Oorspronkelijk geplaatst door
Sir Wankalot
Hou rekening met min 15 min extra reistijd + een gratis anale massage van de Polizei!
Die bewuste avond (controlle i.v.m. Navo top!) ben ik heel simpel bij de afslag waar ik normaal richting de 2 rotonde's richting Gt rij, toen eens de andere kant opgereden. Klein stukje naar het Noorden dus. Met weinig moeite en zelfs zonder een Tomdom kom je dan weer snel bij de afslag 2 terecht. Dan is het niet lastig om vervolgens afslag 3 Wankum te vinden. Extra tijd? Slechts een paar minuten!
Op de heenweg (A67, Venlo) richting D ben ik nog nooit gecontrolleerd, wel 1-2 maal omgereden nadat een bevriend Ijsbeertje me had gewaarschuwd. Op de terugweg wel vaak controlle gehad. Maar dat is ook maar relatief! Iets van 5 maal. De afgelopen 3-4 jaren passeerde ik die grensovergang gemiddeld 3-4/maal per week. Dus maar een zeer geringe kans om gecontrolleerd te worden!
:wink::wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche