Naam: Kira
Haarkleur/-lengte : Blond / HalflLang
Lengte dame : 1,65m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Geen, litteken van navelpiercing
Service: NMC, PZC, Beffen, Zoenen, Knuffelen
Voordelen: Naturelle look, zeer sympathiek, Vrolijk en GFE
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75,00
Extra’s bij het bezoek: Goede voor en after sales
Kira, donderdag 16 april 2009
Stuiterend door het Walhalla van Sonny meisjes in Living Room kwam ik in oogcontact met wat later bleek de Duitse Kira.
Vrolijk en lachend stond ze aan de bar en tijdens de eerste seconde oogcontact voelde ik reeds een klik met Kira. Ik was nog maar net van de kamer en had dus nog niet veel aan mijn recovery kunnen werken. Echter Kira wist me al redelijk snel tot een vervolg sessie te verleiden. Haar spontane voorkomen en de vlot lopende pres-sales gaven een extra stimulans aan mijn recovery periode. De pre-talk verliep zodanig lekker dat de tijd voorbij schoot. Na een dik half uur kletsen haar om een sleutel gevraagd. Gelukkig waren er geen wachttijden zodat we al snel op de kamer waren.
Kira werkt normaal alleen in de weekeinden in LR, maar vorige was een uitzondering om haar op donderdagavond te treffen.
Kira is een type "Girl next door" met fel geblondeerd haar en een bleke huid. Ze is niet helemaal super slank maar heeft een lekkere volle body.
Op de kamer heb je met Kira heerlijke passievolle sex waarbij Kira zelf ook haar graantje van genot wilt meepikken. Geen enkel spoor van professionaliteit kon ik gedurende het uur dat ik met haar op de kamer was bespeuren. Technisch gezien allemaal dik in orde. De sessie ging gepaard met een hoog GFE gehalte. Aan de after-sales van Kira mankeert helemaal niets. Dit weet ze op een spontane manier in te vullen.
Dit is overigens een nieuwe Kira en niet deze Kira welke reeds in LR werkt of heeft gewerkt.
Sonny