
    diesmal nur dieses deutsche hefegetränk verköstigt und mich sehr gut mit den freunden unterhalten.
    larry !!! es wird mal zeit ein paar berichte zu schreiben.
    gegen 1 uhr den heimweg angetreten

auffallend in beiden läden die hohe anzahl wirklich gut aussehender damen und im gegensatz dazu die geringe anzahl der bademantel träger.

als fazit der woche würde ich sagen.
    wow !!! dat war echt gut.

so , groets ozzy1 :wink::wink:

ps.
    danke an den admin der den meeting point einpflegt. ich vergaß zu erwähnen wo ich am 11 april hingehen wollte aber man scheint meine vorliebe ja zu kennen ...... danke/ thanks/ merci/ bedankt / sagol
    if sex were a religion .... golden time would be its cathedral....( smith & wollensky ... nyc)

The big difference between sex for money and sex for free , is that sex for money usually costs less !!!

Das Leben ist schön, aber leider nicht für alle ! (bernd)

Last Online
    1 september 2011 @ 14:20
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

lieve ijsberen,

na een weekje golden time om het een en ander te update, ben ik toch op een aantal mooie dames gestoten...letterlijke en figuurlijk.
    Met een gemiddelde van 4-5 dames per dag ben ik de vleeskeuring maar eens goed begonnen.
    Om maar te beginnen met de overheerlijke Melissa van Russiche afkomst echt een Topper waar je je vingers bij aflikt.
    Heerlijk afgetraind lichaam heerlijke natuurlijke borsten en een uithoudingsvermogen van heb ik jou daar...
    Ze kust overheerlijk pijpt als een godin deep in haar dorstige keel en schroomt niet om de lading room lekker in haar mondje te vullen zonder pardon.
    Ook haar doggystyle en alle posities heeft ze gen moeite mee ze laat zich helemaal gaan alsof haar leven ervan afhangt .
    Lijkt er wel een van Tempo Team ze was zo lekker dat ik haar later op de avond nogmaals heb afgewerkt moet je zeggen keihard de lekkerste !

Later in dA Club heb ik kennis gemaakt met een meisje in een geil latex pakje -en tijger setje rond om haar heerlijke lichaam...
    Haar naam was Claudia een poolse van heerlijk formaat.
    Ze was gretig op de kamer en had echt wel zin in poolse worst daar zijn ze immers mee opgegroeid.
    en ze wist er wel raad mee na bijna 15 minuten te hebben gezogen en het schuim op haar lippen stond en haar lippen gebarsten heb ik besloten om haar eens flink te likken ...heerlijk fijn kutje .
    heb besloten net zoals die Melissa er maar weer een uurtje van te maken en ja hoor ze neukte als een atleet helaas qua uithoudings vermogen niet zo'n topper als de melissa.
    Maar zeer zeker niet slecht en weet wel dat uurtje flink van bil te gaan.
    mooie haren mooie ogen en heel behulpzaam eentje die goed heeft geleerd te luisteren.
    jammer van haar extensions omdat op zijn hondjes had ze het wel moeilijk.
    ondanks alles een topper !

Daarna heb ik besloten een beetje jacuzzie en te relaxen neuken is immers ook topsport!
    Na een uurtje werdt ik alweer geil en kwam aan de praat met Alexandra mooie Russiche die helemaal voor de bijl ging .
    Wild kussen tongen en likken hard op haar kontje slaan vingeren in haar kontje ze ging tekeer alsof de wereld te klein was .
    na haar flink deeptroath te neuken in haar mond met een paar traantje in haar ogen bleef ze doorgaan tot het uiterste!!!
    Ze hield niet van ophouden en heb er echt van genoten een topper op hoog niveau!
    Zelf op zijn hondjes was ze fenominaal!!!!!!
    Na een rust periode en de nodige Versnaperingen en de nodige Alcohol kreeg ik het aan de Stok met een heerlijk klein meisje genaamd Stella .
    Klein en fijn en je mag werkelijk haar helemaal open splijten mooi lang blond haar en heerlijk figuur .
    pijpen zoals ze ermee groot gebracht is en echt een poolse van top niveau ze zijn immer goed met worsten hihihi .
    Kussen tongen alles kan en mag vingeren in haar kontje en kutje geen probleem een heerlijk fijn meisje die je op alle standje kan bewerken met je lans heerlijk mooie ervaring en weer helemaal top!

