Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: seks in de auto.

Last Online
    5 april 2025 @ 15:16
    Discussies
    56
    Thanks
    150

Standaard seks in de auto.

God wat is deze krant toch inventief. En steeds zij die met dit soort artikels komen. Qua suggestie vind ik vooral de eerste foto er lichtelijk over.

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...-de-auto.dhtml

Last Online
    6 april 2025 @ 17:35
    Discussies
    177
    Thanks
    3.112

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero Bekijk bericht
    God wat is deze krant toch inventief. En steeds zij die met dit soort artikels komen. Qua suggestie vind ik vooral de eerste foto er lichtelijk over.

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...-de-auto.dhtml
    whoehahaha
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HLN
    -Romantiek
    Kies je plekje voorzichtig uit. Zorg dat er geen pottekijkers in de buurt zijn
    Jeugdsentiment.... Ik ben opgegroeid in een huis in het bos en als we dan op 's avonds na een feest terug fietsten stonden er vaak auto's, soms met beslagen ruiten.... O o o een lol dat je daarmee kunt hebben. Het meest onschuldig is natuurlijk om te stoppen en luidruchtig gaan praten wat die auto daar doet... zou die gestolen zijn?
    Of naar de auto sluipen en opeens met een paar man de auto bewegen...
    Of gewoon met je zatte kop van het pad af vliegen en hard tegen de auto botsen, al had ik dat zelf niet in de hand....

Is dat gemeen??? Welnee, gewoon een simpele genoegdoening voor het steeds maar weer moeten opruimen van kleenex en condooms...

Gemeenste truuk, die ik niet zelf heb uitgehaald (het was de buurjongen, echt waar!!), politie gebeld dat er in het bos een auto met beslagen ruiten stond... Dat verschijnsel heb je ook vaak als iemand in de auto zit en de uitlaat naar binnen heeft gestoken.... Die mensen zijn door een paar politieautos met loeiende sirenes gestoord.....
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht

Gemeenste truuk, die ik niet zelf heb uitgehaald (het was de buurjongen, echt waar!!), politie gebeld dat er in het bos een auto met beslagen ruiten stond... Dat verschijnsel heb je ook vaak als iemand in de auto zit en de uitlaat naar binnen heeft gestoken.... Die mensen zijn door een paar politieautos met loeiende sirenes gestoord.....
    Was jij en je buurjongen degene die de flikken gebeld hebben?
    Gelukkig konden de flikken het wel relativeren, en hebben ze onze ouders niet verwittigd.
    Was volgens mij ergens in 1993....... Saruman en zijn toekomstige vrouw.......
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Heren, beren,

Het is voor mij weer veel te lang geleden, auto zonder airco en inderdaad de ramen beslaan aardig. Was in de bossen echter mijn vriendin destijds vond het maar niks en ik vond het geweldig lekker. Maar geen kleenex of condooms, gewoon alles zonder.

Daarna een dvp in eindhoven opgepikt, naar een verlaten plekje gereden en een zuigbeurt gehad, was ook geil.

De laatste jaren niet in de auto gedaan, maar het moet raar lopen als ik niet de poes van mijn vriendin vast heb terwijl ik rijd. Dan kan ik mij gewoon beter concentreren !

Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    6 april 2025 @ 17:35
    Discussies
    177
    Thanks
    3.112

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saruman Bekijk bericht
    Was jij en je buurjongen degene die de flikken gebeld hebben?
    Gelukkig konden de flikken het wel relativeren, en hebben ze onze ouders niet verwittigd.
    Was volgens mij ergens in 1993....... Saruman en zijn toekomstige vrouw.......
    Nee, het was alleen mijn buurjongen en het zal ergens eind jaren 70 geweest zijn...
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten