Ik begin nu wel echt gezichten te herkennen als ik in YY kom. Sommige gasten zie ik er iedere keer weer rondlopen.
Enkel bij mezelf
2-10
10-25
25-50
50-100
+ 100
Ik begin nu wel echt gezichten te herkennen als ik in YY kom. Sommige gasten zie ik er iedere keer weer rondlopen.
ken er zo rond de 40. Waarvan er 1 mij fantastisch geholpen heeft in een moeilijke periode, terwijl ik hem eigenlijk alleen maar ken van het duitse circuit. Degene wie het betreft weet het zelf wel. BEDANKT.
beter 1 vagina in de hand dan de lucht van 10 in de neus.
Ik had aangegeven 10-25 maar nu ik er eens over nadenk zijn dat er toch wel een stuk meer ....schat toch wel een stuk 40-50
Namen onthou ik minder, echter de gezichten bij een naam dat gaat weer een stuk eenvoudiger . Ik herken ze namelijk vaak aan hun witte badjas :D
ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier
ik niemand! kom er zo vaak, en praat wel altijd met iemand, ma namen :-s hehe
Ik ken er zover maar 3, Dupke, TSB en Woefke...
Tja, ik zal te weinig aan de toog hangen zeker.
VEEL !!
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !
Ik kan er nu zo een 20 tal voor de geest halen, niet slecht voor 6 maanden clubverslaving...
Jansen,
Bredero,
Rplover,
Local Hero,
Picasso,
Raul7,
Pling,
Ace2,
Extince,
Zakkenleger,
Sonny,
the Saint,
Stiffmaster,
Tiga,
Big30,
Dupke,
Just John,
Hara1d,
Foots,
Tegeil,
Da souza,
Caliuga,
Timjava,
Rex,
Sphinx,
Peppie,
En diegene die ik vergeten ben op te schrijven.............
Groet, Joop Slim
It´s better to fail in originality, than to be succesful in following