Om deze mooie avond in GT af te sluiten heb ik nog een Langbenige tegen het lijf gelopen met met zwarte lange haren...
    Ze was absoluut een topper die gewoon niet ophield met zuigen tot zelf bij mij het langzaam gevoeliger werdt dat ik besloot haar maar eens flink te likken en ja hoor faken doen ze vaak ,maar dit meisje kwam heerlijk klaar en genoot met volle teugen.
    blijven pijpen dat was geen straf en zelf haar op zijn hondjes neuken was top met dat lange slanke lichaam !!!
    heb me heerlijk vermaakt was nog maar een dag van de 5 door de week boys go for it !
    Gr The Blues Company

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

jammer dat bigbromby niet verder gaat met zijn lidmaatschap hier.... Wat mij betreft mag iedereen zijn eigen mening hebben al is het een negatieve mening over GT. Het zal mijn bezoeken aan GT er niet minder om maken. En de GT fanatiekelingen met mij ook niet... je houd er van of je vind het niets aan ..so what... ieder zijn ding ! en ieder zijn mening ! Dus bigbromby laat je niet wegslaan en ventileer gewoon je mening dat doen er wel meer hier en soms krijg je een keer kritiek van andere ...nou daar moet je maar tegen kunnen het is hier net een echte wereld...

Last Online
    Gisteren @ 15:54
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    Dus bigbromby laat je niet wegslaan en ventileer gewoon je mening dat doen er wel meer hier en soms krijg je een keer kritiek van andere ...nou daar moet je maar tegen kunnen het is hier net een echte wereld...

Ik denk dat het al te laat is, zijn account is gesperrt :o!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    jammer dat bigbromby niet verder gaat met zijn lidmaatschap hier.... Wat mij betreft mag iedereen zijn eigen mening hebben al is het een negatieve mening over GT. Het zal mijn bezoeken aan GT er niet minder om maken. En de GT fanatiekelingen met mij ook niet... je houd er van of je vind het niets aan ..so what... ieder zijn ding ! en ieder zijn mening ! Dus bigbromby laat je niet wegslaan en ventileer gewoon je mening dat doen er wel meer hier en soms krijg je een keer kritiek van andere ...nou daar moet je maar tegen kunnen het is hier net een echte wereld...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Ik denk dat het al te laat is, zijn account is gesperrt :o!

Ja dat was op zijn verzoek.

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    14 september 2017 @ 20:52
    Discussies
    22
    Thanks
    16

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    En als 2 ijsberen met 2 dvp's op 1 kamer gaan en zij enkel met 1 dvp op die kamer plezier maken, moet je dan 1 keer of meer betalen?

Gr.
    Cupido
    Dat had je beter aan je maatjes Elgar en 2bat4you kunnen vragen, wij gaan zoals je ondertussen weet bijna elke keer met zn 4en op 1 kamer.
    Ook in je eentje met 2dvp is goed overleggen wat wel en wat niet.
    Meestal willen ze best lesbisch doen met elkaar maar daarvoor moeten wel de euri's op tafel komen. Anders voor een half uur gewoon per dame €50

Bij 2 dvp en 2 beertjes kost het zelfde zolang je maar niet wisselt. Wel kan je natuurlijk afspreken dat je na een half uurtje wisselt en ben je 100 kwijt maar dan heb je wel in 1 uurtje 2 dames waarmee je al flink bent opgegeild omdat je maat al heeft laten zien wat ze wel en niet kan

Meestal doen wij gewoon een half uurtje en proberen we gewoon of er een klik ontstaat en dan kan je wat verder gaan.
    Ook omdat je naast elkaar ligt hebben ze het soms niet door wie aan haar borst of doosje zit, dat maakt het allemaal wel spannend en loopt natuurlijk ook wel eens verkeerd. Egar heeft menigmaal wel een tik op de vingers gehad als hij wat te onvoorzichtig te werk ging, daar moet je dan natuurlijk ook voor oppassen zodat de sfeer niet wegvalt. Maar meeste keren is het lachen, zeker als de één sneller klaar is als de ander dan is het lekker kijken en aanmoedigen
    Dat is dan ook meestal wel tijd voor het lachen, voor zowel degene die nog bezig is als degene die lekker relaxt met zijn dvp het hele gebeuren zitten te bekijken. ( moet je natuurlijk wel van houden ) maar is zeker aan te raden. Ook voor naderhand is het leuk nababbelen in de bar of jacuzzi.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten