Deze dame nog niet zelf bezocht, en ze heeft bij mij al menigmaal verwarring teweeggebracht.
Heb haar al meerdere malen voor Jane aangezien, maar is wel degelijk en andere dame, alhoewel ze soms de kamer van Jane bezet.
Het zijn wel vriendinnen, echter geen familie. Maya kan gerust naast Jane plaatsnemen als het op schoonheid aankomt.
Service, dat zullen we snel moeten uittesten
Voor Maya geldt hetzelfde als voor Jane, ook een topmodel, prachtige body en toebehoren.
Kan zeker de vergelijking aan, en is zeer zeer vriendelijk aan de deur.
Ik weet niet waar ik met mijn gedachten zat toen ik deze topic aanmaakte, maar tot nader order heeft geen enkele kamer in de VT meer dan 1 enkel raam.
Ik zal wel bij Maya gezeten hebben, in gedachten dan
Haar adres mag gewijzigd worden, het is gewoon
VT (Villa Tinto) 16, Maya.
Wat ik echter nog te melden heb over deze Dame, een goede maand geleden liepen we achter haar toen ze naar haar raampje liep, en ik maakte haar de opmerking dat ze de mooiste Dame was die ik ooit heb gezien in het skw, waarna ze zich omdraaide en hartelijk dank je wel zei, in een beschaafd Nederlands taaltje
Een heel vriendelijke Meid, en dat ze heel erg mooi was, dat wisten we al lang.
Ze staat hoog op mijn af te werken lijstje, zeker in de top 5. Misschein zelfs wel op plaats nummer 3 :D
Lange tijd geleden dat we deze dame nog gezien hebben, doch we gaan haar nog niet naar het archief verplaatsen, zij komt waarschijnlijk wel terug, en al bij al is zij "te mooi" om in het "stofarchief " te zijn ! :p