VV, 24 april 2009
Saruman zou op 24 april nog eens de Villa Vertigo aandoen. Vanwege het gewonnen vrijkaartje in maart, weet u wel.
Een favoriete dame had blijkbaar ook haar overstap gemaakt naar VV, en in combinatie met de aangemelde forumbeertjes op Meetingpoint, stond Sarumans besluit vast om deze club nog eens een kans te geven. Tijdens zijn vorige 2 bezoeken was het nogal een dooie boel daar in Grefrath. Misschien kwam hij doordeweeks telkens op een verkeerd moment, want 's maandags las hij toch altijd lovende stories over VV tijdens het weekend. Maar op deze vrijdagavond zou dat allemaal tot het verleden behoren, en zou Saruman de echte VV sfeer kunnen opsnuiven.
Zou .......
Aangekomen in Grefrath, en na de transformatie tot bordeaux ijsbeer , liep hij een rondje op zoek naar zijn favo dame. Ze was er blijkbaar nog niet, dus hij stuurde snel even een sms om te melden dat hij ‘willing and able’ zat te wachten. Er kwam niet direct antwoord, dus besloot Saruman om maar even in het zonnetje te gaan liggen.
Aan het zwembad zaten enkele atletisch gebouwde heerschappen hun kathedralen van lichamen af te koelen in het –nochtans zeer frisse- zwembad. Dat moeten ijsberen zijn, dacht Saruman, en gelijk had-ie. En op die manier maakte Saruman kennis met 2bat4you en Cupido, en daar zou later ook nog Elgar bijkomen. We konden direct wat bijkletsen over clubs, dames en ijsberen, maar tegelijk voelde Saruman toch een bepaalde onrust opkomen. Hij had namelijk zijn zinnen gezet op een bepaalde dame, en wachtte nog steeds op antwoord via sms. Dus nog maar eens een rondje maken, en wat kennismaken met andere dames (lees : reservelijstje opstellen) maar er was niet direct een dame die net dat tikkeltje meer had.
Toen het bijna etenstijd was, kreeg Saruman dan toch een sms, met een verontschuldiging vanwege de dame, want ze kon wegens een bepaalde privé-reden (die niemand aanbelangt) niet naar de Villa komen. Pech dus, en Saruman stond in dubio. Wat te doen : ofwel in VV blijven, hopend op een dame die hem toch kon bekoren en naar de 7e hemel brengen, of in de auto stappen en naar GT racen, waar een andere topfavoriet die dag zeker aanwezig zou zijn? Eerst maar eens een hapje eten, en ondertussen de plussen en minnen afwegen.
Na het eten belandde Saruman weer bij de 3 Nederlandse musketiers, en tijdens de koffie kwamen er daar nog enkele andere ijsbeertjes bijzitten onder anderen Big30 (moet ik nou ‘big thirty’ zeggen, of ‘big dirty’?). En dan raak je aan de praat, drink je nog wat, en zo werd het al snel later, en viel het besluit om er toch maar het beste van te maken in VV.
Ondertussen waren al enkele dames opgevallen, die Saruman wel min of meer konden bekoren, dus zo kwamen er toch nog namen op Sarumans lijstje. Blijkbaar stond Saruman ook op een TO DO-lijstje van een Russische dame, want die kwam nogal nadrukkelijk melden dat hij vanavond nog ‘de hare’ zou worden. Een zekere Jana, Russisch en nog niet zo lang aan het werk in de Villa. Niet helemaal spek naar Sarumans bek, dus hij hield de boot wat af. Achteraf gezien had hij dat misschien niet moeten doen, want Jana maakte echt wel avances, en vaak wordt de beste service geleverd door een dame die niet direct als ‘optick-fick’ kan bestempeld worden. Maar Saruman wilde toch eerst nog even een rondje lopen, op zoek naar een optick-fick, met klik en goede service, en …… (de lat werd de laatste weken steevast hoger en hoger gelegd ).
Uiteindelijk bij een Poolse dame terechtgekomen, Lana, 30 jaar, blond, en voordien werkzaam in een andere club, maar sinds enkele dagen aanwezig in VV. Op de kamer een redelijke performance, maar geen echte klik. Dit kwam o.a. door de moeizame communicatie, het feit dat ze naar Sarumans smaak teveel naar nicotine rook (niet haar adem, maar haar huid) en gewoon het feit dat het Sarumans dagje niet was. Lana deed zeer verdienstelijk moeite om het Saruman zo aangenaam mogelijk te maken, maar zijn gedachten zaten wellicht nog ergens anders. Geen topsessie dus deze keer, en daarom maar bij een half uurtje gehouden.
Na het afrekenen weer de bar in, op zoek naar een andere dame, die Sarumans avond dan toch goed moest maken. Er liep wel een lekker uitziende dame rond, steeds in gezelschap van een vriendin. Hij wist niet precies wie ze was, maar hij zette er toch maar zijn zinnen op. Onderweg van de ene bar naar de andere, werd zijn weg versperd door de dame in kwestie, aan de balie bij de ingang. Er stonden enkele mensen te praten, en Saruman wilde passeren. Daarom stak hij een vinger in de dame haar slipje, en trok er even aan. Gevolg was dat de dame plaats maakte, maar dat ze uiteraard ook contact zocht. Wat volgde, was wel een vreemde dialoog:
- Hey Saruman, waar loop je heen?
- Hoe weet jij dat ik Saruman heet?
- Dat heb je zonet toch tegen mij gezegd!!
- Helemaal niet. We hebben elkaar nog nooit gesproken. Ik loop je net voorbij en je spreekt me aan bij mijn naam. Van wie weet je hoe ik heet?
- Volgens mij heb je dat net zelf verteld.
- Volgens mij ben je telepatisch begaafd of zoiets.
- Maakt niet uit. Je stak je vinger in mijn slip en als straf moet je me nu mee naar de kamer nemen.
- Haal dan maar snel een sleutel.
De dame bleek Fiona te heten, een jonge Duitse. Mooi genoeg om naar te kijken, dus optick-fick gehalte zeker aanwezig. Of de service ook top was, zou Saruman op korte termijn te weten komen.
Op de kamer ging het allemaal iets te snel en te plichtmatig naar Sarumans smaak. Effe zoene, effe beffe, effe pijpe, effe neuke … Voor geen enkele fase werd extra tijd genomen, en alles volgde elkaar in een (te) snel tempo op . Saruman deed geen moeite meer om de dame af te remmen. Als zoets spontaan komt, dan heb je een topsessie, en keer je ook nog eens terug naar de dame. Komt het niet, dan was het leuk voor 1 keer. En zo ook bij Fiona. Een hele mooie meid, best wel sympathiek als je even door haar ballonnetje prikt, maar de echte chemie ontbrak. Uiteraard ligt dat aan de beide bedpartners, dus laat ons het er maar op houden dat Saruman en Fiona niet 100% compatibel zijn.
Na de sessie met Fiona had Saruman het wel gezien daar in de Villa. Met nog een anderhalf uur snelweg voor de boeg, nam hij nog afscheid van Elgar, 2bat4you en Cupido, kleedde zich aan en stapte in zijn bolide.
Conclusie van de avond: Villa Vertigo is (op dit moment) Sarumans clubje niet. Er zijn andere clubs waar hij beter aan zijn trekken komt. Dat heeft vooral met de algemene sfeer, en met de dames te maken. De club zelf is meer dan mooi genoeg. Toevallig hebben 2 van Sarumans favoriete dames hetzelfde idee over VV, en hebben ze dan ook het besluit genomen om niet meer in de Villa te werken. De sfeer is blijkbaar iets wat zowel op beertjes als op dames een gelijkaardige uitwerking heeft, en de dames die wel 100% compatibel zijn met Saruman, verkiezen ook andere clubs. Het zullen die clubs dan ook zijn die Saruman in de komende weken/maanden zal bezoeken, ten nadele van VV.
Over smaken en kleuren valt niet te twisten. En per saldo is voor Saruman de club zelf minder belangrijk, en primeert de dame met wie hij de sponde deelt. (of dames)
Bye,
S :wink:
Laatst gewijzigd door Willem2; 1 mei 2009 om 23:57
"Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."
Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)