Oorspronkelijk geplaatst door
lustman
Zondag nog eens een bezoekje gebracht aan dit massage salon. Bij men laatste bezoek had ik snel kennis gemaakt met Fa , toen ik mij ging douchen.
Ze zag er goed uit en ik beloofde haar toen dat men volgend bezoek met haar zou plaatsvinden. Dus belofte maakt schuld. :teuflisch Ik had telefonisch al een afspraak gemaakt voor een uurtje. Toch even vermelden dat het op zodag altijd promo-tarief is! Dit houd in 10 euro korting op een uur massage. ( vb : normaal is een uur 80 euro op zondag is dit maar 70 euro ) Het is dan ook aan te raden om tijdig te reserveren , want op zondag is het daar heel druk. Ze hebben ook een bath-service , de prijs hiervoor bedraagd 100 euro ( op zondag maar 90 euro ). Je gaat dan eerst met je dame in een lekker warm ligbad en daar begint het voorspel al. Grappig detail boven dit ligbad hangt een kunstwerk met de afbeelding van Lenin op. :D
http://jantaraboon.be/jantaraboon/bathservice.html
Hier het verslag : Toen ik aankwam moest ik nog even wachten op Fa. Ik werd door de eigenaar van de zaak uitgenodigd om even wat te drinken in afwachting tot zij beschikbaar was. Hij vroeg welke dame ik gekozen had , ik zei Fa. Owh die gekke meid , kreeg ik als antwoord. Na een vijftal minuten kwam Fa mij halen. Zei was op de hoogte dat ik een uur massage + bathservice genomen had en het bad was dus al vol met water en badschuim. Zalig gewoon lekker met z'n twee in zo'n warm bad. Er kwam snel wat actie van Fa haar kant. Ze vroeg aan mij : do you know helicopter ? Ik : yes ?
Op dat moment had ze men lul al in haar hand en begon ze er rondjes mee te daaien. dit had natuurlijk zijn effect. :green_smi Al snel kwam er iets als een paal boven water. :D Nu was het tijd voor
Na enkele minuten kwam ik klaar. We verhuisde nu naar het bed. ik kreeg een relax massage die feilloos overging in een body to body. Wat verlang je dan naar het woordje turn around.
Omdraaien dan maar en opnieuw een lekkere blowjob in de 69-positie. Ze genoot volop van het beffen. Uiteindelijk voor de tweede maal op haar borstjes klaargekomen. Men zondag kon niet meer stuk. :thefinger
http://jantaraboon.be/jantaraboon/fa.html