Naam: Diana
Nationaliteit/taal: Roemeens/duits
Leeftijd : 18 jaar
Haarkleur/lengte: blond krullend tot op haar schouders
Lengte: 1.65m
Postuur/Cupmaat: slank/B cup
Tatoeage/Piercing: geen enkele
Service: PZC, NMC (beperkte service)
Aanvullend: spleetje tussen haar tanden, blanco huid (ze houd niet van zonnebank)
Ik had haar gedurende de avond een aantal keren voorbij zien paraderen met haar blonde krullen en haar mini-brilletje en ik moet zeggen het had wel wat.
Ik schatte haar leeftijd op een jaar of 22 maar uiteindelijk tijdens het gesprekje op de bank kwam haar werkelijke leeftijd eruit... 18 jaar en 2 maanden
(tja, dat zijn leeftijden dan tel je de maanden nog )
Een klein beetje slikken moest ik daarbij wel want ze was denk ik de jongste waarmee ik ooit op de kamer zou belanden.
Ze vertelde dat ze pas 6 weken in Duitsland was en in Atlantica en Cocoon had gewerkt en dan nu sinds 1 dag in Acapulco.
Haar Duits was voor iemand die pas 6 weken in het buitenland is opmerkelijk goed maar natuurlijk nog wat gebrekkig.
Al snel wist ik op de bank een beetje haar vertrouwen te winnen en ze vertelde vrijuit over al die gekke Duitsers die allerlei rare verzoeken hadden en ze moest er hard om lachen.
Ik vertelde dat ik een normale jongen was maar dat ik zoenen wel erg belangrijk vond (sex zonder zoenen is als soep eten met een vork).
"Normaal" was haar reactie... dus ik dacht DAT zit wel goed...
Op de kamer bleek ze toch wat minder ervaring te hebben dan ik dacht (Jaja, "raar he, ze zit pas 6 weken in het vak!") en tijdens mijn inleidende beschietingen ontweek ze kundig en met succes mijn kusreflexen...
Tja, daar zat ik dan op bed van kamerTJE India met een 18 jarig grietje die eigenlijk geen zin had om te zoenen....
Maar in plaats van de kamer af te gaan besloot ik deze keer eens een andere strategie aan te wenden; de "paardefluisteraar"-techniek werd van stal gehaald.
Uweetwel, een schijnbaar ontembaar paard gaat in de ring met een meneer die middels een paar trucjes (zonder dwang, alleen verbaal en non-verbaal communiceren) het paard voor zich weet te winnen zodat na een uurtje het paard geheel vrijwillig alles doet wat de man wil.
In eerste instantie dacht ze de situatie behoorlijk in de hand te hebben en ze stak vrij snel haar tong in mijn oor (afleidingsmanoeuvre 1) ik gaf aan dat ik dat prettig vond maar begon haar lichaam te zoenen en naderde haar gezicht en haar mond. Toen duwde ze me achterover en begon een wilde pijppartij (afleidingmanoeuvre 2) die het cijfer 10 kwa inzet maar een 4 kwa uitvoering zou krijgen (there is no substitute for experience).
Kleine liefhebber schrok ervan en ook Diana zag dat het niet goed zat...
Ik nam het initiatief over en zette haar in Yab-Yum-positie tegenover me en begon haar hals te kussen. Toen het ook daar te heet onder haar voeten werd begon ze me Duitse woordjes te vragen (afleidingsmanoeuvre 3).
Ik besloot de rollen om te draaien en nam afstand, ging achterover zitten en begon af te wachten of ze me zou "volgen".
Een paar minuten later na wat strelingen en wat complimentjes kwam het keerpunt; Ze boog zich naar me toe en kwam met haar gezicht in de buurt van mijn gezicht.
We keken elkaar even diep in de ogen en een voorzichtig zoentje was mijn deel.
Zowel verbaal als non-verbaal gaf ik aan dat ik het zeer op prijs stelde en dat maakte dit schuchtere meisje wat moediger.
Kleine kusjes die steeds wat langer duurden en met steeds meer aanmoediging mijnerzijds gepaard gingen. Ook kleine liefhebber begon haar aan te moedigen en dat beviel haar wel.
Ze zag dat "haar" :green_smi tactiek succesvol was en ging door, duwde me op mijn rug en kwam bovenop me liggen zoenen.
Ze vertelde dat ze op de kamer NOOIT zoent.
Het a) niet lekker vind om te proeven wat ijsberen NET hebben gegeten (dankjewel Donna, dat je me ooit de truc met VicsBlue hebt geleerd) en b) zo onhygienisch vind dat ze zelfs met haar ex-vriendje niet uitgebreid zoende
Natuurlijk gaf ik haar nog enkele complimenten en begonnen we het tweede deel van ons paringsritueel.
Laat ik U de rest van de vunzigheden besparen en me beperken tot enkele highlights; dit meisje van 18 is behoorlijk strak en om te voorkomen dat ik haar pijn zou doen gingen we over op sex-in-slowmotion waarbij ze heel puur reageerde en gezien haar non-verbale signalen er ook behoorlijk van wist te genieten.
Het laatste stuk van onze slomo-rit ging ze helemaal los dat wil zeggen zij nam het zoen-initiatief over en zocht actief mijn mond om haar orale behoeften te bevredigen. In een innige omstrengeling schoot ik door mijn rem en pompte mijn nakomelingen de wijde wereld in
(om 3 mm verderop door een rubberenbarriere opgevangen te worden -life sucks guys! :thefinger)
Ze had geheel vrijwillig een 180 graden draai gemaakt, alleen door wat complimentjes, strelingen en wat goedkeurend gegrom mijnerzijds.
Toen we na een uur beneden bij de kastjes stonden af te rekenen gaf ik haar 90 Euro.
Ze schrok, en zei "je hebt me teveel geld gegeven het is 80 Euro!" ik zei "ik weet het...", midden in de zaal viel ze me om mijn nek en gaf ze me een zeer innige afscheidszoen.
Life CAN be beautifull!
Conclusie:
Tevreden? Absoluut! het is een lief maar erg jong meisje dat constant vraagt "doe ik het goed?" en alleen al vanwege de "fluister-sport" vond ik het een mooie ervaring (en het was lang geleden dat ik in misch zo heftig was klaargekomen)
Will I repeat? er loopt nog ZOVEEL ander lekkers rond in Acapulco... dus denk het niet -but never say never!.
GRTZ, Liefhebber :wink: