Naam: Vivian

Haarkleur/-lengte : Zwart /Lang

Lengte dame : 1,70m

Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup

Nationaliteit/Taal : Poolse / Pools en Duits

Leeftijd : 23

Tatoeages/Piercings : geen

Service: NMC en PZC

Voordelen: Naturelle look, mooie body

Nadelen: Te professioneel

Tijdsduur : 0,5uur

Prijs : 50,00

Extra’s bij het bezoek: Prijs menu op de kamer

Vivian, 20 april 2009 - Living Room

Qua looks is Vivian het helemaal. Mooi gebruinde strakke body. Mooie blauwe ogen en glanzend zwart haar.

Op de kamer helaas een te professionele opstelling. Weet een klant op die manier op een onprettige manier op afstand te houden waarbij iedere vorm van GFE, wat zeker bij haar zachte uitstraling past, totaal afwezig is.

Nu wil ik dit meisje niet totaal de grond in boren, ik ben nu eenmaal een verwende ijsbeer. Het was in ieder geval niet wat ik gewend was recentelijk in LR. Haar voorkomen doe je direct wegsmelten, ze ziet er fantastisch mooi uit, maar het ging het niet worden met haar. Mijn chemie was snel verdwenen toen ze extra geld ging vragen om haar te mogen beffen. Wat ze zelf vertelde, is ze redelijk nieuw in het saunaclub concept. Dat bleek ook wel.

De handelingen verder waren technisch gezien wel in order. Pijpen en neuken waren goed te noemen. Echter haar profi houding is voor mij een gegeven om haar voortaan links te laten liggen. Jammer, want ze zou zo met haar looks en een andere opstelling op de kamer tot een topper kunnen behoren.

Nogmaals, ik heb er een hekel aan om meiden negatief neer te zetten. Vivian zal zo slecht niet zijn, maar mijn lat ligt schijnbaar zo hoog, dat ze voor mij die dag een mindere dame was.

Sonny:wink: