Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 48 van 48
    Last Online
    Vandaag @ 22:17
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    en ik verstond eerder Konstantina...
    Tsja ... .

Ze heet dus eigenlijk: КОНСТАНЦИЯ] dat is in het niet cyrillisch CONSTANTSIA/KONSTANTSIA. De cyrillische "c" is onze "s". In de transliteratie moet je de к door een K vervangen maar vaak wordt die K dan toch door een C vervangen omdat wij de naam nu eenmaal zo spellen.

Leerzaam he dit forum ! Sonny kan dit trouwens veel beter uitleggen hij is de expert en ik lul maar wat raak :p.

Constancia dus :D!

:wink::wink:
    Dr. h.c. Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard FYI

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Tsja ... .

Ze heet dus eigenlijk: КОНСТАНЦИЯ] dat is in het niet cyrillisch CONSTANTSIA/KONSTANTSIA. De cyrillische "c" is onze "s". In de transliteratie moet je de к door een K vervangen maar vaak wordt die K dan toch door een C vervangen omdat wij de naam nu eenmaal zo spellen.

Leerzaam he dit forum ! Sonny kan dit trouwens veel beter uitleggen hij is de expert en ik lul maar wat raak :p.

Constancia dus :D!

:wink::wink:
    Dr. h.c. Big30
    Bijna helemaal goed Big30, echter de laatste letter in haar naam (cyrillisch) "Я" geeft in het latijnse alfabet "YA", dus dan is haar naam in het latijns: KONSTANTSIYA.

Overigens betekent "Я" (uitspraak "ja") in het Nederlands: IK

Hier meer over dit cyrillische alfabet.

Sonny:wink::wink:

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    en ik verstond eerder Konstantina...
    Maar goed, da's een detail...
    Mijn derde beurt van de dag en ojee, wat een genot. Wow, joepie...
    Het is dat ik naar huis moest maar ik weet eigenlijk zeker dat ze er nog een vierde keer uitgekregen zou hebben....
    Oja, ze kan ook werelds zoenen
    Gisteren was ze in GT: wat een schoonheid, ze viel me op, maar mijn geld en kruit was al op, maar wilde toch s met haar kennismaken laat op de avond , ze stond aan de deur van de bar en de whirlpool: klassevrouw, vriendelijk,
    maar toen ze van me hoorde dat ik regelmatig op forum ervaringen lees over de meisjes wat mn keuze beïnvloedt was ze woedend dan is ze wat gekalmeerd toen ik zei dat TZ en GFE voor mij belangrijk was en dat dit de hoofdreden was dat er bepaalde meisjes afvielen ...
    Niet op haar mondje gevallen ... en ze is idd Russisch en niet Litouws
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    Vandaag @ 22:37
    Discussies
    66
    Thanks
    9.994

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    en ze is idd Russisch en niet Litouws
    Ja ze verteld iedereen dat ze Russisch is (mij ook), maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze gewoon Litouwse is (niet dat het wat uitmaakt) :D
    Haar service is gewoon goed, maar oei oei wat een fout karakter heeft ze :teuflisch
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

Last Online
    29 augustus 2024 @ 13:54
    Discussies
    13
    Thanks
    0

Standaard

last year she told me that she is from königsberg/ kaliningrad ...

so that would be litvania ...

regards ozzy1:wink::wink:
    if sex were a religion .... golden time would be its cathedral....( smith & wollensky ... nyc)

The big difference between sex for money and sex for free , is that sex for money usually costs less !!!

Das Leben ist schön, aber leider nicht für alle ! (bernd)

Last Online
    2 september 2024 @ 10:56
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Frage

Volgens Ascari heeft ze een fout karakter. Dit bevreemd mij ten zeerste. Mijn ervaringen zijn allemaal zeer postief, zowel de service als ook de omgang. Wellicht dat dat Ascari daar meer over kan vertellen ??

Last Online
    8 september 2024 @ 19:59
    Discussies
    0
    Thanks
    66

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ozzy1 Bekijk bericht
    last year she told me that she is from königsberg/ kaliningrad ...

so that would be litvania ...
    Kaliningrad (früher Königsberg) gehört immer noch zu RUSSLAND !

Groetjes, Willi47

Last Online
    29 augustus 2024 @ 13:54
    Discussies
    13
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi47 Bekijk bericht
    Kaliningrad (früher Königsberg) gehört immer noch zu RUSSLAND !

Groetjes, Willi47
    you are wright..... kaliningrad is in russia

but she told me that she is litvanien from königsberg .... maybe she belongs to the litvanian ethnical group ???

have to ask her again on my next visit..............

regards ozzy1:wink:
    if sex were a religion .... golden time would be its cathedral....( smith & wollensky ... nyc)

The big difference between sex for money and sex for free , is that sex for money usually costs less !!!

Das Leben ist schön, aber leider nicht für alle ! (bernd)

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noel Bekijk bericht
    Volgens Ascari heeft ze een fout karakter. Dit bevreemd mij ten zeerste. Mijn ervaringen zijn allemaal zeer postief, zowel de service als ook de omgang. Wellicht dat dat Ascari daar meer over kan vertellen ??
    Zolang je met haar op de kamer gaat en flink betaald is ze heel aardig. Doe je dat niet meer, dan stopt dit ook direct en wordt ze sikkeneurig, dit in tegenstelling tot sommige andere russische meiden, die weten dat je in een lange termijn relatie aan het investeren bent, dan doen wij ijsbeertjes toch ook?

BTW: ik spreek uit ervaring, en heb mooie sessies met haar gehad, maar 2x niet op de kamer, en over was de liefde

Last Online
    18 juli 2012 @ 10:45
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Vorige week donderdag nog met deze schoonheid een heerlijk uurtje mogen beleven. Ze had me aan de bar al een paar keer een kusje toegeworpen en toen ik langsliep hield ze me even tegen. Ik kwam net van de kamer en had dus geen energie om onmiddellijk terug te presteren maar na een heerlijke TZ van haar beloofde ik even te relaxen en haar daarna terug op te zoeken. Na 15 minuten nam de lust het over van het verstand en stond ik al terug voor haar neus. Eens op de kamer begon een heerlijk uurtje met zalige kussen, veel geknuffel een één van de beste pijpbeurten die ik al heb meegemaakt. Heb haar ook mogen verwennen en dit vond ze zalig gezien haar reactie Daarna zalig in verschillende standjes en een spetterende FT op het eind.

Het is inderdaad een dame met een eigen karakter maar als het klikt dan is ze super. Ik heb nogal de gewoonte om een klik te maken met vrouwen waar de meeste mannen het moeilijk mee hebben. Wat de betaling betreft kan ik alleen maar zeggen dat ze me maar 100 euro vroeg (1 uur+FT) alhoewel we bijna 90 minuten op de kamer waren.

PS Ze lijkt wat op de Russiche polstokspringster Yelena Isinbayeva

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antwerp1969 Bekijk bericht

PS Ze lijkt wat op de Russische polstokspringster Yelena Isinbayeva
    Toch een heel stuk slanker en minder gespierd :teuflisch :teuflisch
    en zelfs haar gezicht lijkt niet op haar

Met Marie uit de Vlaamse soap 'Thuis' kan je haar vergelijken zeker
    als ze wat nors kijkt :green_smi

'Marie' wordt gespeeld door Patsy van der Meeren (op showbizzsite.be staan er een paar goeie foto's)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Dan heb je blijkbaar niet alle foto's van Isenbayeva gezien want er zijn er bij dat je zou zweren dat ze zuster zijn

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antwerp1969 Bekijk bericht
    Dan heb je blijkbaar niet alle foto's van Isenbayeva gezien want er zijn er bij dat je zou zweren dat ze zuster zijn
    Tja heb er nu een 20tal bekeken van Isjinbajeva en je kan mij niet overtuigen
    maar dat is minder belangrijk. Echter dat ze goed kan dat staat als een PAAL boven water :teuflisch :teuflisch

Misschien dat anderen s Constanzia vergelijken met Patsy Vander Meeren
    (tik haar naam op google in en klik dan op showbizzsite.be
    Op haar persoonlijke website moet je haar haardos wegdenken en als je dan enkel oog hebt voor haar gezicht, lijkt ze er toch goed op) en Elena Isjinbajeva en hier hun mening geven :D

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Eerste slachtoffer tijdens de kerstparty was Constanzia. Ze was een beetje gestressed omdat we zo lang op een sleutel moesten wachten maar had haar beloofd dat ik haar de stress zou laten vergeten. De prachtvrouw kan super kussen wat we dan ook lang gedaan hebben waarna ze begon aan haar specialiteit .... het verwennen van mijn paarse ridder. Dit doet ze met veel overgave en gevoel en moest haar een aantal keer vragen te stoppen om haar niet te snel mijn proteintedrank te geven.

Na haar ook verwent te hebben wou ze op me komen zitten, Cd'tje aan en dan reverse cowboy. Tjonge wat een mooi uitzicht nog wat variaties en toen was het tijd voor de "gran finale" een enorme FT (ze was de eerste van de dag) die ze proper volledig opving.

Last Online
    27 september 2024 @ 19:20
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Daumen hoch

Mwahhhhhhh eerst bericht van moi......

