Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Schippersstraat 15/1, Valerie. Italiaans 25 jaar Blond super lichaam

Na een rondje of 4 al gelopen te hebben had ik mijn keuze nog niet gemaakt
    Ik twijfelde tussen twee dames een Marokkaans en de andere ook uir die richting.
    Totdat ik weer terug op de schipperstraat nr.51 twee dames zag staan.
    Vele mannen stopte en vroegen natuurlijk naar de prijs. (die zij al weten maar met een hand in de zak )
    Ik twijfelde ook toen ik deze dames zag staan lang,blond,super lichaam en mooi koppie.

De een was Bulgaars en 23 jaar ik state op haar af en ging meteen naar binnen.
    Ze vertelde dat PMC en NMC E.50,- kost,ik zei dat ik twijfelde om een keuze te maken en de andere dame lachte waarop ik zei dat ik met beide naar de kamer wou.
    Na beide E.50,- betaalt te hebben en ik onder toezienend oog van twee dames heb ik me uitgekleed.
    De dames deden dat ook en ik lag tussen twee dames op bed.
    Valerie begon te pijpen met een condoom en de Bulgaarse begon mijn borst te zoenen en ging verder naar beneden om langs haar vriendin mijn ballen te likken.
    Daarna gingen beide dames mij gelijktijdig PMC en ik vingerde beide poezen.
    Ik vroeg toen Valerie op mijn penis ging zitten of de Bulgaarse even boven mijn gezicht kwam hangen om de andere te kussen en ik haar poes kon likken.
    Na dit standje ben ik opgestaan om via haar te nemen de Bulgaarse ging bijna plat op haar buik, om boven op haar de Italaanse te kunnen houden.
    Ik voelde me als god in Frankrijk dus ging ik van poes naar poes om aan het einde Valerie vol te spuiten terwijl de Bulgaarse langzaam was opgestaan om achterdoor mijn ballen te likken.
    Ja dit was super.

Valerie ;
    25 jaar
    Lang blond haar
    Lengte 170 cm
    mooie borsten cup c
    Lange benen en sprak redelijk Nederlands

De Bulgaarse ( naam even kwijt )
    23 jaar
    Lang blond haar
    lengte 170 cm
    mooie borsen cup B
    ook lange mooie benen

service van beide dames PMC,NMC,Beffen en kussen.

Wat mij opviel was dat De Bulgaarse haar telefoon aan had staan :o ze zei toen ik heb pakte dat ze hem vergeten was,maar volgens Vallerie liet ze hem alijd aanstaan.

Daar kikte ze op.
    Dit deed ze dat haar vriend dan mee kon luisteren en wist hij hoe het verlief
    Na ruim een 1/2 uurtje heb ik het pand weer verlaten

Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard

Dit moet volgens mij op Schippersstraat 15 zijn, en niet 51. Schippersstraat heeft namelijk geen nummer 51. De laatste ramen zijn op nummer 49, en dit zijn transen. Op nummer 15 werkt bovendien een Valerie in het middelste raam.

Grz Sub

Last Online
    Vandaag @ 21:05
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sub Bekijk bericht
    .... De laatste ramen zijn op nummer 49, en dit zijn transen. ...Grz Sub

Ik had al zo'n vermoeden bij die Jansen :D Die heeft er gewoon een pandje bijgebouwd samen met wat transen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard mond vol en ogen open nr.15

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sub Bekijk bericht
    Dit moet volgens mij op Schippersstraat 15 zijn, en niet 51. Schippersstraat heeft namelijk geen nummer 51. De laatste ramen zijn op nummer 49, en dit zijn transen. Op nummer 15 werkt bovendien een Valerie in het middelste raam.

Grz Sub
    Ja klopt ik heb verkeerd geschreven het is op 15 middelste raam en de andere zat als je naar de deur kijkt links (de Bulgaarse ) naam weet ik niet meer toen ik het vroeg had ze haar mond vol. :D

De dames leken op elkaar :

Blond : lang haar.
    Borsten : cup B
    Lengte ; 170 cm
    Huidskleur Blank
    Service : trio,PMC NMc Beffen Beetje kussen Afrekken vingeren gewoon lekker alles
    Kleding : alle twee mooi setje met de Italaanse mooie nylons en hakken ook op bed lekker sexy met de nylons aan
    Een dame Bulgaars 23 jaar Engels een beetje
    Een dame Italaans 25 jaar Spreekt Nederlands Italaans en Engels

Werken overdag en avond soms

Herhalingsgevaar zeker weten.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Herhalingsgevaar

Herhalingsgevaar is vaak het juiste woord.

Omdat ik in Antwerpen moest zijn in de middag,kon ik het niet nalaten om mijn pik na te lopen. ( die de snelste route kiest)
    Deze werkt nog beter als een Tom Tom die je naar het juiste adres brengt,maar mijn pik geeft me meteen al een lekker gevoel mee met mooie beelden voor mijn ogen
    Ja dit zie ik liever als de getekende straten op het kleine schermpje.
    Ik parkeerde mijn wagen en liep de schipperstraat in om een patatje te nemen.
    Met dit patatje stond ik weer buiten en liep richting Vila Trento.
    Op deze afstand zag ik bij nr 15 Valerie staan praten met een aangekleed meisje in jeans en koltrui.
    Plots ziet ze mij en wenkt ook het andere meisje kijkt om en ik zie dat Valerie haar wat verteld wat wel over mij zal gaan.
    Maar ik ga via de Vila naar de andere straat en rechts de hoek weer om weer richting nr.15 te gaan maar dan wel aan de overzijde.
    Valerie doet de deur open en roept van "he wil je me nu al niet meer kennen??

Ik ga dus heel nonchelant haar richting op en stop voor de open deur.
    Zij zegt: Hy howe are you, my girl friend was schopping and is here fore a drink and smoke a sigaret.
    I tell here that you was here by me for a trio last weekend.
    Ze stelt haar vriendin voor en deze dame geeft me een hand en zegt Simona
    From Verona (it)
    Ik zeg haar dat ik Jansen heet en dat ze heerlijke parfum op heeft en mooie lange zwarte haren heeft.:green_smi ze bedankt me.
    Wat ik niet zeg is dat ik denk dat er mooie borsten onder haar trui zitten en ze een lekker kontje heeft met een strenge uitstraling.
    Ook denk ik even terug aan mijn oude Simona uit Roemenie (cliente mio )PHG
    Dan zeg ik tegen Valerie dat er geen dame bij zit voor een herhaalde trio waar zij op antwoord dat Simona een paar jaar terug even met haar in Rome heeft gewerkt.
    Simona is daar niet blij mee maar zegt dat ze al bijna een jaar geen betaalde sex heeft gehad en ook sinds haar ex partner niets meer gehad heeft.
    Ik vraag brutaal hoe lang is de relatie dan al voorbij waarop zij antwoord
    8 maanden.
    Ik zeg dat ik dan van ellende mijn penis allang in een brievenbus had geparkeerd en veel aan zelfbevrediging had gedaan.
    Beide dames lachen en praten in het Italaans iets waar ze beide om lachen,ik vraag waar ging het over en Valerie zegt ik gebruik de douche kop indien nodig en Simona zegt dat haar vingers ook lang genoeg zijn.
    Dat vraagt ze wat ik wil en ik zeg natuurlijk een trio maar dan wel met een zeer mooie dame erbij zoals Simona.
    Simona knikt en zegt nee nee ik kom wel terug waarop ik antwoord voor mij hoef je niet te gaan ik ga met Valerie naar boven en kom er gewoon lekker bijzitten ( ik dacht ook daar wordt ik al geil van).
    Valerie praat weer in het Italaans en zegt na een kort gesprek dat ze wel mee wil doen maar wel alles met condoom.
    We gaan naar boven en mijn bloeddruk voel ik al oplopen tot in mijn hoofd.
    Simona wil eerst even wassen en gaat de douche ruimte in Valerie en ik lopen wat verder en zij kleed zich uit waarop ik haar voorbeeld volg.
    Ik sta nog steeds aan het voeteneind en zie in de douche ruimte hoe Simona zich heeft uitgekleed en een douche neemt met uitgebreidt het wassen van haar poes.
    Mijn pik stijgt en Vallerie ziet dat ik sta te gluren en roept naar Simona dat ze haar vingers niet nodig heeft omdat er iets mooi aan het groeien is.
    Ik neem plaats op het bed en Simona komt met een badlaken om naar het bed toe.
    Vallerie heeft naast me plaats genomen en speelt met mijn pik terwijl op de rand van het bed Simona toekijkt.
    Ik doe haar handdoek van haar lichaam af en streel haar mooie puntige borsten (cup C ) mijn pik groeit nog steeds en er is al een condoom geplaatst wat ik niet eens door had.
    Dan kus ik Valerie en Simona neemt mijn pik tussen haar warme vingers en trekt heel zachtjes of het nieuw en breekbaar voor haar is.
    Valerie lacht en beide spreken italaans en lachen.
    Valerie neemt nu mijn pik in haar mond en ik vraag Simona om boven mijn gezicht te zitten.Ze volgt mijn bevelen en ik lik aan haar poes waar meteen een reactie van trillingen uit haar lichaam komen.
    Na deze handelingen wik ik dat Simona gaat liggen en bef haar opnieuw en neem een hand van Vallerie erbij om een paar vingers van haar in deze poes te stoppen beide dames kijken elkaar aan en zeggen niets meer maar beide kijken met een geile blik.
    Dan leg ik de benen van Simona verder uit elkaar en steek mijn pik in haar gleuf,ze hapt naar adem en laat zich gaan.
    Ik pak de vingers van Simona en lijdt deze naar de poes van Vallerie toe die naast me zit en vingert haar vriendin.
    Ik sta op springen maar wil nog niet dus haal ik mijn pik uit het mooie lichaam en bef haar tot een hoogtepunt.Valerie komt ook bijna klaar maar zucht dat het niet lukt.
    Dan vraag ik Valerie op haar handen en knieen plaats te nemen en neem haaar van achteren.Simona ligt naast haar en speelt met haar borsten wat ik in de spiegel kan aanschouwen.
    Dan zeg ik dat ik ze hard wil nemen waarop zij zegt "ja Please "

Ik neem haar nu lekker hard en diep en vinger met mijn linkerhand ook nog de poes van Simona.
    Na hevig gekreun en een gil komt Vallerie klaar ik haal snel mijn condoom eraf en vraag of ik op haar borsten mag spuiten.Ze antwoord ja maar pas op dat het niet in mijn haren komt.
    Ik trek en neem een hand van Simona onder mijn ballen erbij die mijn ballen streelt en nijn anus stimuleerd,ik voel het nu vanuit mijn tenen omhoog komen en wil als een leeuw klaar komen dus ik grom en kreun en roep ja ja ja en spuit de borsten van Valerie onder met nog steeds een vinger op de rand van mijn anus.
    Na zo nog even stil gezeten te hebben wil Simona een sigaret en komt terug met de opmerking wat een gekke Belg ik zeg Ho Ho Hollander bedoel je en Duitslandganger.

Ik kus beide dames en samen nemen we een douche waarbij ik twee poezen was en na af te drogen nog een lik geef.
    Beneden wisselen we nog een kus uit en hoop dat Simona nog eens langs komt.
    Ik pak mijn E.100,- en geef deze aan beide die lachen en samen zeggen shit dit was ik vergeten ik zeg geef niet als ik het ook was vergeten had ik weer een goede reden gehad om snel terug te komen
    Ik pakte mijn auto en zag dat de parkeerkaart alweer ruim een uur was afgelopen en ben in het schemer weer terug gereden.
    Volgens mij zijn we weer ruim veertig minuten boben geweest incl douche dus Antwerpen is voor mij weer een succes.

Nu heb ik alweer Vallerie ,Nancy en andere dames en hoop nu snel op een trio samen met Nancy en vallerie.
    Ik geniet nu alweer als ik hier aan terug denk Ja wat is Antwerpen toch een mooie stad.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Binnenkort samen met Valerie

Was ik vergeten boven in mijn verhaal te vermelden,

Deze Simona is voor een tijdje in Belgie en heeft gezegt na ons samenspel toen Valerie zich stond te wassen dat ze binnenkort toch ook wel een paar middagen in het weekend wil werken.
    Zo zie je dat de indruk die jansen weer heeft achtergelaten meteen weer dames aan het werk zet.

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Frage

Graag just adres en naam van de dame?

Op dit ogenblik niet duidelijk om WIE het juist gaat?
    Anvers

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil

Valerie staat m.i. de laatste tijd op SS 25/1 ! :p
    Anvers

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

Valerie werkt nog maar sporadisch, ik denk misschien wel enkel tijdens het weekend, heb haar in elk geval de laatste weken enkel de zondag gezien.

Als zij er is, staat zij tegenwoordig op Schippersstraat 15/1.
    Anvers

Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Valerie werkt nog maar sporadisch, ik denk misschien wel enkel tijdens het weekend, heb haar in elk geval de laatste weken enkel de zondag gezien.

Als zij er is, staat zij tegenwoordig op Schippersstraat 15/1.
    Volgens mijn inside informatie, wekt Valerie op Zondag en op Maandag. De andere dagen in principe niet.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten