nu in GT
Ik kwam deze dame gisteren in GT tegen.
Ik ging de club binnen samen met een dame. Even later stonden we ons beiden om te kleden, en kwam een 'stunning' lichaam tevoorschijn. In de bar maakte ik even een praatje met haar. Ze dacht dat ze zich mij herinnerde, maar we waren voordien nog niet op de kamer.
Ze vertelde dat ze uit Servië kwam, en dat deed bij mij een belletje rinkelen. Ik vroeg of ze in een andere club had gewerkt, en het antwoord was Villa Vertigo.
In VV heette ze Diana, in GT heet ze nu Yvonne.
Ik herinnerde me de bovenstaande recensies nog (ik ben toch een aandachtige lezer, he), en liet deze kelk aan mij voorbij gaan. Ik had trouwens een goed excuus, want ik wachtte op een van mijn topfavorietjes, maar daarover meer in een ander draadje 
In ieder geval maakt ze van GT nu haar jachtterrein, en ik zag ze ook verschillende beertjes vangen. Niet moeilijk, want ze is echt heeeeel mooi.
Bye,
S :wink:
"Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."
Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)