Gisteren lekker een uurtje verbracht met deze lekkere geile schoonheid. Ja als het niet klikt met haar heb je een probleem. Dat dacht ik eerst ook maar overtuigingskracht maakte het uiteindelijk tot een waar genoegen en zeer zeker voor herhaling vatbaar. Wat een pijpster is dat................ Ik vind wel dat ze oprecht is want ze wilde wisselgeld gaan halen en zij dat het OK was, uitte toen toch haar echte dankbaarheid. Dat heb ik vaak anders meegemaakt met die OE's Dus eind goed al goed

Grtz Henk

Last Online
    25 november 2024 @ 23:28
    Discussies
    18
    Thanks
    11

Standaard sikkeneurig

Oh dat is het dus, tegen mij was ze de laatste keer ook al sikkeneurig. Ze moet nodig zo doorgaan; dan graaft ze haar eigen graf. Toch wel jammer, want deze dame kan behoorlijk goed pijpen. Alleen als je haar tieten aanraakt krijg je klapjes...want dat vind ze niet fijn..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Zolang je met haar op de kamer gaat en flink betaald is ze heel aardig. Doe je dat niet meer, dan stopt dit ook direct en wordt ze sikkeneurig, dit in tegenstelling tot sommige andere russische meiden, die weten dat je in een lange termijn relatie aan het investeren bent, dan doen wij ijsbeertjes toch ook?

BTW: ik spreek uit ervaring, en heb mooie sessies met haar gehad, maar 2x niet op de kamer, en over was de liefde

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

nou........kheb de ervaring dat binnen een uur ze sikeneurig was omdat ik met een andere dame op de kamer ging, kort daarvoor had ze het hele relaas gedaan dat ze een tijdje afwezig was geweest ect ect.......mmm dus ik had eigenlijk sikkeneurig moeten zijn omdat ZIJ een poos ertussenuit was lol

Maar goed ze is iedergeval wel standvastig want ze keurt je iedergeval geen blik meer waardig als je haar overslaat.........droevig ! zegt meer over haar dan over de rest.

Gelukkig is ze alom bekend en niet alleen bij de heren doet ze zo, op die manier gaat ze ook met haar "collega's" om.

ben er een keer of drie ooit mee op de kamer geweest, het was lekker maar na haar heb ik wel leukere sessies beleefd met bijvoorbeeld Jenny, roxanna en nelly

Groet, Joop Slim
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Deze dame staat op het moment in de steigers en werkt achter de bar.

Groot onderhoud stond op het bord

hoofdaannemer: R. schoemacher plastisch chirug
    Oplevering: eind 2009
    Opdrachtgever: ijsberenland

ik was allang blij dat ik nog een drankje kreeg ondanks mijn verleden dat ik op een gegeven moment niet meer met haar kamerde en je dan als beer hebt afgedaan bij haar.

Ze zal best wel lief zijn op haar manier dan hé...........

deze gehele opmerking is humoristisch bedoeld.......
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    26 december 2024 @ 23:52
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elgar Bekijk bericht
    Oh dat is het dus, tegen mij was ze de laatste keer ook al sikkeneurig. Ze moet nodig zo doorgaan; dan graaft ze haar eigen graf. Toch wel jammer, want deze dame kan behoorlijk goed pijpen. Alleen als je haar tieten aanraakt krijg je klapjes...want dat vind ze niet fijn..
    Mal unter uns: Die Dame hat aus meiner Sicht einen unglaublichen Totalschaden im Kopf, da drin ist einfach nur gähnende Leere.

Ich glaube schon, dass ich ein durchaus unkomplizierter Kunde bin, der selten Theater macht, aber die einzige Dame, mit der mal richtig Stress hatte, war sie.

Ich bin der Meinung, eine solche Dame mit solchen Umgangsformen hat in einem Club nichts zu suchen. MiniMe hat da den Nagel auf den Kopf getroffen !!!

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Weiss nicht wie Ich das auf Deutsch schreiben muss, aber.........

.......denk dat er niet alleen een verbouwing aan de buitenkant bezig is (die is trouwens al wat maandjes aan de gang zoals je aan haar lippen kan zien) maar dat de interieurarchitect ook nog wel wat werk te doen heeft! :green_smi

Kortom: het werk in uitvoering bordje zal nog wel even blijven bestaan.

Serieus: het is geen domme dame, ik hoop echt dat alles goed komt met haar en dat ze achter de bar enigszins tot zichzelf komt.

Last Online
    29 maart 2023 @ 15:28
    Discussies
    18
    Thanks
    33

Standaard

Werkt deze dame nog in GT? Of ergens anders?

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    Werkt deze dame nog in GT? Of ergens anders?
    In GT al maanden niet meer gezien. Laatste paar keer was maanden terug, maar toen werkte ze achter de Theke. Gezien haar zeer humeurige karakter iets wat nog minder bij haar past dan DVP. Ze zal nu dus wel bij een call center werken om tele sales te doen

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    In GT al maanden niet meer gezien. Laatste paar keer was maanden terug, maar toen werkte ze achter de Theke. Gezien haar zeer humeurige karakter iets wat nog minder bij haar past dan DVP. Ze zal nu dus wel bij een call center werken om tele sales te doen
    Ik heb haar een aantal weken geleden (5-6) nog gezien en dat was weer voor de Theke.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten