Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
Vivian (Poolse)
Naam: Vivian
Haarkleur/-lengte : Zwart /Lang
Lengte dame : 1,70m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Poolse / Pools en Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : geen
Service: NMC en PZC
Voordelen: Naturelle look, mooie body
Nadelen: Te professioneel
Tijdsduur : 0,5uur
Prijs : 50,00
Extra’s bij het bezoek: Prijs menu op de kamer
Vivian, 20 april 2009 - Living Room
Qua looks is Vivian het helemaal. Mooi gebruinde strakke body. Mooie blauwe ogen en glanzend zwart haar.
Op de kamer helaas een te professionele opstelling. Weet een klant op die manier op een onprettige manier op afstand te houden waarbij iedere vorm van GFE, wat zeker bij haar zachte uitstraling past, totaal afwezig is.
Nu wil ik dit meisje niet totaal de grond in boren, ik ben nu eenmaal een verwende ijsbeer. Het was in ieder geval niet wat ik gewend was recentelijk in LR. Haar voorkomen doe je direct wegsmelten, ze ziet er fantastisch mooi uit, maar het ging het niet worden met haar. Mijn chemie was snel verdwenen toen ze extra geld ging vragen om haar te mogen beffen. Wat ze zelf vertelde, is ze redelijk nieuw in het saunaclub concept. Dat bleek ook wel.
De handelingen verder waren technisch gezien wel in order. Pijpen en neuken waren goed te noemen. Echter haar profi houding is voor mij een gegeven om haar voortaan links te laten liggen. Jammer, want ze zou zo met haar looks en een andere opstelling op de kamer tot een topper kunnen behoren.
Nogmaals, ik heb er een hekel aan om meiden negatief neer te zetten. Vivian zal zo slecht niet zijn, maar mijn lat ligt schijnbaar zo hoog, dat ze voor mij die dag een mindere dame was.
Sonny:wink:
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten