Goddelijke lach, goodelijk lichaam, prachtige vrouw, om heel kort te zijn.
Lang, erg lang getwijfeld om bij deze Dame binnen te stappen, ik denk dat ik wel 500 x haar glimlach ben gepasseerd vooraleer bij haar binnen te wippen
Ik vond ze eigenlijk te mooi, eentje om in huis te hebben, en niet om de afwas te doen
Ze is speels, plagend, lief, teder, misschien wel een beetje TE van dit alles, wat haar dan weer je buurmeisje maakt.
Ik ga hier niet in de details treden, is ook al een 2tal maanden geleden (mijn bezoekje), maar ze blijft steeds lachen, plagend kussen, zacht en teder strelen.
Maar die glimlach, ik dacht dat ze zo geboren was , maar maar maar, naar het schijnt kan onze Anna ook kwaad kijken als er raar volk passeert in het holst van de nacht
Dat ze passief kan zijn, heb ik niets van gemerkt. Ik had die bemerking horen vliegen in de wandelgangen, maar het waren maar wilde geruchten. Indien je enkel aan windowshopping doet kan je het natuurlijk niet echt te weten komen, nietwaar?
Kortom, een lief ding, krijgt van mij de quotatie goddelijk op haar zalig lijf (en leden) geplakt Ze komt niet voor niets uit Griekenland
Dat ze daarbij ook nog Russisch bloed in haar aderen stromen heeft, tja, dat maakt het alleen maar beter voor witchmaster
Haarkleur/-lengte : lang bruin
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : natuurlijke B, 75?
Nationaliteit/Taal : Grieks/Russisch dus Engels, Grieks en russisch
Leeftijd : een jaar of 24
Tatoeages/Piercings : njet
Service: standaard voor raamprostitutie P/NMC en het hele zooitje.
Voordelen: een echte godin
Nadelen: een echte godin
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euros
Extra’s bij het bezoek: die LACH
Heb deze dame verleden week ook een keertje bezocht.
Ze is een klein beetje veranderd van looks.
Staat er nu meer met tijgerbikini, haar haren zijn zwart geverfd en ze heeft zich een cleopatrakapsel laten aanmeten.
We wanen ons nog echt in Ceasar's land binnenkort.
Over de service: Anna doet het heel erg goed, als je van DT houdt, zeker een keertje proberen.
Of zoals een collega wandelaar opmerkte: dieper kan niet
Ik had Anna opgemerkt bij aankomst, toen ze de sleutels ging afhalen in de VT. Heb haar maar aangesproken,e n we zijn dan richting VT28 getrokken.
De kuisploeg was nog bezig, maar die werden vriendelijk verzocht het pand te verlaten.
Ik heb dus Anna kunnen bewonderen zonder opmaak of enige vorm van schmink. Ook best eens een keertje lekker.
Pijpen, daar kan Anna wat van, dat Grieks tongetje van haar doet wonderen.
Na een diepe en lange pijpbeurt heeft ze plaatsgenomen op me, terwijl ze mijn twee handen naast mijn lichaam vasthield (op mijn verzoek uiteraard).
Ze blijft je ook aankijken, en vraagt af en toe of het lekker is.
Wat kan je dan antwoorden? Hmmmmmm, dat is alles :D
Andere standjes erbij ook mogelijk, ze laat de keuze aan de klant, maar heb verkozen te blijven genieten en haar bovenop het werk te laten doen.
Een zeer goede ervaring gehad dus met deze Griekse Schone.
Voor herhaling vatbaar.
Het enige probleem, vroeger lachte Anna tot 30 maal toe per avond, nu lacht ze, en knipoogt ze telkens erbij.
Vriendelijkheid troef bij deze dame, alleen al daarvoor zou een mens terugkeren bj haar (wat we dan zeker ook spoedig gaan doen).
Gisteravond of beter gezegd deze nacht deze griekse schoonheid bezocht.
Ik had eigenlijk mijn zinnen op Verena gezet, maar omdat die continu bezet bleef uiteindelijk voor Anna gekozen die toch al een tijdje op mijn To-Do-lijstje stond.
Bij binnenkomst drie welkomstkussen ontvangen en daarna naar boven gegaan. Eerst over de gebruikelijke koetjes en kalfjes gepraat, en dat dat ze me al vaak had zien passeren. Ze nam eerst mijn shirt in ontvangst en hing dit netjes op een hangertje zo dat het niet kon kreuken.
Toen zijn we op bed gaan liggen en zijn we er aan begonnen. Eerst wat strelen en met haar borsten langs mijn jongeheer.
Daarna begon ze te pijpen wat ze erg goed deed. Ze varieerde redelijk wat, liet van tijd tot tijd haar tong langs de kleine Sub trillen zonder haar mond te bewegen en liet hem tussendoor ook geregeld tot aan de wortel in haar mond zakken.
Ze gaf me weinig vrijheid van handelen, mocht haar wel een beetje strelen, maar ze zat dusdanig dat ik de meeste plekjes niet kon raken. Mocht haar borsten en kussen en kwam zelf met een paar standjes op de proppen zonder te vragen welke ik wilde.
Toen maar gekozen voor uitsluitend mondwerk, wat ze zoals eerder al vermeld voortreffelijk deed.
Ze zal me zeker nog wel eens terugzien, en ik zal in ieder geval een regular customer worden.
Ben 2 keer bij Anna geweest. Werkt altijd in de nachtshift op VT 28.
Is echt een hele lieve meid. Kan lekker pijpen en heeft een hele mooie glimlach.
Ze is erg gedienstig, bijzonder lief en stelt je direct op je gemak. Absoluut geen gehaast. Deze schoonheid uit Athene heeft een mooi figuur en bijzondere grijs/groene ogen.
Ze kan zondermeer 'de' glimlach van Villa Tinto genoemd worden en is ook altijd wel te vinden voor een gezellig babbeltje.
Hier dan eindelijk het verslag van mijn laatste bezoek aan deze eeuwige glimlach.
Na de laatste tijd, buiten de eeuwigdurende glimlach en knipoogjes, nogal wat extra interactie gekregen te hebben weer eens binnengestapt.
Anna staat de laatste tijd wel eens in een tijgerbikini, en doet dan soms of ze haar klauwen naar me uitslaat. Na dit enkele keren met een soortgelijke actie beantwoordt te hebben, dus weer maar eens binnengestapt.
Deze prachtmeid helpt je bij het uitkleden, en neemt je kleren in ontvangst en hangt ze netjes op een klerhangertje weg voor je. Tijdens deze handelingen vooraf over koetjes en kalfjes en mijn wandelcollega die ook bij haar op bezoek gaat gesproken.
Daarna op bed plaats genomen, en is zij aan een goede diepe, en gevarieerde pijpbeurt begonnen. Met diep bedoel ik ook diep, dieper was echt niet mogelijk, dan zou ze moeten kokhalzen, en dat kan ik deze schat niet aandoen.
Hierna eerst in amazone genomen en later in doggystyle afgemaakt.
Aan het eind tijdens het opfrissen en aankleden, waar Anna weer bij behulpzaam was nog wat na gekletst en voldaan en met een prettig gevoel weer huiswaarts gekeerd.
Woensdagavond deze prachtmeid nog eens met een bezoekje vereerd.
Als je eens wil ervaren wat er met Deepthroat bedoelt wordt moet je bij Anna binnen gaan.
Bij Anna is diep ook echt diep. Ik had dus voor de verandering eens gekozen voor alleen pijpen, wat dus erg diep ging, en ik voelde mijn kop regelmatig tegen haar huig stoten, en ze krijg "kleine" Sub dus niet tot aan de wortel naar binnen. Tussendoor ook afwisselend, met haar tong tegen de kop tikken en dan weer aan mijn ballen likken e.d.Het werd een nogal langdurig programma, omdat ik niet in topconditie was, dus op den duur haalde ze haar handen erbij, maar na een tijdje vroeg ze met om toch te neuken, ik betaalde tenslotte niet om afgetrokken te worden. "De Schat", daar zouden heel wat collega's van Anna een voorbeeld aan mogen nemen.
Discussie over Anna.
Ze zou ternauwernood 1.60m tot 1.65m zijn, in tegenstelling tot wat ik in haar paspoort had vermeld.
Fout heren, ik heb dikwijls naast Anna gelopen als ze haar sleutels ging halen naar de VT, omdat ik me niet kon houden, en meeliep :D
En ik zeg u dat ze 1.70m is.
Gisteren gaan vragen met coco 2 als getuige (wat een getuige, the devil's advocate:teuflisch), en inderdaad, haar paspoort klopt, ze is 1.70m.
Voila, raadseltje opgelost, soms moet je dan toch gewoon bij de beertjes zijn, nietwaar?
Een week of twee geleden nog eens van deze knappe verschijning gaan genieten. Ondanks dat het al erg lang geleden was dat ik nog eens bij Anna binnen geweest was, bleef ze bij elke passage tijdens mijn wandeltochten toch erg vriendelijk en uitbundig lachen. Ondanks dat ik me niet echt goed kon beheersen denk ik toch met veel plezier aan mijn bezoekje terug, vooral aan haar pijpkunsten.
Volgens mij ben ik ook juist op tijd geweest, want ik heb Anna al een tijdje niet meer gezien, en vermoed dat ze met verlof is vertrokken.
Anna is verhuisd naar de overkant, en wel naar VT 15 om precies te zijn.
Anna is hier naar toe verhuisd, omdat het een kamer beneden is. Dat is beter, zei ze. Volgens mij heeft een voorval van enkele maanden teug er ook wel wat mee te maken.
Anna is niet verhuisziek, verre van zelfs, dit is volgens mij de eerste keer dat ze verhuisd. Vandaar ook dat ik het aandurf om het direkt door te geven zonder af te wachten, of ze wel op de nieuwe kamer blijft, zoals we normaal altijd doen.
Na een lange wandeling en een eerder bezoek aan Hingaarse Linda op advies van de sub en rplover bij Anna binnengestapt.
Ze nam heel netjes mijn jas aan en kwam naast me op bed liggen na een kus en een kort gesprekje.
Na een zeer goede PMC wat ze met haar tong ook heel goed vibrerend mee werkt zijn we overgestapt naar de gewone stand (ik boven op)
Maar door de 3 spiegels om haar heen vond ik het wel spannend om het op zijn af te ronden.
Ja ze was zeker de moeite waard en geef ze dan ook een 8 voor de service.
Herhalingsgevaar ? ja ik denk het wel.
Gisteren na lange tijd alleen maar naar elkaar gelachen en gezwaaid te hebben, met af en toe een gesprekje aan de deur, nog eens binnengestapt bij griekse Anna met de eeuwige glimlach.
Anna stond er verleidelijk bij in haar venster met lange zwarte botten
Na de gebruikelijke welkomstbabbel en welkomstkusjes ons uitgekleed, waarbij zoals altijd zij mijn jas weer aannam en aan de kapstok hing.
Hierna hebben we op bed plaats genomen, en begon ze eerst met een beetje spelen, en met haar borsten langs de kleine Sub te strelen.
Na verloop van tijd ging er een rubbertje aan en begon ze op de voor haar gebruikelijke manier te pijpen. Erg gevarieerd, soms diep, soms plagerig met haar tong trillend langs mijn eikel strelen, dan weer wat harder, en dan weer zacht. Na een tijdje vroeg ze welke positie ik wilde. Heb toen gevraagd om nog door te gaan met pijpen, wat ze zonder problemen deed. Toen ging ze nog vaker, nog dieper, en ben ik in haar mond tot ontploffing gekomen. Hoewel Anna altijd de controle bewaard heeft, leek het op het laatst wel meer of ik haar in haar mond neukte dan dat zij mij pijpte. De laatste paar minuten gingen we steeds harder te keer.
Het was weer een zalig weerzien dat ik niet snel zal vergeten.
Anna staat al geruime tijd mooi te wezen op VT 33, dus wordt het tijd om haar toch eens te gaan verplaatsen.
Heb er eigenlijk nog niet aan gedacht; hoe kan ik deze schoonheid nu vergeten, zij lacht mmers altijd zo vriendelijk, alhoewel ik nog nooit bij haar binnen geweest ben.