Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32
    Last Online
    Vandaag @ 01:53
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Daumen hoch Magda ist Magdalena

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harry Bekijk bericht
    Afgelopen dinsdag weer eens een ritje naar Xanten gemaakt, bij aankomst stond de parkeerplaats toch aardig gevuld met een 20-tal auto's.
    Na de meer dan hartelijke ontvangst van Lisa haar 100 euri overhandigd, even later komt ze weer terug in de kleedkamer en wil ze me 20 euro terug geven..." Ab 20.30 sollst du nur 80 Euro zahlen"!! Ik was lang onderweg geweest en wilde eigenlijk om een uurtje of zeven binnen zijn, maar door wat langere besprekingen was dit het snelst haalbare...Ik heb het wisselgeld maar snel aan Lisa gegeven ... je raad het al..Ik werd de rest van de avond super verzorgt !!! Bij binnenkomst was het al een gezellige boel en ik telde ongeveer 12 ijsberen en 9 (!) naakte vrouwen (FKK-dag ), dus dat zou helemaal goed komen. De meeste mannen dropen langzamerhand af en uiteindelijk zat ik met nog twee andere Nederlanders aan de bar met al die vrouwen , Ik had er gedurende de avond al een paar bedsessies op zitten, 1x met Syivia en 1x met Magdalena (Gusto, is dit dezelfde als Magda of weer een andere?) = 2x DIKVOORMEKAAR!!!!!:D. We zaten en hingen dus aan de bar met z'n allen maar de dames hadden waarschijnlijk weer wat lichamelijke beweging nodig , dus werden wij, drie ijsberen met héééééle kleine ijsberenvelletjes, meegesleept door 9 meiden naar de kelder !! Redelijk gesloopt (wat wil je met zo'n 1 op 3 verhouding) en via de douche weer bij de bar aangekomen, werd ik na een kwartiertje rust plotseling 'aangerand' door Bibi, ze was er weer klaar voor zei ze en had zin in een geschoren "schwanz" om lekker te kunnen !! PFFFF...en dan vragen ze bij het verlaten van het pand ook nog of 'alles naar wens' was......

Hoorde op de valreep dat er komende week een aantal nieuwe meiden komt werken....dus ik hou het forum over Xanten even extra in de gaten :D.

GGRREEEEETTZZZ HARRY
    Toen ik bovenstaande recensie las dacht ik even dat je je in de dag van de week vergist had. Gisteravond speelden zich namelijk soortgelijke taferelen af in Xanten. Dus jij hebt inmiddels ook Bibi gevonden ...of heeft Bibi jou gevonden???. Niet erg hoor dan krijgt Gusto even wat meer rust...ahum..
    En ja inderdaad Magda en Magdalena, dat is een en dezelfde dame..maar wát voor een. Zolang je haar maar niet Maria Magdalena noemt. Heb dat wel eens in enthousiaste bui gedaan, maar dan geeft ze aan...Nur Magdalena. ohne weiteres. Denk achteraf ook dat er weinig gelijkenis tussen Magdalena en Maria Magdalena te bespeuren zou zijn. Gustomass is er dik 2000 jaar geleden immers niet bij geweest...

Gustomass die lekker nageniet van avonturen in de avonduren bij Jenny's...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    12 februari 2010 @ 02:06
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard Xanten

Nee Gustomas, voor dat ik binnen was bij Jenny had ik nog het volledige besef van tijd , dag en plaats. Je had het me alleen niet meer moeten vragen na die " 1 op 3 "-sessie , want dan had ik er volledig naast gezeten .

GGRREEEEEETTTZZ HARRY
    " Still going strong....... "

Last Online
    Vandaag @ 01:53
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Daumen hoch I know the feeling.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harry Bekijk bericht
    Nee Gustomas, voor dat ik binnen was bij Jenny had ik nog het volledige besef van tijd , dag en plaats. Je had het me alleen niet meer moeten vragen na die " 1 op 3 "-sessie , want dan had ik er volledig naast gezeten .

GGRREEEEEETTTZZ HARRY
    Sounds familiar .

Gustomass back on right(?)track...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    15 december 2024 @ 15:38
    Discussies
    7
    Thanks
    754

Standaard Weerzien Magda

Hey Rolf,

Nog bedankt voor de tip over Magda

We zijn afgelopen maandag weer geweest, was top met Magda, het blijft een speciale vrouw :smile:

Ze is inderdaad nog slanker geworden als ze al was, onder het avond eten heb ik haar nog gezegd dat ze wat meer moest eten :D

gr. Tony

Last Online
    28 april 2010 @ 17:11
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard magda

weet iemand waar Magda uit xanten werkt?

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Reden Magda maakt een Pitstop...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thwasteland Bekijk bericht
    weet iemand waar Magda uit xanten werkt?
    Gisteren liep ik Magda(lena) in Munster tegen het -ongephotoshopte- lijf:

http://www.pauschalclub.de/pitstop/b...ena+%2ANEU%2A#

:smile:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    6 april 2009 @ 16:26
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klobo Bekijk bericht
    weiss jemand wo magda aus xanten jetzt ist?
    Magda ist in Hanau,hinter Frankfurt!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten