Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Last Online
    14 september 2017 @ 20:52
    Discussies
    22
    Thanks
    16

Standaard Doubletstraat, Monica (voorheen Fun Garden)

Nou het ijsberenbloed gaat weer waar het niet gaan kan...haha.
    Gisteren toch met de vrijkaart op zak naar FG.
    De thekenfrou herkende mij nog van mijn bezoekje met Elgar en vond het leuk dat ik dit keer gewonnen had.
    Het zag er al gelijk een stuk beter uit en telde al snel zo 10 tot 15 meiden.
    Eerst een bakkie en een beetje oriënteren.
    naast me zat een mager meisje met kleine borstjes waar ik eigenlijk al gelijk voor viel. Het bleek Biancate zijn als ik het goed onthouden heb.
    Ze is een klein zeer slank meisje met roodgeverfd haar een onderlip piercing en een tongpiercing. Op haar linkerhand een dubbele tribal tattoo en een tatoeage op haar onderrug cuppie a . is het iemand anders vergeef me dan Bianca na een half uurtje maar eens gepolst of zij met mij naar boven wilde. Dat wilde ze wel want ze had het koud. Op de Kamer kwam ze gelijjk bij me in mn armen gekropen en voelde haar koude armen en handen. nou ja dan maar eerst opwarmen .
    Maar Monica bewoog zelf al bijna niet en na een kwartiertje begon ik me zorgen te maken of ik zelf nog wel aan de beurt kwam. Een kleine toespeling dat ik maar een half uurtje wilde werd met een knikje afgedaan. Heel langzaam kwam het een beetje op gang en begon ze ook wat te strelen. ( ik dacht nog nu begint mijn half uurtje pas dame) maar monica deed relaxt en begon steeds heftiger te zoenen en te kussen en we werden steeds inniger het werd gewoon super al dacht ik nog wel ze zal toch zo niet stoppen omdat het tijd is. ( dat krijg je met een taalbarrière)
    Pijpen helemaal lekker met de tongpiercing en daarna nog een paar standjes en kreunend klaargekomen. Duurde even voor ze op gang was maar daarna was de beer echt los.

Haarkleur/-lengte : rood geverfd half lang
    Lengte dame : 160/165
    Postuur/Cupmaat :Tenger 44 kg, A cup
    Nationaliteit/Taal :Hongaars
    Leeftijd :?
    Tatoeages/Piercings :tongpiercing, Onderlip piercing,
    Linkerhand tribal tattoo, onderrug tattoo
    Service:kwam langzaam op gan g maar was daarna super GFE
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :3/4 uur
    Prijs :50
    Extra’s bij het bezoek:

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Monica dus...

Deze dame heet Monica (zoals ze in de tekst hierboven ook wordt genoemd). Ben gister (oudjaarsdag/avond) ook uitgebreid met haar wezen kameren. Op de kamer (nr. 9) een grote jacuzzi laten vollopen, ondertussen op bed een heerlijke vrij/pijpsessie gehad. In de whirlpool heerlijk sex in het water gehad.
    Na deze sessie die 3 uur duurde naar beneden gegaan en samen met monica gegeten. Na een uurtje pauze weer de kamer ingetrokken. Uiteindelijk weer flinke tijd later exhausted in de grote barruimte binnengetrokken en op een bank geploft de after-service van Monika mogen meemaken.
    Al met al een heel lekkere ervaring gehad in een leuke, naar mijn mening ondergewaardeerde club. Monica is de oorzaak dat ik direct weer zal zondigen tegen mijn goede voornemen de clubs in de weekendds te bezoeken. Nou ja, het eerste weekend van 2009 is begonnen op 1 januari (?) dus past een herhalingsessie met monica op de eerste dag van het jaar bij mijn voornemens...

(Mod: graag naam wijzigen Bianca --> Monica)
    Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 1 januari 2009 om 10:58

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Als de berichten kloppen werkt Monica niet meer in Fun Garden.

Heeft iemand enig idee of en waar deze angel nu werkt??

Berichten evt. via IM.

Bedankt! Een needy ijsbeertje....

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Ik heb dr zelf maar herontdekt, Monica is te bewonderen in de Doubletstraat in Den Haag, vrij aan het begin vanaf de Stille Veerkade rechts. Een keer bezocht, maar mij slepen ze niet naar de Doublet, is me te duister. ik heb daar tegelijkertijd ook een andere heel mooie dame gespot en bezocht Doti (Dorothy) die aan de andere einde van de straat in een gangetje zit. Onwijs lekker lichaam met fraaie a-cupjes, mooie licht bruine huid, lief gezicht en een onwijs lekker kont.

Dingo Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Just John Bekijk bericht
    Monica is te bewonderen in de Doubletstraat in Den Haag
    Is dat echt waar?, ik kan het haast niet geloven! Ik wist wel dat er de laatste tijd veel hongaarse meisjes in de doublet werken.
    Welke dag/dagdeel heb je haar gezien?

D.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Ze werkt veel, tijden ken ik niet. Heb dr 2 keer bezocht maar de Doublet is niet mijn ding. Ben dus gestopt. Maar kwa dames zijn er best wel wat leuke aanwezig, en het klopt vele hongaarsen. Ze zit vrij aan het begin komende vanaf de stille verkade aan de rechterkant. Suc6.

Btw dr service heeft zich ook aangepast aan de standaardservice in de Doubletstraat....

Dingo Gast

Standaard

Hey JJ, bedankt voor de info!!

D

Last Online
    24 april 2010 @ 23:26
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Goedkoper dan de doubie vind je niet volgens mij, goed alternatief voor de beer in geldnood.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hunk23 Bekijk bericht
    Goedkoper dan de doubie vind je niet volgens mij, goed alternatief voor de beer in geldnood.

yep, 25 euro / 15 min in een meestal vies ok van 1,7 bij 2,4 mtr.

voor de enkele (top) dames in de doubie: 25 a 30 kerels eroverheen van 11 in de ochtend tot een uur of 3 in de ochtend...

bet yr life.

Last Online
    24 april 2010 @ 23:26
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

De wat oudere dames rekenen 20 voor p+n. En als je goed je best doet kun je voor 15 wellis terecht

Maar niet meer mijn ding sinds ik de saunas ontdekt heb.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hunk23 Bekijk bericht
    De wat oudere dames rekenen 20 voor p+n. En als je goed je best doet kun je voor 15 wellis terecht

Maar niet meer mijn ding sinds ik de saunas ontdekt heb.
    Dat zou kunnen maar de dames die voor 15 of 20 euros aftikken zijn zo afgrijselijk lelijk (ja, lelijk) dat ik niet eens geld toe zou willen krijgen om daar bovenop te gaan liggen en alle lagen aan de kant te duwen zodat er iets van een lichaamsopening tevoorschijn komt. teuflisch.

Daar heb je overigens bij Monica geen last van om maar weer on-topic te komen. Dat is gewoon een lekker ding die hopelijk ooit weer eens in een saunaclub opduikt met dito service. De service die in de Doublet standaard is beperkt zich tot een kwartiertje op dr rug liggen, niet kussen en als het ff kan bh'tje aanhouden. Helaas.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten