Oorspronkelijk geplaatst door
harry
Afgelopen dinsdag weer eens een ritje naar Xanten gemaakt, bij aankomst stond de parkeerplaats toch aardig gevuld met een 20-tal auto's.
Na de meer dan hartelijke ontvangst van Lisa haar 100 euri overhandigd, even later komt ze weer terug in de kleedkamer en wil ze me 20 euro terug geven..." Ab 20.30 sollst du nur 80 Euro zahlen"!! Ik was lang onderweg geweest en wilde eigenlijk om een uurtje of zeven binnen zijn, maar door wat langere besprekingen was dit het snelst haalbare...Ik heb het wisselgeld maar snel aan Lisa gegeven
... je raad het al..Ik werd de rest van de avond super verzorgt !!! Bij binnenkomst was het al een gezellige boel en ik telde ongeveer 12 ijsberen en 9 (!) naakte vrouwen (FKK-dag
), dus dat zou helemaal goed komen. De meeste mannen dropen langzamerhand af en uiteindelijk zat ik met nog twee andere Nederlanders aan de bar met al die vrouwen
, Ik had er gedurende de avond al een paar bedsessies op zitten, 1x met Syivia en 1x met Magdalena (Gusto, is dit dezelfde als Magda of weer een andere?) = 2x DIKVOORMEKAAR!!!!!:D. We zaten en hingen dus aan de bar met z'n allen maar de dames hadden waarschijnlijk weer wat lichamelijke beweging nodig
, dus werden wij, drie ijsberen met héééééle kleine ijsberenvelletjes, meegesleept door 9 meiden naar de kelder
!! Redelijk gesloopt (wat wil je met zo'n 1 op 3 verhouding) en via de douche weer bij de bar aangekomen, werd ik na een kwartiertje rust plotseling 'aangerand'
door Bibi, ze was er weer klaar voor zei ze en had zin in een geschoren "schwanz" om lekker te kunnen
!! PFFFF...en dan vragen ze bij het verlaten van het pand ook nog of 'alles naar wens' was..
....
Hoorde op de valreep dat er komende week een aantal nieuwe meiden komt werken....dus ik hou het forum over Xanten even extra in de gaten :D.
GGRREEEEETTZZZ HARRY