Bibi Nigeria
Leeftijd: 29 jaar
Kleur: zwart
Figuur:slank/normaal
Borsten:echt cup B
Taal: Nigeriaans/Engels/Spaans
Haren:zwart lang
Lengte: 165cm
Woonachtig en gewerkt in :Spanje Zarragossa
Service : PMC,NMC,Kussen,Massage,diverse standjes.
na overleg is PZC en FT ook mogelijk
Deze dame hield me aan en verslond me bijna terwijl ik met mijn ijsberenvrienden stond te praten.Ik had een geile bui en wist dat de wachttijd toch een half uur was vanavond al rond 20.00 u.
Ze ging met me naar de serre om daar op een bank plaats te nemen.
Ze begon te kussen en vertelde dat ze alles deed wat ik lekker vond dus het maakte wel een spannend moment.
Ik wou wel even mee naar de kamer en omdat ik allang geen zeer donker meisje gehad had leek het me wel mooi om weer eens tegen deze witte tanden aan te kijken als het licht gedempd is.:green_smi
Mijn eerste wens was een kamer boven en dat was dus even wachten op een sleutel (maar connecties helpen dus had ik een sleutel al naar een kwartier.)
Op de kamer deed ze zich eerst van haar kleding en hebben we ons gewassen in de douche op kamer 1.
En ja hoor het is een echt zwart meisje alles bleef in de zelfde kleur ook na het afdrogen.
Op het bed gaf ze een schouder en rug massage om gelijk daarna een condoom te pakken en over mijn inmiddels gestegen aal te schuiven.
Ik zei nee nee zo doen we dat niet met Jansen in de Vila.
We gaan hem eerst verwennen zonder condoom tussen jouw lippen en hagelwitte tanden.:p
Ze keek me aan en zei ik doe het nooit zonder condoom en heb dit ook nog nooit gedaan waarop ik haar zei och dan wordt het nu de eerste keer.
Ze wou niet dus ik vertelde dat ze dat beneden aan had moeten geven en niet zwetsen van ik doe alles wat je lekker vind.
Dus met respect stop ik er mee en laat haar in haar waarde met wel de opmerking vertel het de volgende keer beneden aan de klant.
Ik stond op en wou mijn badjas aan trekken maar ze trok me terug en zei vooruit dan
Ik dacht die is gek maar liet haar gaan en ze begon me te PZC met constant papier erbij.
Nou hier werd ik niet echt warm van dus ik zei stop maar en heb haar even NMC op zijn gepakt.
Maar omdat bij mij de zin al over was ben ik hier ook maar mee gestopt omdat ik het zonde vond om mijn kostbare sperma in deze Nigeriaanse Fluit te spuiten
Ik stopte en zei kom we gaan naar beneden maar Bibi wou dat ik klaar kwam en vond dat dit niet kon.
Toen vroeg ze me of ik al eens in de mond gespoten had waarop ik zei regelmatig.
Ze vroeg ofdat ik dat nu ook wou en ik vroeg of ze dit al eens meegemaakt had waarop ik een antwoord kreeg wat me verbaasde. :o
Ze zei ja dus ik meteen nou dat heb je dan mooi voor elkaar gekregen wanneer je pijpt met condoom om dan door het rubber de sperma naar binnen te zuigen.:thefinger
Ik zei kom roodkapje we gaan naar beneden wand ik heb genoeg tijd verloren hier op de kamer.
Ik heb haar afgerekend na 25 minuten softsex
Toch heeft ze me de hele avond nog lief aangekeken en af en toe een kus gegeven met de vraag gaan we nog een keer vanavond naar de kamer
Ik zei nee schat ik kom hier voor de sex en niet voor de klets.
Herhalingsgevaar : nee zelfs dan maar trekken dat kan ook zonder rubber