Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
4 maanden geleden had Tiona al eens een korte tijd in de Villa gewerkt en was nu weer terug. Tiona trok mijn aandacht vanwege haar onschuldige en naturelle look. Verder kwam ze uiterst sympathiek en vrolijk over. Na wat inleidend gegiechel over een weer, haar om de sleutel gevraagd. Haar antwoord: "Sorry, ik ben nog niet zo professioneel in het vak, dus je zul me e.e.a. moeten leren". Ik gaf aan dat ik niet veeleisend zou zijn en ze ging een sleutel bestellen. Na enige tijd gewacht te hebben hadden we kamer 11, beneden in de kelder. Ik was er nog nooit geweest daar onder. Op de kamer wij ons ontdaan van de kleding en namen plaats op bed. Tiona nam direct het initiatief en begon voorzichtig te zoenen. Dit al snel naar de rest van het lichaam uitbreidend. Ik vond het allemaal wat te automatisch gaan en verzocht Tiona op haar rug te gaan liggen. Daaropvolgend haar verwend. Ik was haar eerste klant na vier maanden pauze, en dat was te merken. Schijnbaar hebben er weinig mensen in die tussentijd aan haar gezeten. Het deerne was erg gevoelig. Na eerst een orale verwennerij waarbij ze al snel haar thresshold bereikte, duwde ze m'n hoofd weg want ze wilde direct neuken. Snel het condoom erbij. Zelf kreeg ze het er niet omheen teneinde ik het zelf moest doen. Na dit karwei te hebben geklaard kon ik Tiona gaan penetreren. Ik meende nog geen 10 stoten gemaakt te hebben en ik had haar tanden in mijn bovenarm staan. Wat was dit meisje gevoelig. Voor mij had het allemaal wat langer mogen duren. Opvallend is haar onzekerheid. Telkens vroeg ze of ik lekker vond en of ze het goed deed.
Fazit: Tiona, duidelijk een geval van een onervaren meisje in het vak. Haar uitstraling in de bar doet je helemaal smelten, echter op de kamer nog te onzeker waarbij de echte passie volledig afwezig is. Voor mij niet direct voor herhaling vatbaar.